abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221122773
Nou, spannend hoor :) Wel brief, geen brief, wel brief maar geen envelop … Goed verhaal Roma :{
you tokkie to me?
  maandag 22 juni 2026 @ 22:51:46 #152
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221122780
Hadden ze wel moeten doen over geheimhouding.
Zo weten ze nu wie de brief met met inhoud heeft.
pi_221122783
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:50 schreef schetterklep het volgende:
Nou, spannend hoor :) Wel brief, geen brief, wel brief maar geen envelop … Goed verhaal Roma :{
Snap dat wel, zou zo maar kunnen dat als iedereen de brief laat zien is het een opdracht.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221122822
Ik vind het wel grappig die chaos.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221122882
Ze heeft haar zin :r
pi_221122887
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft haar zin :r
Ja maar dat gaat nog wel een keer fout.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:09:26 #157
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221122918
Slap gelul aflevering.
pi_221122924
Die geheime opdrachten zijn zo niet meer te doen. Iedereen weet van die brieven. FEBO moet iets anders verzinnen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:12:18 #159
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221122932
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:11 schreef Soury het volgende:
Die geheime opdrachten zijn zo niet meer te doen. Iedereen weet van die brieven. FEBO moet iets anders verzinnen.
Ze hadden ook geheimhouding moeten opleggen aan alle bondjes.
pi_221122937
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:12 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ze hadden ook geheimhouding moeten opleggen aan alle bondjes.
Boodschap op het scherm. En een lul opdracht voor alle bondjes verzinnen.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:14:43 #161
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221122947
Zo Diederik moe.
Wat een arrogante lul.
pi_221123002
Nog nooit in de geschiedenis van het programma is iemand met een (potentieel) geheime brief in de handen de kamer uit gelopen. Ook nu deed niemand dat. Behalve Rikkie. :|W

Iedereen had toen al meteen moeten weten dat de Gieren de geheime opdracht hadden. :')

Maar goed, de opdracht was vanaf het begin al gedoemd te mislukken. Vier voorwerpen 15 seconden bij vier verschillende personen? Terwijl iedereen weet dat er een geheime opdracht bezig is? Onmogelijk. :+

En Diederik is nog altijd een klootzak. Al is die Fatima ook echt een opzichtige wanhopige meid. :')
Hotapnyc
pi_221123006
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Zo Diederik moe.
Wat een arrogante lul.
Naar figuur is dat, het hoofd op hol brengen van Fatima en waarschijnlijk haar op een botte manier afserveren.
pi_221123108
Ik denk dat valentijne erin is gezet om te stoken en ruzie te maken, maar ze overdrijft het wel. De ruzie om de shag was zo overdreven en hoe ze het verhaal zo verdraaid ging vertellen aan de anderen. En het schreeuwen net tegen de bondjes die boven blijven zitten. Als leeuw hoeft ze zich toch nergens mee te bemoeien, het was weer echt ruzie uitlokken. Ik hoop niet dat dit zo de hele tijd doorgaat met haar. Kan hier slecht tegen
pi_221123124
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:32 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat valentijne erin is gezet om te stoken en ruzie te maken, maar ze overdrijft het wel. De ruzie om de shag was zo overdreven en hoe ze het verhaal zo verdraaid ging vertellen aan de anderen. En het schreeuwen net tegen de bondjes die boven blijven zitten. Als leeuw hoeft ze zich toch nergens mee te bemoeien, het was weer echt ruzie uitlokken. Ik hoop niet dat dit zo de hele tijd doorgaat met haar. Kan hier slecht tegen
Ze is gewoon zo dat was al eerder gebleken, zelfs toen ze de loods uit was bleek ze een naar persoon die teert op andermans ellende.
pi_221123133
Jezus Flappy Valentijne gaat helemaal door het lint als dat kind geen rookwaar krijgt. En gaat nog bijna niet schermen met opmerkingen als 'weet je wel wie ik ben!' en 'Ik ben hier al eerder geweest dus ik weet hoe het werkt hier'. Jammer dat ze het later met elkaar goed maakte, ik had me niet zo laten afbekken op nationale TV door een snotneus. Team Milan.
Die geheime opdrachten hebben hun langste tijd gehad. Die gaat dus niet gehaald worden want hij is ook wel moeilijk gemaakt. Dat gaan ze bij lange na niet halen.
Jordy Vossen gaat morgen verhaal halen bij Diederik, zal wel meevallen dus...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221123378
Het is maar net hoe je over wilt komen. Alle respect voor Milan, die kalm en netjes bleef, zich niet door Valentijne uit de tent liet lokken en haar uiteindelijk negeerde.
Kan me voorstellen dat je dan op je kamer even gal moet spuwen. Beter even een traantje van woede en frustratie, dan tegen een deur aan slaan, zoals Robertje

Ik weet niet of ik zo rustig had kunnen blijven, dat mens haalt niet mijn beste eigenschappen naar boven.

Valentijne heeft de duidelijke opdracht, stennis schoppen, ruzie maken om niks en je lekker tokkie gedragen.
Roma is gewoon Roma.
En Diederik zal wel opdracht hebben gekregen de playboy uit te hangen. Kan er wel om lachen, hoe die meiden op hem reageren, hij zelf volgens mij ook.
if it's meant to be, it will be
pi_221123395
Diederik doet geen vlieg kwaad, is gewoon lekker aan het trollen en zo opzichtig dat het grappig is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221123399
Wat is het beeld af en toe schokkerig trouwens, en dat al maanden lang. Sommige camera's in die loods zijn aan vervanging toe want het is niet voortdurend maar alleen als er sommige camera's geschakeld staan. Met name in het woondeel en in de slaapkamers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221123420
Ik heb vroeger in m'n jeugd nog met Valentijne geknikkerd. Nu is ze m'n hondje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:59:47 #171
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221123430
Verlangen we al terug naar Roxy (ipv Valentijne)? _O-

Wat een vervelend wicht zeg, stampvoeten omdat ze haar zin niet krijgt..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 01:15:36 #172
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221123452
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:59 schreef KinKiJan het volgende:

Vreselijk!! :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221123456
quote:

Een kreng is het
pi_221123461
Verwaand als de pest en lullen met veel dedain terwijl zij zelf zo onzeker is als de pest. Val andere daar niet mee lastig dan en ga lekker naar huis, je weet waar de poort is. Denk dat Casper zich schaamt. Die voelde de bui al hangen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Dotteke op 23-06-2026 05:37:11 (Het is zij veranderd) ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_221123711
quote:

Neen.
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')