abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:40:04 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221131169
Op insta zag ik reclame van een Epicooler airco ofzo. Zonder slang of buitenunit. Lijkt mij best tof met die bloedbitte maar dit kan toch nooit werken als dat apparaat de warmte niet kwijt van? Weet iemand er meer van want ik begrijp niet echt goed van die reclame hoe het werkt.
pi_221131178
Dat is geen airco. Gaat in Nederland alleen voor meer benauwdheid zorgen. :r

Leuk apparaat voor in de sahara/
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 21:41:53 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221131179
Prachtig nieuws
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 21:42:40 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221131182
En het is geen airco, maar een aircooler
pi_221131185
Volgens mij is dit geen echte airco maar een verdampingskoeler. Zonder slang of buitenunit kan de warmte immers nergens heen. Dat kan lokaal wel wat verkoeling geven, maar een kamer echt afkoelen lijkt me niet mogelijk.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 21:43:14 #6
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221131208
ik ga zo heerlijk op die advertenties. zogenaamde mega-uitvinding van een uitvinder die dan tegengewerkt zou zijn, omdat de hele airco-industrie anders ten onder zou gaan. Niemand mag het weten. Maar als je er nu 3 koopt, krijg je er 1 gratis. Koop nu voordat de prijs stijgt en de voorraad weg is.

Blijkt het een prut apparaatje die 2,46 euro op AliExpress kost.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221131246
ook zo prachtig uit verhouding. het ding is 31 cm hoog en 8 cm breed. toch lijkt het heel wat als je die foto ziet.



genieten. kopen dat ding. er zijn niet voor niets influencers ingehuurd om onzin rond te pompen over hoe geweldig dit product is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:17 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221131247
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
Ik ben inmiddels overleden
pi_221131269
Hoeveel yuan heb je gekregen om dit topic te openen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_221131271
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.
Vakman pur sang
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:27 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221131334
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou graag een bron willen zien, dit klinkt een beetje als fake news
https://epicooler.nl/

Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:00:03 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221131346
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Werkt op waterverdamping, dat onttrekt energie aan de lucht waarbij de temp iets zakt (1-2C hooguit) maar de Rv veel hoger wordt en de verdamping stopt.
Ooh zo'n waterdamper. Dat is pure stront. Want dan maak je het nog onaangenamer dan een hoge temperatuur
pi_221131366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook zo prachtig uit verhouding. het ding is 31 cm hoog en 8 cm breed. toch lijkt het heel wat als je die foto ziet.

[ afbeelding ]

genieten. kopen dat ding. er zijn niet voor niets influencers ingehuurd om onzin rond te pompen over hoe geweldig dit product is.
Jij hebt de xxl versie.. TS praat gewoon over de medium.. Die xxl kan een heel kantoorgebouw koelen
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:13 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221131385
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
https://epicooler.nl/

Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit :')
Da's gewoon dropshipping
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:31 #16
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221131388
Maar wacht, dat is nog niet alles !
pi_221131417
Staat wel "Australia" bij in de productnaam, daar is het wel vaak warm dus ze zullen er wel iets verstand van hebben.
pi_221131418
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
https://epicooler.nl/

Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit :')
Als je op bestel klikt, kom je op een heel ander product uit :')

Die op de website is gewoon Aliexpress dropship

🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221131444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar wacht, dat is nog niet alles !
Het werkt echt Mike! Dat is geweldig. :)

Zonder het opgezocht hebbende zou het weleens het principe van de "swamp cooler" kunnen zijn maar dat werkt hier niet.

quote:
Location Matters: Swamp coolers only work in hot, dry climates (such as the Southwestern US). In a humid environment, the air cannot absorb any more water, rendering the cooler completely ineffective.
Je hebt dus zeer droge woestijnlucht nodig wil het werken. Dat hebben we hier niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221131474
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
https://epicooler.nl/

Maar de website zelf ziet er ook nogal scammie uit :')
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.com
Onder hetzelfde account honderden domeinnamen, zoals https://flexyn.fi/

Exact dezelfde layout, ander product, in dit geval capsules, ook nogal shady.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:15 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221131485
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar wacht, dat is nog niet alles !
SOberso vind ik jouw username + UI één van de coolste op fok! _O_ _O_
pindazakje
pi_221131502
AI even gevraagd:
De Epicooler krijgt zeer gemengde tot overwegend negatieve reviews van echte gebruikers, terwijl redactionele reviews vaak positiever zijn. De belangrijkste klachten gaan over slechte koelprestaties, dubbele afschrijvingen, moeilijke refunds en verwarrende bestelschermen.

gek he. Al die websites die zogenaamd positief zijn over het product staan ingezonden artikelen toe.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:09 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221131538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Domein staat op naam van thetaimoorrayeen@gmail.com
Onder hetzelfde account honderden domeinnamen, zoals https://flexyn.fi/

Exact dezelfde layout, ander product, in dit geval capsules, ook nogal shady.
Ik heb nog even verder zitten zoeken. In Australie hebben ze dit ook geprobeerd aan de man te brengen en heel veel negatieve reviews :') Inderdaad gewoon chinese goedkope troep die ze proberen te verkopen als uitvinding van de eeuw
pi_221131546
Het is afhankelijk van de locatie. In woestijngebied met een werkend stopcontact doet het wel iets omdat de droge lucht genoeg vocht kan absorberen. Heb je die niet dan werkt het niet. Dus niks voor Europa zeg maar.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221131577
Wat is dit nu weer, reclame voor een prutproduct ipv nieuws?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')