O ja dan weet je het welquote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die omgeving kennen we wel inmiddels na drie jaar op rij dezelfde camping te hebben geboekt
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuk ding ga je maken zeg. Prachtig.
z'n eerste plaats is weggehapt als een fruithapjequote:
Ik geloof daar niet zo in. Maar vind hem wel mooiquote:
Maar echt hoorquote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
z'n eerste plaats is weggehapt als een fruithapje
Hij blijft zelf weg was wel in bagger.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
z'n eerste plaats is weggehapt als een fruithapje
Ja ik zag het. Moest hij niet naar school?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Moe maar voldaan na een dagje Openluchtmuseum met Mini-ToT.
En daarzo?
Nee dagje vrij vanwege een studiedag.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Moest hij niet naar school?
Hier wel goed sloom van het warme weer
Gezellig. Hebben ze daar ook tropenrooster op de scholen?quote:
Nog niks over gehoord. Ze hebben wel deze week een dagje uit, maar vrijdag gaat het echt debiel warm worden en daar heb ik nog niks over gehoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Hebben ze daar ook tropenrooster op de scholen?
Oké las wel in de krant dat sommige scholen dat gaan toepassen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Ze hebben wel deze week een dagje uit, maar vrijdag gaat het echt debiel warm worden en daar heb ik nog niks over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |