Hoeft helemaal niet hoor, we zijn blij met je zoals je bentquote:Op zondag 21 juni 2026 20:09 schreef Homijn het volgende:
* Homijn voelt zich in toenemende mate ongemakkelijk in dit topic
quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef DJMO het volgende:
Zo, en zeg eens DJMO, wat doe jij zoal op je eerste echte vakantiedag?
Nou, na een klote nacht met bijzonder pijn in de hart en borststreek een ambulance laten bellen, 5 uur op de seh doorbrengen en een bloedonderzoek, een röntgenfoto en een ct scan ondergaan om vervolgens met een rekening van 316,40, de conclusie dat het gaat om een niet goed geheelde breuk van de ribben en een recept voor pijnstillers weer naar de camping terug gestuurd worden, met de mededeling dat ik voor vervolg onderzoek naar m'n bloeddruk en hartslag naar een cardioloog moet.
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.
Lol dat gaat je niet meer lukkenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nein! Ich muss die punckten haben für 1st
Dat weet je niet.. scheelt minder dan 300 punten dus met nog 9 dagen hoef ik maar 33 punten per dag in te lopenquote:
Hallo _Mario390_quote:Op zondag 21 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nein! Ich muss die punckten haben für 1st
Ja mits de nr 1 niets meer pakt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. scheelt minder dan 300 punten dus met nog 9 dagen hoef ik maar 33 punten per dag in te lopen
Nee. Als nr 1 elke dag 100 punten pakt en ik 133 ben ik er voorbij.quote:
Hey GGquote:
Niet verwacht dat jij weer voor nr 1 zou gaanquote:Op zondag 21 juni 2026 20:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Als nr 1 elke dag 100 punten pakt en ik 133 ben ik er voorbij.
Ik heb inmiddels ook een extra bakkie gehadquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inmiddels een bakkie voor mij staan koekkie er bij
Is ook niet een doel ofzo maar goed, als ik blijf harken als afgelopen 2-3 dagen kan het zomaar zijn, maar ga er niet voor strijden zoals vorige maandquote:Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet verwacht dat jij weer voor nr 1 zou gaan
Daar verschillen wij van mening. Maar dat kan en mag in ons vrije Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |