Ik zou hier dus eerder de auto voor pakken dan voor regenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter van school ophalen en in de brandende zon naar huis fietsen was al weer genoeg zon voor vandaag. En dat is amper 10 minuten heen -en terug.
Je zou accuut omvallen.
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef FlyingFish het volgende:
Hier hebben ze nu de optie gegeven om helemaal niet naar school te gaan komende twee dagen, dus ons weekend is begonnen
Damn, dat is nasty zeg...quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef Hupje het volgende:
[..]
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.
Uiteraardquote:
Ik heb van deze website een aantal pdf's gekocht, nog tijdens de lockdowns: https://www.planeetpienter.nl/rekenenquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een tip voor een website of app voor klokkijken? Zowel analoog als digitaal. Het gaat met name om tijden als ‘tien over half vier’, 15:47 etc. Hele en halve uren en kwartieren gaan wel goed, maar “hoe laat is het over 10 minuten” is drama.
Dan zou ik die afspraken toch zelf verplaatsen of digitaal maken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef Hupje het volgende:
[..]
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.
Ja, maar dan had ik dat ‘s morgens al moeten doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou hier dus eerder de auto voor pakken dan voor regen
Op de kant staan naast een zwembad is áltijd warmquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat ik mij laat omscholen tot zweminstructeur.
Maar je zal niet verbranden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Op de kant staan naast een zwembad is áltijd warm
Wij gebruiken deze wel eens: https://klokrekenen.nl/quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een tip voor een website of app voor klokkijken? Zowel analoog als digitaal. Het gaat met name om tijden als ‘tien over half vier’, 15:47 etc. Hele en halve uren en kwartieren gaan wel goed, maar “hoe laat is het over 10 minuten” is drama.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |