abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221110204
https://www.hartvannederl(...)y-hond-snikhete-auto

quote:
Hond gered uit bloedhete auto Groot Ammers, lichaamstemperatuur van 42 graden

Een hond verkeerde vrijdag in levensgevaar nadat die was achtergelaten in een snikhete auto in Groot Ammers (Zuid-Holland). De lichaamstemperatuur was opgelopen tot ruim 42 graden. "Hopelijk zonder blijvende schade voor de hond."



Dat schrijft Dierenambulance IJsselstein op Facebook. De American Bully was gevonden in een auto op het terrein van Avonturenboerderij Molenwaard. Samen met het razendsnel optreden van de politie, dierenambulance Vianen en Dierenkliniek 't Liesvelt kon de temperatuur van de hond op tijd worden teruggebracht.

"De hond verkeerde in levensgevaar met een lichaamstemperatuur van 42,3 graden – zeker voor een kortsnuit ras", schrijft de dierenambulance. In het bericht maakt de dierenambulance duidelijk dat dieren vaker worden achtergelaten in een hete auto.
Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221110212
Dierenmishandelaars :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221110215
Hopelijk red de hont het en gaat hij naar een lief baasje wat wèl voor hem zorgt. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221110256
ik blijf me mateloos ergeren aan mensen die dieren of kinderen achterlaten in een auto met deze temperaturen. ik wil zulke mensen echt een keiharde dreun op hun kop geven
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 18:46:06 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221110887
Ik ben eigenlijk niet zo van het middeleeuwse oog om oog tand om tand, maar omwille van de kennelijk broodnodige bewustwording moeten degenen die dit doen misschien zelf eens een poosje in een bloedhete auto opgesloten zitten.
pi_221110916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van het middeleeuwse oog om oog tand om tand, maar omwille van de kennelijk broodnodige bewustwording moeten degenen die dit doen misschien zelf eens een poosje in een bloedhete auto opgesloten zitten.
Ik snap dit ook niet. Je hoort, ziet en leest overal waarschuwing om dit niet te doen, en toch gebeurt het steeds opnieuw.
Met kleine kinderen, met huisdieren.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:05:14 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_221110920
Misselijkmakend. Arm beest.
pi_221110932
Leuk koppie heeft ie O+

En die eikel mogen ze in een oven gooien.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:14:43 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_221110995
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
Leuk koppie heeft ie O+

En die eikel mogen ze in een oven gooien.
Flink doorbakken.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:16:59 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111004
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???
Ja ik zou zo voor zijn, echter denk ik dat het grootste deel van deze mafketels oprecht geen idee hebben hoe gevaarlijk het is om een hond of kind alleen in een auto te laten met deze temperatuur. Die onderschatten het.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:18:25 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111021
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
Leuk koppie heeft ie O+

Op zich wel.
Maar het is ook zo'n typische doorgefokte hond zonder enige vorm van bestaansrecht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221111028
Zo heb ik ook ooit een hond uit een auto gered. Raam ingetikt, hond eruit.

Schade heb ik maar zelf betaald, omdat het me de verdere heisa niet waard was.

Wat een volidioot was dat, arm dier :N
pi_221111032
Poh als ik dat zou zien he, had al die ramen ingetikt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221111059
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Op zich wel.
Maar het is ook zo'n typische doorgefokte hond zonder enige vorm van bestaansrecht.
Dat geldt ook voor het gros van de mensheid, dus wat is je punt?
  zondag 21 juni 2026 @ 19:29:55 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111098
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat geldt ook voor het gros van de mensheid, dus wat is je punt?
Mensen kan ik neuken. Dit soort honden niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221111099
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:32:38 #18
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221111116
Wat fijn dat de dierenambulance deze kat heeft weten te redden. Hopelijk maakt de kat het goed en weten ze de baasjes te achterhalen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:34:42 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221111120
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:28 schreef gwn_een_user het volgende:
ik blijf me mateloos ergeren aan mensen die dieren of kinderen achterlaten in een auto met deze temperaturen. ik wil zulke mensen echt een keiharde dreun op hun kop geven
Niet zo'n grote mond. Jij komt volgende week nog wel een groepje tegen in de afwachting of je daar ook een grote mond tegen gaat geven.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:38:43 #20
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221111132
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:46 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een verplichte vraag moeten zijn bij het theorie examen.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:42:57 #21
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221111157
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hartvannederl(...)y-hond-snikhete-auto
[..]
Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???
In een gloeiend hete cel graag zonder ventilatie.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:43:35 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_221111161
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:21 schreef vosss het volgende:
Hopelijk red de hont het en gaat hij naar een lief baasje wat wèl voor hem zorgt. :(
Je spelt liev verkeerd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221113787
Lekker warme kuttenlikker
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')