Helloquote:
Ik ben weer in de bios nuquote:
O welke film?quote:
Hoiquote:
2 filmsquote:
O je kijkt er meer op een avondquote:Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
2 films
Net disclosure Day gezien en nu the presidents cake
Lekker in de bios met dit weerquote:
Soms wel, kwam zo uit praktisch gezien.quote:
Die heeft de rest van de dag zich niet meer getoondquote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, Mario heeft 2.5 uur in een gepakt toen ik kwam idd. Het is dat gg er vrij snel bij was anders had ik ook zo 2 uur gehad
Dan slaapt h8j geloof ik.. dan is er geen wkquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heeft de rest van de dag zich niet meer getoond
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, Mario heeft 2.5 uur in een gepakt toen ik kwam idd. Het is dat gg er vrij snel bij was anders had ik ook zo 2 uur gehad
Scheelt dat ik niet keihard ga strijden om plek 1, zulke stappen zoals Dot vandaag heeft gezet red ik nooitquote:
Wat een leuk ding ga je maken zeg. Prachtig.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:dotteke
Ik heb dus ook nog een kleurboek bij me, inclusief potloden, en de andere foto is een voorbeeld van wat ik maken. Het enige wat ik nog mis is de hagstone, en daar ga ik morgen naar op zoek. Ik vind er liever eentje dan dat ik er een moet kopen via internet.
Verder hebben we nog speelkaarten en yathzee dobbelsteen met score blokje mee. Vervelen doen we ons dus niet.
Die haalt het zo weer in in de nachten.quote:
Die omgeving kennen we wel inmiddels na drie jaar op rij dezelfde camping te hebben geboektquote:Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuk ding ga je maken zeg. Prachtig.
Toch jammer dat het te e
Heet is om de omgeving te verkennen.
O ja dan weet je het welquote:Op maandag 22 juni 2026 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die omgeving kennen we wel inmiddels na drie jaar op rij dezelfde camping te hebben geboekt
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuk ding ga je maken zeg. Prachtig.
z'n eerste plaats is weggehapt als een fruithapjequote:
Ik geloof daar niet zo in. Maar vind hem wel mooiquote:
Maar echt hoorquote:Op maandag 22 juni 2026 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
z'n eerste plaats is weggehapt als een fruithapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |