Prima als jij daar blij mee bent.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef michaelmoore het volgende: [..] nou ik vind de bescherming van NAVO en EU helemaal prima Ook de Euro is helemaal prima En de Port Rotterdam is onze grote troef binnen Europa Dus houden zo
Ik vind de EU steeds meer een fantastische deal voor Nederland , vooral voor Nederland ,quote:Op zondag 21 juni 2026 11:49 schreef Candymannetje het volgende:
ik vind de bescherming van NAVO en EU helemaal prima Ook de Euro is helemaal prima En de Port Rotterdam is onze grote troef binnen Europa Dus houden zo
Ja man echt fijn om mensen uit te buitenquote:Op zondag 21 juni 2026 11:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en het laten werken hier van onze mede EU bewoners voor een appel en een ei
dat komt door de port Rotterdam en omdat het minimumloon hier veel te hoog isquote:Op zondag 21 juni 2026 12:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja man echt fijn om mensen uit te buiten
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat komt door de port Rotterdam en omdat het minimumloon hier veel te hoog is
De EU moet bedrijven stimuleren om zich elders binnen de EU te vestigen middels locatie subsidies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |