Lekker met de tuinslang de hulp nat blijven spuiten tijdens het werkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het lukt hulp zo vroeg mogelijk of zo laat mogelijk laten komen en heel veel water geven.
Ik hoor ook dat mensen nu hun hulp afzeggen
ook als de hulp een hij is?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker met de tuinslang de hulp nat blijven spuiten tijdens het werk
Ja heb ook gezegd dat ze thuis moet blijven, maar ze weet dat ik allergisch voor stof ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het lukt hulp zo vroeg mogelijk of zo laat mogelijk laten komen en heel veel water geven.
Ik hoor ook dat mensen nu hun hulp afzeggen
Waarom niet? Nat houden!quote:
Ja, straks het badje in, ben daar het water van aan het verversenquote:
Goed van je en van hulpquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook gezegd dat ze thuis moet blijven, maar ze weet dat ik allergisch voor stof ben.
Ze komt altijd vroeg, maar vroeger kan niet omdat de kinderen eerst naar school moeten
Drinken mag ze bij mij altijd pakken als ze dorst heeft daar hoeft het niet warm voor te zijn
O lekker, is het mooi weer voor de komende dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, straks het badje in, ben daar het water van aan het verversen
Ja ik vind het onmenselijk om iemand met die hoge temps het bed te laten verschonen en zo. Hoeslaken en laken haal ik er toch iedere dag af nu en onder het dekbed lig ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed van je en van hulp
Vanmorgen hier was het ook prima en 1 klant wil zo graag afspreken dat we ook vroeg in de ochtend doen
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet dat het wel weer goed kom, doe rustig aan denk aan je bloeddruk
Je moet eens leren wat minder te stressen en uit je slof te schieten.quote:
Mjah, het gaat er niet om dat ik nu wat minder budget heb, maar het is elke keer dat ik een nieuwe contactpersoon of bewindvoerder krijg, gewoon gezeik over welke kosten ik allemaal maak.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet eens leren wat minder te stressen en uit je slof te schieten.Komt jezelf alleen maar ten goede.
En heb je even geen leefgeld doordat dit fout is gelopen kan je vast wel iets lenen en als het rechtgebreid is kan je het zo weer terug geven.
Dan groeien zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
laat maar je mist de grapquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je man je vrouw je vriend, je vriendin, zo raar is at toch niet?
Jouw vrouw, mijn vrouw, zijn vrouw, de vrouw
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan groeien ze
Mhh, eens testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Komende dagen hou ik haar binnen, dat wordt te warm.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, is het mooi weer voor de komende dagen
"Het is een jongetje! We noemen hem Vrouw"quote:
Kan allemaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Het is een jongetje! We noemen hem Vrouw"
Ben je verplicht om die bewindvoerder te hebben dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, het gaat er niet om dat ik nu wat minder budget heb, maar het is elke keer dat ik een nieuwe contactpersoon of bewindvoerder krijg, gewoon gezeik over welke kosten ik allemaal maak.
quote:
neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Het is een jongetje! We noemen hem Vrouw"
Ja hoorde net een stuk dat het gevaarlijk warm word. Maar in de ochtend of avond kan het vaak wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komende dagen hou ik haar binnen, dat wordt te warm.
Oh dan mis ik de grap ook.. lolquote:
Ochtend. Het is nog 33-35 graden als ze naar bed gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde net een stuk dat het gevaarlijk warm word. Maar in de ochtend of avond kan het vaak wel.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
Is je vrouw werken?
Nee, ze is Truus
Zo duidelijk?
Ah ja, idd. Soms hebben ze ook rare vrienden, met rare activiteiten. "Is je vrouw boodschappen doen?". WAT!? De slet, is niet de eerste keer he, pas ook al afwas!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
Is je vrouw werken?
Nee, ze is Truus
Zo duidelijk?
O dan is het inderdaad nog veel te warmquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ochtend. Het is nog 33-35 graden als ze naar bed gaat
Ja idd, we houden 30 als bovengrens aan en dan nog alleen in de schaduwquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het inderdaad nog veel te warm
Ik wist niet dat ik een overkapping had?quote:
Dat afdakje boven je voordeur?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een overkapping had?
Das een afdakje, geen overkappingquote:
Zonlicht helpt ookquote:
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!quote:
Maar nog 3 maanden in de lichtere helft van het jaar. Dus echt zeuren mag pas vanaf 21 septemberquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik dacht dat je dat hoekje voor de kleine een dakje had?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een overkapping had?
Kan het niet afwachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nog 3 maanden in de lichtere helft van het jaar. Dus echt zeuren mag pas vanaf 21 septemberIk zeur helemaal niet joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Het leek er wel verdacht veel opquote:
Het was uitsluitend een constatering.quote:
Nee, dat komt over een jaar of wat wel. Als dat komtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat hoekje voor de kleine een dakje had?
* Fogel doet gezellig terugbolkenquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was uitsluitend een constatering.
Seizoenen zijn geweldig
Vanuit dagbestedingquote:
Festival van de dagbesteding?quote:
Door de warmte?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
ik lag heel netjes afgekopen nacht van 1.00 tot 8.30 in bed, maar heb denk ik maar de helft geslapen
Nee, vanuit dagbesteding is besloten onze aanwezigheid op Rock voor Specials te annulerenquote:
Lekker he had ik ook willen doen maar er kwam van alles tussenquote:
quote:
O op die manier, jullie zouden daar naar toe. Is ook veel te warm om tte gaan de komende dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee, vanuit dagbesteding is besloten onze aanwezigheid op Rock voor Specials te annuleren
Klopt, het is hier nog prima te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Co de Oranje komt morgen niet op bezoek bij @:Freshfruit en @:gebrokenglas Co de Geel wel
Verkoelt ie voldoende?quote:
Yepquote:
Nee, maar ik maak zelf een zooitje van m'n financiën, dus het is gemakzucht dat ik ze nog steeds heb. Maar het elke keer weer opnieuw uitleggen aan een een nieuwe contactpersoon is lastig en vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je verplicht om die bewindvoerder te hebben dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
"Trekpleisters in Parijs eerder dicht om hitte"
Gelukkig is de Trekpleister bij mij om de hoek tijdens normale tijden geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |