abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221135308
En weer open!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221135326
Gelukkig heb ik nu dit in huis

3fc9fd65b0c475b79fe3851fda05542dde713c5c.jpg?1782295796
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:10:01 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221135329
Voor hem zou het minder vervelend zijn dan voor mij.
Als hij zou overlijden en zijn helft gaat naar die zusters zit ik hier met wildvreemden.
Mijn broer en zus zouden het hem schenken, daar hebben we het al over gehad, maar een testament was toch nodig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221135751
Wat fijn dat hij toch over is Mush!
Hopelijk voor jullie vrijdag ook goed nieuws @Phaidra
Bij ons komen morgenavond de eerste cijfers in SOM (dus na de laatste toets). Hopelijk zit wiskunde daar ook tussen.

Ik merk wel dat oudste nu veel moeite heeft met de toetsweek in deze hitte. Ook extra moe door s nachts slecht slapen door de warmte. Gelukkig is het na vandaag nog maar 1 toets en dan klaar.
pi_221135918
Zo, sportdag van jongste is afgelast. Nu deze week alleen nog naar school voor een klassenactiviteit.

Fijn dat ze hem de overgang gunnen mush!
Duimen dat de anderen ook goed gaan.

Inmiddels zijn hier alle cijfers ook binnen. Alles boven de 6 en de vakken die hij volgend jaar heeft zelfs boven de 7. Lekker vooruitzicht. Dan wordt het NT, met Grieks en bedrijfseconomie. Plus biologie op zelfstudie.
pi_221136519
Mijn dochter van school ophalen en in de brandende zon naar huis fietsen was al weer genoeg zon voor vandaag. En dat is amper 10 minuten heen -en terug.
:') Je zou accuut omvallen.
pi_221136780
Hier hebben ze nu de optie gegeven om helemaal niet naar school te gaan komende twee dagen, dus ons weekend is begonnen *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:47:17 #8
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221136847
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter van school ophalen en in de brandende zon naar huis fietsen was al weer genoeg zon voor vandaag. En dat is amper 10 minuten heen -en terug.
:') Je zou accuut omvallen.
Ik zou hier dus eerder de auto voor pakken dan voor regen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:47:42 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221136849
Het is hier 33 graden en die honden rennen nog rond over de oprit _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:09:33 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221137033
Hier heeft oudste zoon vandaag zijn laatste toets gemaakt. Magister staat nog op slot, dus exacte cijfers zijn niet te zien. Het enige wat ik kan zien is een tabelletje met:
- overgang naar B2 (ja)
- gemiddeld cijfer (6,8)
- aantal onvoldoendes (1)
- aantal onvoldoendes kernvakken (0)
- aantal vieren (1)

Hieruit maak ik op dat Frans niet zo goed is gegaan (dat was eerst een 5, en is het enige vak dat bij een slecht cijfer een 4 kon worden). Verder zijn er óf nog geen cijfers ingevoerd, of ze zijn prima, want dat gemiddelde is hetzelfde gebleven. Ben benieuwd wanneer de cijfers weer zichtbaar worden. Ik verwacht volgende week, er zijn nu nog inhaaltoetsen voor leerlingen die ziek waren afgelopen week.

Jongste heeft tropenrooster, vandaag, morgen, vrijdag om 12.30u uit. Hij houdt absoluut niet van hitte, dus woont nu naast de ventilator...
pi_221137083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef FlyingFish het volgende:
Hier hebben ze nu de optie gegeven om helemaal niet naar school te gaan komende twee dagen, dus ons weekend is begonnen *O*
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:20:09 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221137096
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef Hupje het volgende:

[..]
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.
Damn, dat is nasty zeg...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221137335
Heeft iemand een tip voor een website of app voor klokkijken? Zowel analoog als digitaal. Het gaat met name om tijden als ‘tien over half vier’, 15:47 etc. Hele en halve uren en kwartieren gaan wel goed, maar “hoe laat is het over 10 minuten” is drama.
pi_221137360
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Phaidra vrijdag:
[ afbeelding ]
*)
Uiteraard *)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een tip voor een website of app voor klokkijken? Zowel analoog als digitaal. Het gaat met name om tijden als ‘tien over half vier’, 15:47 etc. Hele en halve uren en kwartieren gaan wel goed, maar “hoe laat is het over 10 minuten” is drama.
Ik heb van deze website een aantal pdf's gekocht, nog tijdens de lockdowns: https://www.planeetpienter.nl/rekenen
Er zijn ook printables voor klokkijken. Ik vond ze heel fijn!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221137512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:18 schreef Hupje het volgende:

[..]
Bij ons op school ook. Ouders mogen kiezen. Maar de ouders die einde dag een oudergesprek hadden gepland willen wel live komen. Zit ik dus alsnog tot 17u op school beide dagen. Beetje jammer.
Dan zou ik die afspraken toch zelf verplaatsen of digitaal maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221137570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik zou hier dus eerder de auto voor pakken dan voor regen :D
Ja, maar dan had ik dat ‘s morgens al moeten doen. :+
pi_221137676
Bij de M'veense Plassen is het prima te doen!

Ben alleen verbaasd over de grote hoeveelheid beveiligers. Naast de altijd aanwezige lifeguards.
Misschien vanwege het ongeval een paar weken terug (jongen van 14 verdween onder water, is gereanimeerd en in het ziekenhuis overleden)

Het is wel enorm druk, maar gelukkig is het vele malen rustiger op ons vertrouwde plekje.

B zijn kennismaking morgen gaat gewoon door, ze hebben airco :)

Vrijdag wel op het heetst van de dag naar de fysio met beide koters. Maar goed, het is niet anders.
pi_221137734
Ik denk dat ik mij laat omscholen tot zweminstructeur. :')
pi_221137854
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:03 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat ik mij laat omscholen tot zweminstructeur. :')
Op de kant staan naast een zwembad is áltijd warm :D
pi_221137859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:22 schreef Hupje het volgende:

[..]
Op de kant staan naast een zwembad is áltijd warm :D
Maar je zal niet verbranden. :+
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:35:43 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221137910
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar je zal niet verbranden. :+
Wel in een buitenbad :+
pi_221138073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Wel in een buitenbad :+
Die hebben we hier niet. :+
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:29:42 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221138258
Vacatures genoeg, maar het salaris is niet best…

De klimhal bood net lekker verkoeling, nu snel eten en kijken of de kinderen willen slapen. We hebben een mobiele airco, maar desondanks is het 28 graden ofzo op de slaapkamers.

Morgen werk ik thuis. Code oranje is voor mijn baas reden genoeg om die iedereen die dat kan, te vragen om extra thuis te werken. En dan nog twee weken tot we naar Denemarken vertrekken. Time flies!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 juni 2026 @ 18:39:40 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221138323
Ik weet even niet hoe het hier te regelen. In huis 32 graden. Arm kind, slapen in die temperatuur. En ophouden tot t afkoelt heeft ook geen nut.
Zometeen maar koel laten douchen en hopen dat hij dan in slaap valt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221138339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:59 schreef FlyingFish het volgende:
Heeft iemand een tip voor een website of app voor klokkijken? Zowel analoog als digitaal. Het gaat met name om tijden als ‘tien over half vier’, 15:47 etc. Hele en halve uren en kwartieren gaan wel goed, maar “hoe laat is het over 10 minuten” is drama.
Wij gebruiken deze wel eens: https://klokrekenen.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')