Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb UN ingehaald![]()
![]()
Het zag er ook al zo raar uit thnxquote:
Heb hem inderdaad al een paar dagen niet gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wel, eldersquote:Op maandag 22 juni 2026 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem inderdaad al een paar dagen niet gezien.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dan zal hij vanzelf wel een keertje weer komen buurtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
feeling hot hot hotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je quote de verkeerde Simon het is @SimonB.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gedoe met punten, niet alleen dts heeft er last vanquote:Op maandag 22 juni 2026 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde Simon het is @:SimonB.Uw ADH vitamine Worst
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zal wel door het weer komenquote:Op maandag 22 juni 2026 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gedoe met punten, niet alleen dts heeft er last van
DIe heeftt genoeg vet om zich warm te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtfquote:Werewolf
Haha mijn dochter stuurde me deze week een sticker met: Bassievruchtquote:
Twijfel om deze terug te sturen, maar 12 jaar is wel een beetje jong voor zo'n grap.![]()
Denk niet dat ze hem zal snappen, maar aan de andere kant de jeugd weet veel meer dan wij vroegerquote:Op maandag 22 juni 2026 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mijn dochter stuurde me deze week een sticker met: Bassievrucht
Twijfel om deze terug te sturen, maar 12 jaar is wel een beetje jong voor zo'n grap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe niet aan kindvriendelijke grappen, dus beter niet iddquote:Op maandag 22 juni 2026 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mijn dochter stuurde me deze week een sticker met: Bassievrucht
Twijfel om deze terug te sturen, maar 12 jaar is wel een beetje jong voor zo'n grap.Uw ADH vitamine Worst
Het is eigenlijk lachwekkend hoeveel Nederlanders op deze camping staan. Probeer je Duits of Engels te spreken en ze kijken je verdwaasd aan, dan weet je automatisch dat het een Nederlander is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alleen al de cirkel waar wij staan is 95% nl
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat had ik jaren terug in Spanje, was alleen Nederlands wat je hoordequote:Op maandag 22 juni 2026 15:58 schreef DJMO het volgende:
Het is eigenlijk lachwekkend hoeveel Nederlanders op deze camping staan. Probeer je Duits of Engels te spreken en ze kijken je verdwaasd aan, dan weet je automatisch dat het een Nederlander is
waar was je?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik jaren terug in Spanje, was alleen Nederlands wat je hoordeUw ADH vitamine Worst
Hier is het zelfs zo erg dat je bij de lidl gewoon kunt zoeken naar de producten die je wil hebben omdat de eerste vermelding op de verpakking Nederlands is.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik jaren terug in Spanje, was alleen Nederlands wat je hoorde
Lloret de marr of zo ietts, is echt al heel lang geledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je mijn tag van vanmorgen nog gezien?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En waar verder vrijwel alles gesloten is morgen vanwege de nationale feestdag, is lidl gewoon open tot 6 uur, ik denk om de Nederlanders tegemoet te komen
Geluk voor de Nederlanders en anders is een dag in voren boodschappen doen ook geen rampWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Je zag vandaag de inboorlingen ook echt voor drie dagen boodschappen doen. Net als de Hollanders met kerst doen, ondanks dat tegenwoordig het gros gewoon open is met kerst.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Geluk voor de Nederlanders en anders is een dag in voren boodschappen doen ook geen rampIk heb er één en ik ben er trots op
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lloret de marr of zo ietts, is echt al heel lang geleden
ja ik had like gegevenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had je mijn tag van vanmorgen nog gezien?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ben ieder jaar weer verbaasd van de drukte in de winkels met die dagen en de hoeveelheid in de karrenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Je zag vandaag de inboorlingen ook echt voor drie dagen boodschappen doen. Net als de Hollanders met kerst doen, ondanks dat tegenwoordig het gros gewoon open is met kerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo wild ben ik nooit geweest. Was met 18 al getrouwd en met 19 al moederquote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?
[..]
ja ik had like gegeven
Heb de wilde jaren overgeslagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snel even wat punten pakken, voordat UN klaar is met werken. Bolk!Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heb ik denk ik gemist omdat ik het topic nogopen Had staan mobiel, en dan krijg je geen melding van een like als de boel refresht.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?
[..]
ja ik had like gegevenIk heb er één en ik ben er trots op
Oja? Zet ze maar eens een draaischijf telefoon voor. Ze hebben geen idee hoe zo'n ding werktquote:Op maandag 22 juni 2026 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem zal snappen, maar aan de andere kant de jeugd weet veel meer dan wij vroeger
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lol die moet nog even is nog geen 18 uurquote:Op maandag 22 juni 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Snel even wat punten pakken, voordat UN klaar is met werken. Bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah mooi.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol die moet nog even is nog geen 18 uurCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee, dat is waarquote:Op maandag 22 juni 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja? Zet ze maar eens een draaischijf telefoon voor. Ze hebben geen idee hoe zo'n ding werkt
Ik ben ook van na de draaischijftelefoon maar ik weet prima hoe het werktUw ADH vitamine Worst
Ik ben er ook nog ,heb hem ingehaald, dat was mijn doel van vandaagquote:
Slimme manquote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook van na de draaischijftelefoon maar ik weet prima hoe het werkt
Jij kunt toch ook berichten sturen met T9?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook van na de draaischijftelefoon maar ik weet prima hoe het werktCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kei-irritantquote:Op maandag 22 juni 2026 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook berichten sturen met T9?
Uw ADH vitamine Worst
Laat de jeugd een bericht sturen met de mechanische typemachine met lint
En dan moeten ze hun typfouten corrigeren met tipp-ex.
[ Bericht 4% gewijzigd door gebrokenglas op 22-06-2026 16:34:27 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik kon uiteindelijk blind berichten sturen in het donker (bv in de bioscoop).quote:
Je bent echt niet de enige. Ik denk dat hier in de buurt er ook wel een paar aangaan, even afwachten wanneer de lucht van verbrand vlees voorbij komt.quote:
ik moet nu aan die goeiemoggel reclame denkenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon uiteindelijk blind berichten sturen in het donker (bv in de bioscoop).Uw ADH vitamine Worst
reclamebolkquote:Op maandag 22 juni 2026 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik moet nu aan die goeiemoggel reclame denkenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat zit er wel dik in.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat de jeugd een bericht sturen met de typemachine met lint
En dan moeten ze hun typfouten corrigeren met tipp-ex.
Jullie hebben de smaak te pakkenquote:
Verbrand vleesquote:Op maandag 22 juni 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige. Ik denk dat hier in de buurt er ook wel een paar aangaan, even afwachten wanneer de lucht van verbrand vlees voorbij komt.![]()
![]()
eigenlijk is bbq met warm weer ook maar kut, is het heet ben je aan het klooien met open vuurUw ADH vitamine Worst
De hamburger die iets langer op de bbq ligt dan eigenlijk nodig is.quote:
De kamado zit voornamelijk dicht als je indirect aan het bbqen bent. Behalve nu, nu gaan we direct het eten klaar makenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
eigenlijk is bbq met warm weer ook maar kut, is het heet ben je aan het klooien met open vuur![]()
Morgen gaan de bbq weer aan, en dan eten we hamburgersquote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hamburger die iets langer op de bbq ligt dan eigenlijk nodig is.![]()
![]()
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja het is lekker makkelijk.
Gebakken aardappelen en shoarmaCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Shoarma op de bbq?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja het is lekker makkelijk.
Gebakken aardappelen en shoarmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kliekje van gisteren, roerbakgroenten en stukje varkenshaasjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar raak je alleen maar vol vanquote:Op maandag 22 juni 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?![]()
![]()
Ik ga eten van de voorraad wegeten hier de komende tijd.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 22-06-2026 16:52:40 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
in de bbqquote:Op maandag 22 juni 2026 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe je er ook salade bij en stokbrood en kruidenboter enzo?
Uw ADH vitamine Worst
Salade op de BBQ, lekker laten verkolen en oeps, sorry, dan maar meer vlees omdat de salade niet meer kan
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesiė, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ben eens bij een syrische shoarmazaak geweest, doe doen zo'nvleesrol tegen een houtskoolgrill en daarna die wrap gaan ze ook heel kort er tegenaan schroeien. Keilekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
gegrillde groente ook lekker hoorquote:Op maandag 22 juni 2026 16:45 schreef Fogel het volgende:
Salade op de BBQ, lekker laten verkolen en oeps, sorry, dan maar meer vlees omdat de salade niet meer kanUw ADH vitamine Worst
O wel een aparte manier van Shoama makenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben eens bij een syrische shoarmazaak geweest, doe doen zo'nvleesrol tegen een houtskoolgrill en daarna die wrap gaan ze ook heel kort er tegenaan schroeien. KeilekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkoolde groente ook?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gegrillde groente ook lekker hoorI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
neequote:
groente die tot de koolfamilie behoren daarentegen
Uw ADH vitamine Worst
gewoon halenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.
Uw ADH vitamine Worst
Wat let je kan je zo bestellenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.
Ik heb tot 20 uur de tijd, dan is de supermarkt dicht.
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb tot 20 uur de tijd, dan is de supermarkt dicht.
Dat kan ook.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Is wel lekkerder dan die van de supermarkt vind ik persoonlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poe hee TommyI'm surrounded by morons!
Tommy?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toequote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Is wel lekkerder dan die van de supermarkt vind ik persoonlijkUw ADH vitamine Worst
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de Turkenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote stedenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de TurkenUw ADH vitamine Worst
Hier in Zutphen zit er nog eentje.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote steden
Verder geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Syrische?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Zutphen zit er nog eentje.
Verder geen idee
Ah ik zie het al, bij het stationUw ADH vitamine Worst
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooitquote:Op maandag 22 juni 2026 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een Syrische?
Ah ik zie het al, bij het stationWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegetenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooitUw ADH vitamine Worst
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte danquote:Op maandag 22 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte danUw ADH vitamine Worst
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: