abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 11:46:26 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221106994
Ben jij voor of tegen een NEXIT?
Licht je antwoord toe, zonder al te clichématig over te komen :)

poll

Ik ben tegen



Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221107099
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef michaelmoore het volgende: [..] nou ik vind de bescherming van NAVO en EU helemaal prima Ook de Euro is helemaal prima En de Port Rotterdam is onze grote troef binnen Europa Dus houden zo
Prima als jij daar blij mee bent.
Maar besef wel dat we steeds minder soevereiniteit hebben.
Op steeds meer vlakken gaat de Brusselse wetgeving voor de Nederlandse grondwet.
Het is een hele geniepige machtsovername en mensen zijn er gewoon blij mee.
Jij bent blij met bescherming van de EU en de NAVO terwijl die juist de soevereiniteit van Nederland opeisen.
Dat zijn in mijn ogen bezetters
  zondag 21 juni 2026 @ 11:53:14 #3
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221107150
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:49 schreef Candymannetje het volgende:
ik vind de bescherming van NAVO en EU helemaal prima Ook de Euro is helemaal prima En de Port Rotterdam is onze grote troef binnen Europa Dus houden zo
Ik vind de EU steeds meer een fantastische deal voor Nederland , vooral voor Nederland ,
ook de Euro is een zegen voor Nederland ,de Gulden stelde geen zak voor internationaal

En Port Rotterdam speelt daar een zeer belangrijke rol in bij ons deel van EU zijn samen met de landbouw export

en het laten werken hier van onze mede EU bewoners voor een appel en een ei
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221107386
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]


en het laten werken hier van onze mede EU bewoners voor een appel en een ei

Ja man echt fijn om mensen uit te buiten
  zondag 21 juni 2026 @ 12:16:23 #5
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221107566
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja man echt fijn om mensen uit te buiten
dat komt door de port Rotterdam en omdat het minimumloon hier veel te hoog is

De EU moet bedrijven stimuleren om zich elders binnen de EU te vestigen middels locatie subsidies
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221107856
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat komt door de port Rotterdam en omdat het minimumloon hier veel te hoog is

De EU moet bedrijven stimuleren om zich elders binnen de EU te vestigen middels locatie subsidies
Dat ben ik met je eens.
Laat die bedrijven zich vestigen in een land met hoge werkloosheid.
Dan kunnen die mensen bij hun vrienden en familie blijven.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:39:00 #7
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221107891
Deze gaat dichtttt, want er is al een deel 2.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')