Nou ja, de Mazraoui's en Saibari's van deze wereld zijn natuurlijk wel 200% gemotiveerd tegen Oranje... blijft toch een kutploeg om tegen te spelen. Maar dan toch maar liever dan Brazilie, met name door Ancelottiquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar moeten we dan bang voor zijn. (lol)
Ueda.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel Messi, CR7, Haaland, Mbappe, vinicius. Letterlijk allemaal bizar
Ja was ook goedkoop scoren hoor ze spelen ook niet met de beste 11 nu maar voorin hebben ze in mijn ogen helemaal niet zoveel kwaliteit. Brazilië word ik ook niet bang van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, de Mazraoui's en Saibari's van deze wereld zijn natuurlijk wel 200% gemotiveerd tegen Oranje... blijft toch een kutploeg om tegen te spelen. Maar dan toch maar liever dan Brazilie, met name door Ancelotti
uit paniek schieten is nooit een goed idee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen paniek Schotjes Komt wel goed..
Berberquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is de binnenstad aan het slopen. Stukje kwade Arabier
Geen thuisbezorgd vandaag. SADquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is de binnenstad aan het slopen. Stukje kwade Arabier
Friezen zijn de echte Nederlandersquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dan zijn Limburgers en Friezen ook Nederlanders...wil je dat?
Blond, groot en sterkquote:
Friezen zijn top!quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dan zijn Limburgers en Friezen ook Nederlanders...wil je dat?
Mooie wc ketting om zn nekquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Peter is een standaard drinker.
Die lust wel een neut ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet goed hoor die man is 58.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Iedereen met wallen krijgt er van langs bij jullie
Ik las ballenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Met dit weer heb ik ook enorme wallen.
Die had toch wel wat verslavingsproblematiekquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
In Amsterdam krijgt iedereen op de wallen er van langsquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Iedereen met wallen krijgt er van langs bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |