Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???quote:Hond gered uit bloedhete auto Groot Ammers, lichaamstemperatuur van 42 graden
Een hond verkeerde vrijdag in levensgevaar nadat die was achtergelaten in een snikhete auto in Groot Ammers (Zuid-Holland). De lichaamstemperatuur was opgelopen tot ruim 42 graden. "Hopelijk zonder blijvende schade voor de hond."
Dat schrijft Dierenambulance IJsselstein op Facebook. De American Bully was gevonden in een auto op het terrein van Avonturenboerderij Molenwaard. Samen met het razendsnel optreden van de politie, dierenambulance Vianen en Dierenkliniek 't Liesvelt kon de temperatuur van de hond op tijd worden teruggebracht.
"De hond verkeerde in levensgevaar met een lichaamstemperatuur van 42,3 graden – zeker voor een kortsnuit ras", schrijft de dierenambulance. In het bericht maakt de dierenambulance duidelijk dat dieren vaker worden achtergelaten in een hete auto.
Ik snap dit ook niet. Je hoort, ziet en leest overal waarschuwing om dit niet te doen, en toch gebeurt het steeds opnieuw.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo van het middeleeuwse oog om oog tand om tand, maar omwille van de kennelijk broodnodige bewustwording moeten degenen die dit doen misschien zelf eens een poosje in een bloedhete auto opgesloten zitten.
Flink doorbakken.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
Leuk koppie heeft ie![]()
En die eikel mogen ze in een oven gooien.
Ja ik zou zo voor zijn, echter denk ik dat het grootste deel van deze mafketels oprecht geen idee hebben hoe gevaarlijk het is om een hond of kind alleen in een auto te laten met deze temperatuur. Die onderschatten het.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???
Op zich wel.quote:
Dat geldt ook voor het gros van de mensheid, dus wat is je punt?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op zich wel.
Maar het is ook zo'n typische doorgefokte hond zonder enige vorm van bestaansrecht.
Mensen kan ik neuken. Dit soort honden niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het gros van de mensheid, dus wat is je punt?
Niet zo'n grote mond. Jij komt volgende week nog wel een groepje tegen in de afwachting of je daar ook een grote mond tegen gaat geven.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:28 schreef gwn_een_user het volgende:
ik blijf me mateloos ergeren aan mensen die dieren of kinderen achterlaten in een auto met deze temperaturen. ik wil zulke mensen echt een keiharde dreun op hun kop geven
In een gloeiend hete cel graag zonder ventilatie.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hartvannederl(...)y-hond-snikhete-auto
[..]
Kunnen we hier geen forse gevangenisstraffen voor gaan uitdelen???
Je spelt liev verkeerd.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:21 schreef vosss het volgende:
Hopelijk red de hont het en gaat hij naar een lief baasje wat wèl voor hem zorgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |