Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubWerewolf
* _UserName_ gooit wat visvoer in DTSTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dankjequote:Werewolf
Morguh wat een vochtigheid in de lucht zeg 90% dat gaat wat worden vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft aardig doorgeregend vanochtend jaquote:Op zondag 21 juni 2026 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh wat een vochtigheid in de lucht zeg 90% dat gaat wat worden vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hier vannacht, flink wat onweer. Tegen 3.30 uur. Heb alle ramen dicht kunnen doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft aardig doorgeregend vanochtend jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same, werd 4u wakker van een klap onweerquote:Op zondag 21 juni 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vannacht, flink wat onweer. Tegen 3.30 uur. Heb alle ramen dicht kunnen doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
A vervelend, ik was al wakker. Ik dacht koelt nu wel lekker af, maar dat viel tegen vind ik. Komt natuurlijk ook door die hoge vochtigheidquote:Op zondag 21 juni 2026 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, werd 4u wakker van een klap onweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is meer dat de warmte in de muren zit. Als je gaat koelen trekt de warmte in de muren naar binnen dus luchten heeft geen zinquote:Op zondag 21 juni 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vervelend, ik was al wakker. Ik dacht koelt nu wel lekker af, maar dat viel tegen vind ik. Komt natuurlijk ook door die hoge vochtigheidTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O nou meestal koelt het wel iets af hier. zo graad of 2quote:Op zondag 21 juni 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is meer dat de warmte in de muren zit. Als je gaat koelen trekt de warmte in de muren naar binnen dus luchten heeft geen zin
Ik zit voor een openraam dus het voelt voor mij altijd wel lekker al s het buiten kouder is dan binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luchten helpt alleen als het buiten koeler is dan binnen (minstens 2 graden). Overdag ramen openzetten als het warm is werkt juist averechts en maakt je huis warmer. Je huis koelt wél af als je 's nachts of vroeg in de ochtend flink doortocht. Bron Google
Nou dat is het het is hier 24.7 en buiten is het 19 graden dus dat helpt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zodra het raam dicht gaat is de temperatuur zo weer waar die was voor die tijdquote:Op zondag 21 juni 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou meestal koelt het wel iets af hier. zo graad of 2
Ik zit voor een openraam dus het voelt voor mij altijd wel lekker al s het buiten kouder is dan binnen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Google houdt ook geen rekening met warmte in de muren, die koeling is alleen op het moment van luchten. Maar het is wel lekker die koelte te voelen jaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik doe het al jaren zo, voor als de nachten koeler zijn laat ik beneden de ramen ook op de kiep stand staan.
Je voelt het echt als je dan beneden komt, een stukje koeler dan boven. Boven is het altijd veel warmern gisteren 28 graden pffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet lekker idd, heb afgelopen nacht ook zonder deken geslapen kennelijk..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heerlijk onweer gehad vannachtWerewolf
Ik alleen onder en laken, ik moet iets over mij heen hebben. Terwijl ik op de bank wel zonder iets kan slapenquote:Op zondag 21 juni 2026 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Is niet lekker idd, heb afgelopen nacht ook zonder deken geslapen kennelijk..
Zal wel tussen mijn oren zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er ook altijd wat over hebben, ook op de bank. Dus was lichtelijk verbaasd dat ik zo wakker werdquote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen onder en laken, ik moet iets over mij heen hebben. Terwijl ik op de bank wel zonder iets kan slapen
Zal wel tussen mijn oren zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het koelt dan wel vaker wat afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heeft onweer weinig mee van doen, dat doet het ook bij een gewone regenbuiquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik word ook wel een wakker is het laken weg, maar dat gebeurd dan in de slaap.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wat over hebben, ook op de bank. Dus was lichtelijk verbaasd dat ik zo wakker werd
Maar voor het in slaap vallen moet ik echt wat over mij heen hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle lakens van bed gegooidWerewolf
Alle hoeveel lakens heb jij dan op bed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, dat zou wat zijn
2quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle hoeveel lakens heb jij dan op bed?Werewolf
Droge neusWerewolf
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubquote:
Werewolf
Blubber
Krijg alleen nog maar notificaties van bedrijven op de telefoon de laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ook koffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh door de warmte?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op zich wel,paar keer wakker maar ach![]()
En jij?
Ik heb wel goed geslapen![]()
![]()
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefquote:Op zondag 21 juni 2026 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh door de warmte?
Ik heb wel goed geslapeniig zo de fiets pakken en richting zee heen en weer
![]()
![]()
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doenquote:Op zondag 21 juni 2026 10:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefiig zo de fiets pakken en richting zee heen en weer
Hier is het nog bewolkt..![]()
Juist daarom,en een goede windquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
![]()
Fijne zondagquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
![]()
Hey Doccie, Lovely en Mikey
Vaderdag rustdag
![]()
Ja helaas wel was al blij dat er minder zon was. Maar de zon gaat weer winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes wordt hier 24 graden..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja helaas wel was al blij dat er minder zon was. Maar de zon gaat weer winnen![]()
![]()
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes wordt hier 24 graden..
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heet..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 graden
Donderdag moet ik naar de tandarts![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: