abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 19:15:16 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221110997
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:31 schreef Toine51 het volgende:
Ach ja, de UK...
Waar je als slachtoffer meteen als dader wordt gezien en ook nog doodgaat...
The UK is net een beetje zoals ons "eigen" clowntown Amsterdam.
pi_221111393
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De EU is dan ook niet Europa, dat is propagandistische begripsverwarring ten bate van het imperialisme.
Europa is een continent.
Je kunt de absurditeit in 1 land niet projecteren op een heel continent.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 21 juni 2026 @ 20:20:23 #28
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221111477
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:12 schreef Jahr00n het volgende:
Engeland is afgeschreven. Prioriteiten volledig op de verkeerde dingen.
Dit.
Averechts land.
pi_221111565
Mooi om de reacties hier te lezen die deze linkse hippie die toevallig milieuactivist steunen.
pi_221111665
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Mooi om de reacties hier te lezen die deze linkse hippie die toevallig milieuactivist steunen.
Wel grappig dat dit een mooi gevalletje friendly fire is er was natuurlijk een hele keten aan linkse instanties die hier geld aan had kunnen verdienen als het correct gedaan was.

Die hechten zoveel waarde aan regeltjes en procedures en lekker veel overheid met alle overhead die daarbij komt. I.t.t. rechts die opereert vanuit gezond verstand en een kleinere overheid.
pi_221114860
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Wel grappig dat dit een mooi gevalletje friendly fire is er was natuurlijk een hele keten aan linkse instanties die hier geld aan had kunnen verdienen als het correct gedaan was.

Die hechten zoveel waarde aan regeltjes en procedures en lekker veel overheid met alle overhead die daarbij komt. I.t.t. rechts die opereert vanuit gezond verstand en een kleinere overheid.
In de discussie komt aan het licht waarom de schoonmaakactie een probleem vornt.

Maar daar wals je overheen om je eigen politieke agenda te propageren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221114914
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 06:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
In de discussie komt aan het licht waarom de schoonmaakactie een probleem vornt.

Maar daar wals je overheen om je eigen politieke agenda te propageren.
Dat heb ik gelezen.
pi_221114930
Rivieren in Pakistan en Nigeria zien er ook zo uit, toeval?
graag verwijderen
pi_221114935
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 06:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dat heb ik gelezen.
Wat je reactie alleen maar meer diskwalificeert.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221114939
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:04 schreef gwn_een_user het volgende:
er schuilt wel een beetje meer achter dit verhaal...de vrijwilligers hebben namelijk niet enkel vuilnis met de hand opgeraapt, maar ze hebben ook zware graafmachines ingezet om de rivierbodem aan te pakken. met deze machine hebben ze grote hoeveelheden onkruid en slib van de rivierbodem weggegraven om de doorstroom van het water te herstellen. het opgegraven slib en biologisch afval is vervolgens op de oevers achtergelaten.

het verwijderen van slib en veranderen van een rivierbodem valt uiteraard onder baggerwerkzaamheden. zonder officieel ecologisch onderzoek en de juiste vergunningen brengt dit juist grote risico's met zich mee zoals overstromingsgevaar en schade aan de lokale biodiversiteit (er leven veel organismen in het slib)

het ironische is dat powlesland zelf een milieuadvocaat is. ik snap de actie van deze man verder wel, maar ja. waterbeheer is nogal complex enzo
zelfs met dit verhaal is het zeiken om het zeiken, dan had je als milieupolitie maar wat moeten doen, iets met common sense (maar overheid kent dat niet meer)

ik zie dit in nederland ook gebeuren, de goeie volop naaien en de slechterikken komen overal mee weg want teveel moeite..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221114946
Dit soort debiele bureaucratie is er in Nederland ook in overvloed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:27:56 #37
483584 incel
they/them
pi_221115164
Dat land is echt verloren _O- als je daar zegt van stop eens met die massa immigratie dan ga je gelijk 2 jaar de cel in

Bizar hoe Engeland of het Verenigd Koninkrijk ooit een gerespecteerd land was en wat er nu van gekomen is.

Het ergste is nog dat er gewoon autochtone Engelse agenten zijn die hier achter staan, hoe kan je zo gebrainwashed zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')