We zien met name dat veel moslims andere religies niet het licht in de ogen gunt omdat de Islam de eigen leer als de enige juiste en acceptabele ziet en de vermeende profeet Mohammed de laatste profeet was. Dit is ook waarom de Islam overal waar het weet te landen, vroeg of laat in conflict komt met andere groepen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ze in de regionen het jodendom niet hadden uitgevonden hadden we ook niet al die afgeleide abrahamitische religies gehad Die abrahamitische religies die elkaar allemaal het licht in de ogen niet gunnen omdat hun God de enige echte is.
Nee dat zien we niet. We zien dat Israel massaal mensen van andere religies uitmoord. Andere religies zijn veel vaker slachtoffer van Israel dan andersom. Ik heb je nota bene net nog laten zien dat bijvoorbeeld Palestijnen véél vaker slachtoffer zijn van Israeliers.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We zien met name dat veel moslims andere religies niet het licht in de ogen gunt omdat de Islam de eigen leer als de enige juiste en acceptabele ziet en de vermeende profeet Mohammed de laatste profeet was. Dit is ook waarom de Islam overal waar het weet te landen, vroeg of laat in conflict komt met andere groepen.
Ik heb al aangegeven dat je conflicten en oorlogen niet kunt reduceren tot aantallen slachtoffers.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat zien we niet. We zien dat Israel massaal mensen van andere religies uitmoord. Andere religies zijn veel vaker slachtoffer van Israel dan andersom. Ik heb je nota bene net nog laten zien dat bijvoorbeeld Palestijnen véél vaker slachtoffer zijn van Israeliers.
Dit is weer eens een hele rare stropop, letterlijk geen user die heeft gezegd dat moslims ongedierte zouden zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe jij over Islam praat is zoals ze in Duitsland over joden praten. Dat vonden ze ook maar ongedierte.
Zo kan je alles wel omdraaien, Iran valt die schepen toch aan, maar daar hebben ze recht op?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:51 schreef AFA2022 het volgende:
De afspraak in de MOU was dat Iran, in samenspraak met Oman, de Straat zou beheren zonder dat schepen tol hoeven te betalen gedurende 60 dagen. Het enige wat je dus hoeft te doen, is je melden bij de IRGC en hun instructies opvolgen, zoals veel schepen al zonder problemen hebben gedaan.
Blijkbaar kan de VS er nog steeds niet mee leven dat Iran de Straat gaat controleren en laat het schepen stiekem met hun GPS uit via de wateren van Oman varen. Deze schepen worden vervolgens door Iran aangevallen. So who is violating the MOU?
Waarom zou de VS dit doen? Gaat het om schepen die door Iran sowieso zouden worden tegengehouden? Wie zal het zeggen…
WTF.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:13 schreef AFA2022 het volgende:
The 'Islamic Republic Of Japan'![]()
Bekijk deze YouTube-video
Kan misschien nog met AI geprutst zijn, maar anders..quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
WTF.
Hij zegt echt Japan ja.
Ik voel een tsunami aan memes aankomen.
Niet zoveel verschil tussen een verouderd AI model en donnie's dementie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan misschien nog met AI geprutst zijn, maar anders..
Meerdere bronnen melden het, dus denk geen AIquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan misschien nog met AI geprutst zijn, maar anders..
Hij ( Trump) zei dat de oorlog niet zo lang zou duren. Dat viel mij wel het meeste op. Hij zei niet ""nou de onderhandelingen gaan goed hoor, blablabla'"quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:17 schreef Geralt het volgende:
Wat staat die knaker toch weer allemaal te bazelen live bij nos.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |