9quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Als je met 1 vinger naar iemand wijst, wijzen er 10 naar jouw is wel van toepassing voor Valentijne.![]()
Niets mee te maken. Valentijne is kapot arrogant en roept dingen naar Anouk die zij ook wel over haar kan zeggen. Team Anouk, punt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Anouk moet niet zo zeuren, met d'r je zit er nog maar een week
Waarom zou je niets mogen zeggen als je nieuw bent bAnouk is niet meer of minder dan de rest. Vind t wel een leuk meisje maar kan verdomd arrogant doen
Helemaal mee eens die Valentijne is een bitchquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Valentijne is kapot arrogant en roept dingen naar Anouk die zij ook wel over haar kan zeggen. Team Anouk, punt.
Wesley loopt al rond als een patsertje, genietend van zijn rolletje als "uitgestotene" door zijn bondje, hij telt nu echt mee ..quote:
Ze gingen er zelfs uitgebreid voor zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
En ik zag de preview ook al.. Vrouwtjes weer rondjes lopen Mannetjes kijken wie is welniet leuk zit er wat te neuken tussen of niet
Duidelijk dat komkommertijd is losgebarsten, zelfs met 4 personen extra komen ze niet verder dan over sex lullen en ruzies opzoekenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gingen er zelfs uitgebreid voor zitten.
Loop nog achter, en zag dat in de uitzending van maandagavond tijdens het wachten op de brieven, even het scorebord in beeld kwam. Met de slangen nog in de 200. Dus verkeerd gemonteerd. Prutsers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er beroerd uit voor de Gieren als ze deze geheime opdracht verliezen aan de Slangen![]()
[ afbeelding ]
Van die "Hete Adem" discussie van de Haaien is ook al geen sprake meer... alleen nog afwachten hoe dfe spelling afloopt straks .. De Gieren hebben alvast -50quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Loop nog achter, en zag dat in de uitzending van maandagavond tijdens het wachten op de brieven, even het scorebord in beeld kwam. Met de slangen nog in de 200. Dus verkeerd gemonteerd. Prutsers.
Maar daar kan ze geen last van hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongesteld moet worden
Serieus: het lijkt wel echt iets hormonaals. In dat gezuig herken ik mezelf helaas van toen ik nog erg veel last had van pms.
Ze moet wel helaas.. Vrouw blijven kost een leven lang hormoon preparatenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daar kan ze geen last van hebben
Tenzij ze teveel hormonen slikt
Ze slikt ook veel hormonen. Daar komt ze niet onderuitquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar daar kan ze geen last van hebben
Tenzij ze teveel hormonen slikt
Kan wel zijn maar het is niet alleen dat, ze heeft gewoon akelig karakter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze slikt ook veel hormonen. Daar komt ze niet onderuit
Zie het maar als iemand in continue Midlifecrisis/Menopauze .. praat ik zomaar het kutkarakter van Valentijntje goed. gekker moet het niet wordenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar het is niet alleen dat, ze heeft gewoon akelig karakter.
Daar belandt iedereen in en gelukkig is dat niet zoquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar als iemand in continue Midlifecrisis/Menopauze .. praat ik zomaar het kutkarakter van Valentijntje goed. gekker moet het niet worden
Neuh da's gelul, niet iedereen krijgt er een kutkarakter van, en op veel te jonge leeftijdquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar belandt iedereen in en gelukkig is dat niet zo
Dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh da's gelul, niet iedereen krijgt er een kutkarakter van, en op veel te jonge leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |