abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221138299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik niet i.i.g..
Niemand wil dit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:40:01 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221138325
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:17 schreef Kottnauer het volgende:
- blaat-
Uiteraard wordt dit laatste door alle linkse partijen inclusief D66 en VVD nadrukkelijk ontkend, wat onderdeel is van de tragedie.
Ja, dat zijn echt enorm linkse partijen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:23:33 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:19 schreef Solispolar het volgende:
Kan iemand met een juridische achtergrond mij uitleggen hoe het mogelijk is dat Volkert van der G na slechts 12 jaar in de gevangenis gewoon kan en mag participeren in de maatschappij?

Beetje een random moment voor zo'n topic, maar ik zag hem laatst zitten bij een festival en ik vroeg het me toch af :D Is hij nu echt al helemaal 'klaar' met zijn straf? Really?
Dit was nog in een tijd dat 1 moord nog niet een levenslange gevangenisstraf opleverde. Daar moest je toen meerdere moorden voor hebben gepleegd. Nu is dat denk ik anders.

Dus andere tijd. En het motief zou misschien ook kunnen mee spelen.

Kijk, ik begrijp ergens wel waarom hij het heeft gedaan. In zijn hoofd zag hij in Fortuyn een nieuwe Hitler, dus dat betekent niet dat Fortuyn echt een nieuwe Hitler was, daar ben ik het niet mee eens, maar in Volkerts hoofd, was hij dat wel. Dat heeft hij ook in de rechtbank gezegd. Hij heeft hem dood geschoten niet vanwege persoonlijke psycho motieven, maar om de samenleving te beschermen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:26:00 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:19 schreef Solispolar het volgende:
Is hij nu echt al helemaal 'klaar' met zijn straf? Really?
Ik denk dat hij nooit echt klaar is met zijn straf, want op veel plekken waar hij zich vertoont, kan hij worden herkend en dan is hij een soort loslopend wild.

Zowel rechts maar ook links (zoals left laser) is nou niet bepaald een fan van hem, zoals je in dat festival filmpje hebt kunnen zien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221138719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar hij is echt niet de enige moordenaar die zijn straf heeft uitgezeten en nu weer vrij rondloopt.
En als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik het best eng hoe sommige users hier over hem praten.
Net alsof wat hij gedaan heeft 10 miljoen keer erger is dan de moordenaar van Lisa of die twee in Amerka die dat 2-jarig hummeltje letterlijk kapot hebben geslagen.

Pim is dood. En Pim blijft dood. En wat je ook denkt, zegt of voelt, je verandert hier niks meer aan.
En jij kunt dan hier alweer het zoveelste topic over Volkert openen, het is gewoon zonde van je tijd.
:{w
pi_221138731
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Hiddendoe het volgende:
En als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik het best eng hoe sommige users hier over hem praten.
Net alsof wat hij gedaan heeft 10 miljoen keer erger is dan de moordenaar van Lisa of die twee in Amerka die dat 2-jarig hummeltje letterlijk kapot hebben geslagen.
Koekoek.
pi_221138837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Koekoek.
Wat koekoek?
Heb je geen inhoud? Hou dan je mond.
pi_221138846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij nooit echt klaar is met zijn straf, want op veel plekken waar hij zich vertoont, kan hij worden herkend en dan is hij een soort loslopend wild.

Zowel rechts maar ook links (zoals left laser) is nou niet bepaald een fan van hem, zoals je in dat festival filmpje hebt kunnen zien.
Zullen we gaan turven?
pi_221138860
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:32 schreef Moass het volgende:

[..]
:{w
Dat zijn de feiten. Pim kan voor jou niets meer doen.
pi_221138881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat koekoek?
Heb je geen inhoud? Hou dan je mond.
Ik heb meer inhoud in het topje van mijn pink dan jij in je hele lichaam.
Jij hebt gewoon niet het lef om over de feiten te praten.
pi_221138895
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat zijn de feiten. Pim kan voor jou niets meer doen.
En ik niet voor Pim inderdaad.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:56:20 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zullen we gaan turven?
Turven, waarvoor?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221138980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Turven, waarvoor?
Wie hem wel en wie hem niet willen ombrengen.

Ik wil hem dus niet ombrengen omdat hij geen bedreiging is voor mijn persoon.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:00:26 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wie hem wel en wie hem niet willen ombrengen.

Ik wil hem dus niet ombrengen omdat hij geen bedreiging is voor mijn persoon.
Ik denk inderdaad niet ombrengen, vanwege de hoge gevangenisstraffen. Maar hij zal wel hier en daar getreiterd of bedreigd zijn geworden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221140124
Toffe gast lijkt me dat, ook al is hij kaal.

We maken allemaal wel eens een blunder en ik vind niet dat je hem daar nog op kunt veroordelen, dat is namelijk al gedaan in het verleden en hij heeft zijn straf gehad.
pindazakje
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:55 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221140206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:17 schreef Kottnauer het volgende:
Het was een politieke moord waarover nooit rekenschap is afgelegd. Prof. Dr. Fortuyn maakte een goede kans om de verkiezingen te winnen en de miljardenaanschaf van de F35 (JSF) tegen te houden. Nadat was omgelegd draaide zijn partijgenoten als een blad aan een boom en gingen soepel akkoord met de miljarden voor de JSF.

Het was dus niet zo maar een moord, maar een rechtstreekse aanval op de democratie. Uiteraard wordt dit laatste door alle linkse partijen inclusief D66 en VVD nadrukkelijk ontkend, wat onderdeel is van de tragedie.
Hoe diskwalificeer ik me voor een discussie zonder me te diskwalificeren voor een discussie?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:07 #42
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221140228
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toen hij in de gevangenis zat hadden zoveel mensen praatjes dat ze hem wel te grazen zouden nemen, etc. Nu kan hij gewoon overal vrij rondlopen en niemand steekt een vinger uit.
Dus jij hebt geen problemen met eerwraak? Je bent voor de Sharia, waar 'oog om oog, tand om tand' prominent figureert?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:54:07 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221140336
quote:
18s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dus jij hebt geen problemen met eerwraak? Je bent voor de Sharia, waar 'oog om oog, tand om tand' prominent figureert?
Waar lees je dat? En wat heeft dit met eerwraak te maken?
The End Times are wild
pi_221140431
Lijkt me meer een hitman dan een psychopatische moordenaar, buiten de moord op Fortuyn heeft hij volgens mij geen wetten overtreden, dus wss ingehuurd door Ad Melkert & co
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')