Ik lees altijd wel de krant op internet, maar nooit sportquote:
Naomi van Utopia?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:54 schreef mario390 het volgende:
Naomi werkt bij zender 100 % nl en de hebben gisteren dat spel hadden ze Public Viewing met Barbeque
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
Had zojuist een bbq op een verjaardag, heel vervelend!
O leuk. Was ooit eens jou favorietquote:
O das schrikken.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef DJMO het volgende:
Zo, en zeg eens DJMO, wat doe jij zoal op je eerste echte vakantiedag?
Nou, na een klote nacht met bijzonder pijn in de hart en borststreek een ambulance laten bellen, 5 uur op de seh doorbrengen en een bloedonderzoek, een röntgenfoto en een ct scan ondergaan om vervolgens met een rekening van 316,40, de conclusie dat het gaat om een niet goed geheelde breuk van de ribben en een recept voor pijnstillers weer naar de camping terug gestuurd worden, met de mededeling dat ik voor vervolg onderzoek naar m'n bloeddruk en hartslag naar een cardioloog moet.
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.
Torenhoge bloeddruk en hartslag. Hoogtepunt was iets van 170 over 110. Met hartslag van 161 oid.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das schrikken.
Waarom moet je naar de cardioloog dan als het iets met je ribben was raar dat ze dat niet gelijk nakijken dan hè
Ik heb mijn laatste net opquote:Op zondag 21 juni 2026 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo mijn laatste bakkie van vandaag pakken. Maar nog geen zin om op te staan
Ik moet nog steeds opstaan lolquote:
Aardbeien is wel lekker. Staccia haal ik nooit. Ben gek op chocolade maar met stukjes in het ijs hou ik niet zo vanquote:Op zondag 21 juni 2026 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
Hier zo stracciatella en erdbei ijs met slagshane
Even met de voeten wiebelen en dan hupquote:
Haal het ook niet vaak, meestal gewoon handijsjes maar vrijwel alles was op. Heel raarquote:Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardbeien is wel lekker. Staccia haal ik nooit. Ben gek op chocolade maar met stukjes in het ijs hou ik niet zo van
O en dan laten ze je zo naar huis gaan? Lekker makkelijk weerquote:Op zondag 21 juni 2026 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Torenhoge bloeddruk en hartslag. Hoogtepunt was iets van 170 over 110. Met hartslag van 161 oid.
Bedankt voor deze geniale tipquote:Op zondag 21 juni 2026 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat een wortel heel snel ronddraaien, dan heb je een ventilator
Inmiddels een bakkie voor mij staan koekkie er bijquote:
Ja dat is altijd zo met dit weer ijs vliegt wegquote:Op zondag 21 juni 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haal het ook niet vaak, meestal gewoon handijsjes maar vrijwel alles was op. Heel raar
quote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geniale tip
[ afbeelding ]
Een wortellatorquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook best een goede naam. Ik had de Carrotator bedacht, maar een buurtkonijn dacht dat dat om ronddraaiende auto's gingquote:
Snap ik ja,ik zag al ronddraaiende Opel kadetten voor me uit 1982 die helemaal doorgeroest zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook best een goede naam. Ik had de Carrotator bedacht, maar een buurtkonijn dacht dat dat om ronddraaiende auto's ging
Jij komt de hittegolven zonder problemen door zie ikquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat in combi met zijn 🥕 ijsquote:Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij komt de hittegolven zonder problemen door zie ik
Veel te creepyquote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zou @:homijn deze wortel lusten?
[ afbeelding ]
Klonk wel als een Terminator in de vorm van een wortelquote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klonk wel als een Terminator in de vorm van een wortel
quote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zou @:homijn deze wortel lusten?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |