Oh door de warmte?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op zich wel,paar keer wakker maar ach![]()
En jij?
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefquote:Op zondag 21 juni 2026 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh door de warmte?
Ik heb wel goed geslapen
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doenquote:Op zondag 21 juni 2026 10:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefiig zo de fiets pakken en richting zee heen en weer
Juist daarom,en een goede windquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
Hier is het nog bewolkt..
Fijne zondagquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
Hier is het nog bewolkt..
Yes wordt hier 24 graden..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja helaas wel was al blij dat er minder zon was. Maar de zon gaat weer winnen
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes wordt hier 24 graden..
[ afbeelding ]
Heet..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 graden
Die zullen wel airco hebben ik moet vrijdag naar de fysio die zetten geen airco aanquote:Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heet..
Donderdag moet ik naar de tandarts
Geen idee eigenlijk..quote:Op zondag 21 juni 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zullen wel airco hebben ik moet vrijdag naar de fysio die zetten geen airco aan
Omdat je vaak kleding uithebt.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk..
Oh waarom dat niet?
Ah zoquote:Op zondag 21 juni 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je vaak kleding uithebt.
Ja trui of je broek of allebei
Ben je al bij je vader geweest voor vaderdag, of doen jullie daar niet aanquote:
Vanmiddag verjaardag nichtje, dus ook vaderdag vierenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al bij je vader geweest voor vaderdag, of doen jullie daar niet aan
O dat is een mooie combiquote:Op zondag 21 juni 2026 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag verjaardag nichtje, dus ook vaderdag vieren
Vind het ook niet slim en verstandigquote:Op zondag 21 juni 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een mooie combi
Jongste dochter is vanmorgen geweest, oudste moet werken en zoonlief doet mee aan een of andere run in Arnhem. Onverantwoord met dit weer vind ik
Ja daarom, hij had gisteren nog geļnformeerd en het ging gewoon doorquote:Op zondag 21 juni 2026 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim en verstandig
Zeker omdat bij een andere run,mensen onwel waren geworden
Het is hier 24 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Het meeste wordt afgelast als het zo warm is, aan de andere kant het voetballen gaat ook gewoon door en daar is het ook heet
Hier nu 26, beter dan gisteren in ieder gevalquote:
Ik heb nu het ijsje wat ik gister had willen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu 26, beter dan gisteren in ieder geval
Lekker smikkelen dan maar.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu het ijsje wat ik gister had willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |