Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
https://epicooler.nl/quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
Ooh zo'n waterdamper. Dat is pure stront. Want dan maak je het nog onaangenamer dan een hoge temperatuurquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.
Jij hebt de xxl versie.. TS praat gewoon over de medium.. Die xxl kan een heel kantoorgebouw koelenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook zo prachtig uit verhouding. het ding is 31 cm hoog en 8 cm breed. toch lijkt het heel wat als je die foto ziet.
[ afbeelding ]
genieten. kopen dat ding. er zijn niet voor niets influencers ingehuurd om onzin rond te pompen over hoe geweldig dit product is.
Da's gewoon dropshippingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Als je op bestel klikt, kom je op een heel ander product uitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Het werkt echt Mike! Dat is geweldig.quote:
Je hebt dus zeer droge woestijnlucht nodig wil het werken. Dat hebben we hier niet.quote:Location Matters: Swamp coolers only work in hot, dry climates (such as the Southwestern US). In a humid environment, the air cannot absorb any more water, rendering the cooler completely ineffective.
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.comquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Ik heb nog even verder zitten zoeken. In Australie hebben ze dit ook geprobeerd aan de man te brengen en heel veel negatieve reviewsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.com
Onder hetzelfde account honderden domeinnamen, zoals https://flexyn.fi/
Exact dezelfde layout, ander product, in dit geval capsules, ook nogal shady.
die bestel-knop gaat naar deze link. https://www.fasttrack17.c(...)ttps://epicooler.nl/quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je op bestel klikt, kom je op een heel ander product uit
Die op de website is gewoon Aliexpress dropship
[ afbeelding ]
Energiemaatschappijen willen niet dat je dit weet. Deze revolutionaire uitvinding gedaan door twee ex nasa wetenschappers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ga zo heerlijk op die advertenties. zogenaamde mega-uitvinding van een uitvinder die dan tegengewerkt zou zijn, omdat de hele airco-industrie anders ten onder zou gaan. Niemand mag het weten. Maar als je er nu 3 koopt, krijg je er 1 gratis. Koop nu voordat de prijs stijgt en de voorraad weg is.
Blijkt het een prut apparaatje die 2,46 euro op AliExpress kost.
Is ook "scammie" want ze benoemen tussen alle voordelen die ze 100x noemen ook subtiel links en rechts 1x dat het niet allemaal eigenlijk niet werkt en dat je zelf een ijs voor de ventilator in dat ding moet zetten voor verschil.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Die op zeer mysterieuze wijze om het leven zijn gekomen. De papers zijn niet teruggevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Deze revolutionaire uitvinding gedaan door twee ex nasa wetenschappers
Dank, dit maakt, met terugwerkende kracht, de vele minuten die nodig waren om het formaat van de gif dusdanig klein te maken dat ik hem zonder abbo kon gebruiken goed !quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
SOberso vind ik jouw username + UI één van de coolste op fok!![]()
Nog geen ruzie of migranten die de schuld krijgen, geniet nou maar even gewoon !quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dit nu weer, reclame voor een prutproduct ipv nieuws?
Wacht maar tot Amtenaar 0 zoveel straks weer een link met Israel legt.....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nog geen ruzie of migranten die de schuld krijgen, geniet nou maar even gewoon !
Heeft het wel je leven veranderd ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Cruzinats het volgende:
Ik ben helemaal weg van dit [productnaam]! Het is het beste product ooit. Ik gebruik het elke dag en het werkt perfect. Je moet het echt kopen, het is een geweldige aankoop.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Even de algemene voorwaarden voor TS gequote:
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK!, noch geïnitieerd via FOK!.
d. Adverteren kan via onder andere adwords of webads. Of een post, bericht of uiting valt onder “reclame‟ wordt bepaald door crew. Plaatsen van reclame kan reden zijn tot onmiddelijke uitsluiting van FOK!
e. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare vergoeding van ¤ 500,- (zegge vijfhonderd euro) per gebeurtenis, waarbij het verzenden van een niet toelaatbare uiting naar een gebruiker geldt als één gebeurtenis.
Daar had hij er toch een paar van kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dacht dat je aan het memen was.. wat een kerel.. https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html
Danny is vanmorgen weer vroeg opgestaan zie ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
Dacht dat je aan het memen was.. wat een kerel.. https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html
Of erger, iemand sleept de huisregels erbij..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wacht maar tot Amtenaar 0 zoveel straks weer een link met Israel legt.....
Als ik de Trustpilot reviews zie zou ik geen cent naar die lui overmaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Dus bestel gerust maar niet huilen als je dure troep blijkt te hebben gekocht en retourneren onmogelijk blijkt.quote:UAB Rara Digital is a registered Lithuanian e-commerce company operating at Gedimino pr. 20, Vilnius. Public records and consumer protection agencies show the company operates various online stores that sell trending consumer goods, including mini-coolers (such as Airabreeze and EpiCooler) and specialized hoses (such as JetHose).
Regulatory & Consumer Reports: The company has been investigated by consumer protection agencies (such as the UK Advertising Standards Authority) for misleading advertisements regarding the cooling power and cost-effectiveness of their portable mini-coolers. Additionally, user forums and the Better Business Bureau have flagged similar products for failing to meet heavily exaggerated marketing claims.
Business Practice Consensus:
Most users on community forums like Choice Community generally agree that several of the products marketed by this company are heavily over-hyped, do not perform as shown in their online advertisements, and have prompted multiple consumer complaints.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |