abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139043


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside








pi_221139047
Tja
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:16:30 #3
388664 crew  Dotteke
pi_221139109
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:54 #5
388664 crew  Dotteke
pi_221139132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
O, sorry, daar gaat zijn enige fan.
pi_221139165
Hezbollah uit, altijd lastig
pi_221139199
Blues *O* _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:40:15 #9
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221139302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Laffe huichelaar
pi_221139313
Bij deze generatie wil ik niet horen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:59:13 #11
388664 crew  Dotteke
pi_221139491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Wilfred kwam ook niet meer b ij en Merel was meer dan verbaasd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:45 #12
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141301
Lala Gül is de nieuwe Jimek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221141348
Willen alle zwarte mensen achterin de zaal gaan staan
pi_221141500
HIEP HIEP HOERA TINA
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:54:49 #15
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141501
Nieuw telraam voor Tina
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:45:37 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221144206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Een enorme randdebiel ja.
pi_221145484
quote:
Wat een huilebalken
De grote Derksen en Duk
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:59:28 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221145544
quote:
Wat een achterlijke fophef is dit nou weer

“Wit racisme gaat doordruppelen in de samenleving” HAHAHA _O- Duk ouwe boosmensch.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:45:37 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221145828
In de uitzending om 20:00 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Chris Woerts en Shelly Sterk plaats aan de bar.
In de uitzending om 00:00 uur zit Theo Janssen aan tafel en zitten Bas Nijhuis en Chris Woerts aan de bar.
pi_221146062
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20:00 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Chris Woerts en Shelly Sterk plaats aan de bar.
In de uitzending om 00:00 uur zit Theo Janssen aan tafel en zitten Bas Nijhuis en Chris Woerts aan de bar.
Shelly altijd leuk om naar te kijken :)
pi_221146103
Om 00:00 over asielzoekers praten. @3rr0r
pi_221146188
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Om 00:00 over asielzoekers praten. @:3rr0r
Vermoeiend. Niemand kijkt dat toch nu zo tijdens het WK? Vroeger maar nu heb ik niet het idee dat mensen er speciaal heenzappen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:17:28 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221146573
twitter


Deze is leuk voor in de uitzending _O- _O- _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:22:51 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221146597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Shelly altijd leuk om naar te kijken :)
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')