abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:33:29 #151
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221200907
Biertap kapot _O-
Proforto kom er maar in
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:34:17 #152
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221200912
Johan gaat nu express over seks beginnen? :')

https://www.mediacourant.(...)-bij-seksverbod-bah/
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:34:43 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221200913
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Biertap kapot _O-
Zo spontaan :?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:35:10 #154
421090 Zelfscanner
pi_221200914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:34 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zo spontaan :?
Proforto reclame
pi_221200916
:')
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:35:44 #156
421090 Zelfscanner
pi_221200921
Dit is wel heel slecht :')
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:36:07 #157
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221200925
BEFFEN INSIDE
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:36:47 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221200926
Weer iets nieuws geleerd: Rotterdamse humor.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:39:28 #159
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221200934
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
BEFFEN INSIDE
Dikbetaalde zieligheid was dat.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:48:48 #160
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221200992
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dikbetaalde zieligheid was dat.
Nogal ja. Erg trieste vertoning.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 22:57:51 #161
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221201054
Lange reclameblok, en daarna een paar woorden onzin en een reclameblok.
pi_221202081
Ik heb 5 minuten gekeken en na het roepen van Boekenlul “laten we dit programma gebruiken om draagvlak te creëren en mensen te overtuigen dat we de ‘vluchtelingen’ ruimhartig moeten opvangen” met een enorme kracht op de uitknop van de afstandsbediening gedrukt. En de rest van de tafel na dit statement van Boekelul instemmend knikken.

Als dit hét moment nog niet duidelijk genoeg “links inside” was, dan is dat het nu wel. VI is controlled opposition om de rechtse kijker die inmiddels langzaam de ogen begint te openen dat de Nederlandse media al decennia wel heel erg veel blauwe pillen in het arsenaal heeft te kalmeren met VI en weer terug in slaap te sussen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 06:58:40 #163
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221202267
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 04:42 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb 5 minuten gekeken en na het roepen van Boekenlul “laten we dit programma gebruiken om draagvlak te creëren en mensen te overtuigen dat we de ‘vluchtelingen’ ruimhartig moeten opvangen” met een enorme kracht op de uitknop van de afstandsbediening gedrukt. En de rest van de tafel na dit statement van Boekelul instemmend knikken.

Als dit hét moment nog niet duidelijk genoeg “links inside” was, dan is dat het nu wel. VI is controlled opposition om de rechtse kijker die inmiddels langzaam de ogen begint te openen dat de Nederlandse media al decennia wel heel erg veel blauwe pillen in het arsenaal heeft te kalmeren met VI en weer terug in slaap te sussen.
Ja of je neemt het wat minder serieus ofzo.
pi_221202715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Woerts vind ik dan nog wel grappig, maar dat zegt misschien meer over de rest.
Yikes :D
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:07:17 #165
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221203012
quote:

Ik gooi inderdaad ook altijd schuimbekkend van woede mijn adstandsbediening door de TV als iemand een andere mening heeft in een programma wat ik kijk.

Hele gezonde, natuurlijke reactie
Laffe huichelaar
pi_221203031
quote:

NWS is een deurtje verder, daar kun je met een gerust hart je extreem rechtse gedachtes ventileren.
pi_221203075
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Artikel op Mediacourant waarin Tina Telraam het heeft over Astrid Holleeder. Zie hier het grote probleem van 'kijkcijferdeskundige' Nijkamp:
[..]
Het probleem, en dus ook van Vandaag Inside, is dat ze altijd doet alsof ze deskundige is maar uiteindelijk alleen maar gist en zelf dingen invult.

Tijd voor nieuw bloed, tijd voor #ExitTina.
Tina Nijkamp die fan is van Ruben Nicolai omdat-ie - let op - "een kijkcijfermagneet is". Bron (vanaf 28:12)

Oftewel: als Ruben Nicolai geen 2 miljoen kijkers maar 200.000 kijkers zou scoren met een Masked Singer of ander schijtlollig entertainmentshowtje zou ze geen fan van hem zijn. En deze muts wordt maar op het schild gehesen als "kijkcijferexpert" terwijl ze ook enkel en alleen de cijfertjes van het NMO opdist :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_221203110
Ze duid toch gewoon de cijfers? Het valt haar op dat alle programma's met Ruben Nicolai scoren en dat klopt, en mag je de conclusie uittrekken dat Ruben Nicolai een goede presentator is. Snap dat zure op Tina Nijkamp nooit zo. Praten over tv op tv scoort nu eenmaal.

Wat ik wel jammer vind is dat er inderdaad geen enkele kritiek op VI komt(ook niet op haar Instagram). Bij VI willen ze nog weleens andere SBS programma's negatief bekritiseren dat is al heel wat en zou een RTL Boulevard vrijwel nooit doen(alleen als het echt de spuigaten uitloopt zoals bij RTL Tonight)
pi_221203159
Maar VI scoort goede kijkcijfers dus het is een goed programma. McDonald's heeft veel klanten dus het is een heel goed restaurant.
pi_221203203
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:28 schreef Remco het volgende:
Ze duid toch gewoon de cijfers? Het valt haar op dat alle programma's met Ruben Nicolai scoren en dat klopt, en mag je de conclusie uittrekken dat Ruben Nicolai een goede presentator is. Snap dat zure op Tina Nijkamp nooit zo. Praten over tv op tv scoort nu eenmaal.
Dat komt natuurlijk ook wel door die overkill. VI maakt zijn eigen gasten kapot door ze veel te vaak op de buis te gooien. Geen hond zit te wachten op drie dagen per week Tina/Bas/Chris. Een keer per week is eigenlijk al meer dan genoeg. Maar ja, ze hebben weinig anders meer en zijn ook wel erg conservatief met het proberen en direct weer affakkelen van nieuwe gasten.
pi_221203628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:44 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Dat komt natuurlijk ook wel door die overkill. VI maakt zijn eigen gasten kapot door ze veel te vaak op de buis te gooien. Geen hond zit te wachten op drie dagen per week Tina/Bas/Chris. Een keer per week is eigenlijk al meer dan genoeg. Maar ja, ze hebben weinig anders meer en zijn ook wel erg conservatief met het proberen en direct weer affakkelen van nieuwe gasten.
Ik heb geen probleem met Tina, al zou wat meer variatie inderdaad wel leuk zijn. Bas vind ik saai en Woerts is een smakeloze proleet. Cybermannetje praat te snel. Raymond Mens vind ik wel leuk, al is hij verliefd op Donald Trump en praat hij ook te snel. Goedele Liekens zie ik graag (in de Nederlandse betekenis). Wierd Duk snap ik niet. Rechts ok, maar oorlogsmisdaden vergoeilijken?

Volgens mij cancelt vooral Derksen allerlei mensen waardoor de spoeling dun wordt. En dan maar klagen dat links mensen cancelt.
pi_221203723
Ik herinner mij nog dat Maarten van Rossem een keer kwam en dat Gijp in een autistische bui was. Pijnlijke tv en Maarten van Rossem zal niet nog een keer komen.

Helaas is Johan Derksen ook steeds meer doorgeschoven in zijn meningen. 10 jaar geleden was hij een stuk genuanceerder in zijn opvattingen. Begin het eerder sneu te vinden dan grappig
pi_221204995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 12:27 schreef Michie_ het volgende:
Ik herinner mij nog dat Maarten van Rossem een keer kwam en dat Gijp in een autistische bui was. Pijnlijke tv en Maarten van Rossem zal niet nog een keer komen.

Helaas is Johan Derksen ook steeds meer doorgeschoven in zijn meningen. 10 jaar geleden was hij een stuk genuanceerder in zijn opvattingen. Begin het eerder sneu te vinden dan grappig
Maarten van Rossem: de allerslechtste gast bij VI in 20 jaar tijd. Samen misschien met Tijl Beckand en die John van Lottum. Dan heb ik meteen de top 3 slechtste gasten ooit genoemd.

Nee, VI was vroeger altijd al een rechts programma met keiharde meningen, Derksen roept al 20 jaar over de overlast van Marokkaantjes van de inmiddels vierde generatie, en stemt al 20 jaar op eerst uitsluitend VVD en toen zelfs een keertje FvD alweer een jaar of 10 geleden en paar jaar geleden nog op de Boeren.
Het is pas sinds de overgang naar Talpa dat er opeens links georiënteerd aanwezig is, zoals die Boekenstijn (ook al kwam die oorspronkelijk uit de VVD, zegt ook al genoeg over de VVD!) en nog veel meer anderen. Ook was Johan vroeger in de Voetbal Insite en Voetbal International tijd veel en veel harder over vrouwen (wilde die er nooit bij hebben) en homo’s. Nu zijn ze zelfs dagelijks te gast.
pi_221205323
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:25 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maarten van Rossem: de allerslechtste gast bij VI in 20 jaar tijd. Samen misschien met Tijl Beckand en die John van Lottum. Dan heb ik meteen de top 3 slechtste gasten ooit genoemd.

Nee, VI was vroeger altijd al een rechts programma met keiharde meningen, Derksen roept al 20 jaar over de overlast van Marokkaantjes van de inmiddels vierde generatie, en stemt al 20 jaar op eerst uitsluitend VVD en toen zelfs een keertje FvD alweer een jaar of 10 geleden en paar jaar geleden nog op de Boeren.
Het is pas sinds de overgang naar Talpa dat er opeens links georiënteerd aanwezig is, zoals die Boekenstijn (ook al kwam die oorspronkelijk uit de VVD, zegt ook al genoeg over de VVD!) en nog veel meer anderen. Ook was Johan vroeger in de Voetbal Insite en Voetbal International tijd veel en veel harder over vrouwen (wilde die er nooit bij hebben) en homo’s. Nu zijn ze zelfs dagelijks te gast.
Ja das wel waar je de lijn in het zand moet trekken hoor, als er zelfs vrouwen komen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221205625
Die zoon van Peter R de Vries was ook verschikkelijk. Tenenkrommende tv.
pi_221205720
quote:

[..]

Het is pas sinds de overgang naar Talpa dat er opeens links georiënteerd aanwezig is, zoals die Boekenstijn (ook al kwam die oorspronkelijk uit de VVD, zegt ook al genoeg over de VVD!) en nog veel meer anderen.
Johan stemde 9 jaar geleden nog op D66..
  woensdag 1 juli 2026 @ 15:47:50 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221205725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 15:25 schreef Remco het volgende:
Die zoon van Peter R de Vries was ook verschikkelijk. Tenenkrommende tv.
Volgens mij bedoel je zien breur?
pi_221205743
Peter R zelf tegenover Johan was altijd wel vermakelijke tv.
pi_221205746
Derksen zijn problemen met Marokkaanse hangjongeren toentertijd kwam voort uit zijn tijd in Gouda en Oudewater waar hij er zelf last van had.
pi_221205844
quote:

[..]

Valt wel mee toch, hij zat daar een tijdje met Barbara Barend als presentator, een woke linkse lesbische vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')