ik moet nu aan die goeiemoggel reclame denkenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon uiteindelijk blind berichten sturen in het donker (bv in de bioscoop).
reclamebolkquote:Op maandag 22 juni 2026 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik moet nu aan die goeiemoggel reclame denken
Dat zit er wel dik in.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat de jeugd een bericht sturen met de typemachine met lint
En dan moeten ze hun typfouten corrigeren met tipp-ex.
Jullie hebben de smaak te pakkenquote:
Verbrand vleesquote:Op maandag 22 juni 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige. Ik denk dat hier in de buurt er ook wel een paar aangaan, even afwachten wanneer de lucht van verbrand vlees voorbij komt.
De hamburger die iets langer op de bbq ligt dan eigenlijk nodig is.quote:
De kamado zit voornamelijk dicht als je indirect aan het bbqen bent. Behalve nu, nu gaan we direct het eten klaar makenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
eigenlijk is bbq met warm weer ook maar kut, is het heet ben je aan het klooien met open vuur
Morgen gaan de bbq weer aan, en dan eten we hamburgersquote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hamburger die iets langer op de bbq ligt dan eigenlijk nodig is.
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja het is lekker makkelijk.
Gebakken aardappelen en shoarma
Shoarma op de bbq?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja het is lekker makkelijk.
Gebakken aardappelen en shoarma
Nee daar raak je alleen maar vol vanquote:Op maandag 22 juni 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?
in de bbqquote:Op maandag 22 juni 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?
ben eens bij een syrische shoarmazaak geweest, doe doen zo'nvleesrol tegen een houtskoolgrill en daarna die wrap gaan ze ook heel kort er tegenaan schroeien. Keilekkerquote:
gegrillde groente ook lekker hoorquote:Op maandag 22 juni 2026 16:45 schreef Fogel het volgende:
Salade op de BBQ, lekker laten verkolen en oeps, sorry, dan maar meer vlees omdat de salade niet meer kan
O wel een aparte manier van Shoama makenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben eens bij een syrische shoarmazaak geweest, doe doen zo'nvleesrol tegen een houtskoolgrill en daarna die wrap gaan ze ook heel kort er tegenaan schroeien. Keilekker
Verkoolde groente ook?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gegrillde groente ook lekker hoor
neequote:
gewoon halenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.![]()
Wat let je kan je zo bestellenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.![]()
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb tot 20 uur de tijd, dan is de supermarkt dicht.
Dat kan ook.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengen
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toequote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Is wel lekkerder dan die van de supermarkt vind ik persoonlijk
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de Turkenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toe
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote stedenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de Turken
Hier in Zutphen zit er nog eentje.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote steden
Een Syrische?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Zutphen zit er nog eentje.
Verder geen idee
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooitquote:Op maandag 22 juni 2026 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een Syrische?
Ah ik zie het al, bij het station
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegetenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooit
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte danquote:Op maandag 22 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegeten
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |