Zelfs PSVCL gelooft in de weermodellen. Hittegolf doet wat met mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef PSVCL het volgende:
mensen uit de ranstad en westen moeten zich niet zo aanstellen, daar is het heerlijk weer met 30 graden.
in het zuiden (eindhoven zoals altijd het warmst) wordt het 38 graden de komende dagen en was het 35 de laatste paar dagen, ook heerlijk btw. niet zo aanstellen en genieten van de zon
Maar wel verse zuurstofquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik gisterenavond alles openzette zag ik de temperatuur bijna per minuut dalen. Nu staat alles al ruim een uur open en is het precies 0,0 graad afgekoeld
Dauwpunt is 20 graden hier. Nee. Zelfs buiten is het niet bepaald lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aanstellers, jullie hebben ook nog eens een verkoelende zeewind daar
In De Bilt 0 zeewind hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Waddeneilanden hebben Waddenzeewind.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
.
Zeewind uit het oosten? Echt joh?
[ afbeelding ]
Zuiderzeewindquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ik heb een ventilator voor het open raam gezet om lucht naar binnen te blazen. Geen idee of het nut heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond waaide het nog lekker. Nu heeft het amper nut
Wij hebben die ook boven, superfijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef minthy het volgende:
Hier ook van die doeken met zuignappen op het raam, geniaal! Grote lellen van ramen en zonwering kost een duit. Dit was fors goedkoper en ook effectief. Hangt voor het 2e jaar hier, blijft goed zitten![]()
Wij hebben die van Sun Eclipse.
#nospon
Zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator voor het open raam gezet om lucht naar binnen te blazen. Geen idee of het nut heeft.
Omkeren schijnt beter te zijn. Dan blaas je de warmte naar buiten toe.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator voor het open raam gezet om lucht naar binnen te blazen. Geen idee of het nut heeft.
Dat laatste, tenzij je een split airco koopt, die hang je uit je raam met een platte slang, doen het goed maar veel geld.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met een mobiele airco? Is daarbij een grens van lekker koel slapen of iets beter slapen omdat er 2-3 graden van af zijn inclusief lawaai?
Juist ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef PSVCL het volgende:
mensen uit de ranstad en westen moeten zich niet zo aanstellen, daar is het heerlijk weer met 30 graden.
in het zuiden (eindhoven zoals altijd het warmst) wordt het 38 graden de komende dagen en was het 35 de laatste paar dagen, ook heerlijk btw. niet zo aanstellen en genieten van de zon
Windkracht 0 hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Om 8 uur met het koelvest aan boodschappen doen. Daarna ff zwemmen en rond 10 uur ben ik er dan wel klaar mee denk ikquote:
Morgen theedoeken vochtig maken voor in mijn nek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Om 8 uur met het koelvest aan boodschappen doen. Daarna ff zwemmen en rond 10 uur ben ik er dan wel klaar mee denk ik
Jij sterkte komende dagen..
Dan pas? Dan is het hier al 33quote:
22 graden! Lekker koel! Waar kan ik tekenen??!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef LTVDK het volgende:
Wordt lekker afkoelen vannacht![]()
[ afbeelding ]
De boel staat hier al 2 uur open omdat KNMI een lagere temperatuur aan gaf dan dat het binnen is. Inmiddels van 24.0 via 24.1 naar 24.0 gegaan jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef LTVDK het volgende:
Wordt lekker afkoelen vannacht![]()
[ afbeelding ]
Wees blij want in Roffa is het gewoon nog bijna 25 gradenquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De boel staat hier al 2 uur open omdat KNMI een lagere temperatuur aan gaf dan dat het binnen is. Inmiddels van 24.0 via 24.1 naar 24.0 gegaan jaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |