Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
https://epicooler.nl/quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
Ooh zo'n waterdamper. Dat is pure stront. Want dan maak je het nog onaangenamer dan een hoge temperatuurquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.
Jij hebt de xxl versie.. TS praat gewoon over de medium.. Die xxl kan een heel kantoorgebouw koelenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook zo prachtig uit verhouding. het ding is 31 cm hoog en 8 cm breed. toch lijkt het heel wat als je die foto ziet.
[ afbeelding ]
genieten. kopen dat ding. er zijn niet voor niets influencers ingehuurd om onzin rond te pompen over hoe geweldig dit product is.
Da's gewoon dropshippingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Als je op bestel klikt, kom je op een heel ander product uitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Het werkt echt Mike! Dat is geweldig.quote:
Je hebt dus zeer droge woestijnlucht nodig wil het werken. Dat hebben we hier niet.quote:Location Matters: Swamp coolers only work in hot, dry climates (such as the Southwestern US). In a humid environment, the air cannot absorb any more water, rendering the cooler completely ineffective.
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.comquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://epicooler.nl/
Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit
Ik heb nog even verder zitten zoeken. In Australie hebben ze dit ook geprobeerd aan de man te brengen en heel veel negatieve reviewsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.com
Onder hetzelfde account honderden domeinnamen, zoals https://flexyn.fi/
Exact dezelfde layout, ander product, in dit geval capsules, ook nogal shady.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |