Je moet het ze niet te makkelijk makenquote:Op maandag 22 juni 2026 22:22 schreef spapaars het volgende:
Pleur er een stapel nicotinepleisters naar binnen,
Hij doet het goeeeeed, op de negeer die handel.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeg Flappy, laat die jongen ff reageren
vind haar super onzeker en in haar onzekerheid gaat ze enorm overschreeuwenquote:Op maandag 22 juni 2026 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ze valt aan omdat ze haar zin niet krijgt en probeert met een vlotte babbel haar gelijk te krijgen, stom wijf die Valentine
Niet iedereen rookt, dus er zullen wel wat afspraken zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef spapaars het volgende:
Ze staan allemaal in de plus, dus dat tabak gezeik is een verzonnen dingetje.
Zou ik dat brengen, gunnen of niet gunnen.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen rookt, dus er zullen wel wat afspraken zijn.
Het is idd die aanvalstaktiek van haar maar als je tegengas geeft of zoals nu negeert heb je haar, dan weet ze het niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar super onzeker en in haar onzekerheid gaat ze enorm overschreeuwen
maar wat een kuttekop ben je dan![]()
Milan pakt het goed aan
Het is schreeuwend duur, ik zou ook wel willen weten hoe ze dat oplossen. Het komt ook via de FEBO binnen. Kan niet besteld worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik dat brengen, gunnen of niet gunnen.
ze moet lekker snel naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |