Dat heb ik net op tv gezien, samen met willem en adrianaquote:
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geefquote:Op zondag 21 juni 2026 17:34 schreef _UserName_ het volgende:
Hoeft toch ook niet? Als zij dat niet interessant vindt, vind ik het niet gek dat ze dat niet weet
Ben je niet de enige in hoor.. en dat maakt ook niet uit je kan niet alles leuk vindenquote:Op zondag 21 juni 2026 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geef
Je lez ook niet van Formel 1 of schatschen?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geef
Nee, heb sowieso niets met sport. Vroeger keek ik wel turnen en kunstschaatsen.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in hoor.. en dat maakt ook niet uit je kan niet alles leuk vinden
Nope vaak zie ik het hier wel voorbij komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je lez ook niet van Formel 1 of schatschen?
Wie leest er überhaupt nog kranten.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet ik de krant lezen, ik lees geen sport in de krant.
Ik heb het gisteren hier gelezen ik hoor het op tv maar wat moet ik er mee
Ik lees altijd wel de krant op internet, maar nooit sportquote:
Naomi van Utopia?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:54 schreef mario390 het volgende:
Naomi werkt bij zender 100 % nl en de hebben gisteren dat spel hadden ze Public Viewing met Barbeque
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
Had zojuist een bbq op een verjaardag, heel vervelend!
O leuk. Was ooit eens jou favorietquote:
O das schrikken.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef DJMO het volgende:
Zo, en zeg eens DJMO, wat doe jij zoal op je eerste echte vakantiedag?
Nou, na een klote nacht met bijzonder pijn in de hart en borststreek een ambulance laten bellen, 5 uur op de seh doorbrengen en een bloedonderzoek, een röntgenfoto en een ct scan ondergaan om vervolgens met een rekening van 316,40, de conclusie dat het gaat om een niet goed geheelde breuk van de ribben en een recept voor pijnstillers weer naar de camping terug gestuurd worden, met de mededeling dat ik voor vervolg onderzoek naar m'n bloeddruk en hartslag naar een cardioloog moet.
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.
Torenhoge bloeddruk en hartslag. Hoogtepunt was iets van 170 over 110. Met hartslag van 161 oid.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das schrikken.
Waarom moet je naar de cardioloog dan als het iets met je ribben was raar dat ze dat niet gelijk nakijken dan hè
Ik heb mijn laatste net opquote:Op zondag 21 juni 2026 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo mijn laatste bakkie van vandaag pakken. Maar nog geen zin om op te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |