Hier rond de 50 a 60 procent.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:12 schreef Bobbje het volgende:
Volgende week 35 graden +![]()
Dat wordt nog wat met een baby van 1 week.
Is de luchtvochtigheid dan wel een beetje dragelijk?
Dit had de langste kunnen zijn, maar door de UTC tijd werd deze onderbroken. Zonder UTC tijd was het bij far de langste hittegolf geweest in de Bilt.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:27 schreef INViCTuS het volgende:
Record van 29 dagen
In de hete zomer van 2018 werd in juli en augustus in het oosten van het land, op de weerstations Twenthe en Hupsel, een regionale hittegolf van 29 dagen gemeten, een record. Het oude record was een hittegolf van 22 dagen in Arcen, Volkel en Gilze-Rijen, in de julimaand van 1994. In 1947 noteerde weerstation Winterswijk een hittegolf van 21 dagen en kort daarna nog een hittegolf van 20 dagen.
Oja, die was zo flauwquote:Op zondag 21 juni 2026 09:59 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dit had de langste kunnen zijn, maar door de UTC tijd werd deze onderbroken. Zonder UTC tijd was het bij far de langste hittegolf geweest in de Bilt.
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 21 juni 2026 09:12 schreef Bobbje het volgende:
Deze was echt een dikke trollquote:Op zondag 21 juni 2026 09:59 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dit had de langste kunnen zijn, maar door de UTC tijd werd deze onderbroken. Zonder UTC tijd was het bij far de langste hittegolf geweest in de Bilt.
[ afbeelding ]
5 maanden van eind oktober tot eind maart. Hoort er helaas ook bij.quote:
We krijgen wel vol oostenwind laterquote:Op zondag 21 juni 2026 09:12 schreef Bobbje het volgende:
En super klef! Man dat onweer vanacht bracht ook weer regen again. Droogt niet echt op ofzoquote:Op zondag 21 juni 2026 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Nog steeds dauwpunt rond de 18-19. Niet meer dat belachelijke 23 van vrijdag, maar nog steeds alles behalve lekker.
Ik kan niet wachten, ben echt wel iemand die geniet van warme temperaturen maar niet van die hige luchtvochtigheid.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:46 schreef Momo het volgende:
In de Zuidoost pluim een aantal members die boven de 40 graden gaan voor vrijdag...
Goede nieuws is wel dat het 29ste over gaat naar normaal weer, tenminste die kans is het grootste.
Hoop alleen dat ze goed blijven werken en niet in storing vallenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:47 schreef Drass het volgende:
Team airco gaat het wel winnen wo do vr met elke keer 36 graden 🥲
Vind ik er ook altijd fijn aan dat het 21 juni is geweest. Vooral die vroege ochtenden zijn niets.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Dutch_view het volgende:
Gelukkig worden vanaf vandaag de nachten weer langer![]()
Als ik nu om 4u snachts naar de wc ga fluiten de vogels en wordt het al licht.
Terwijl ik dan nog wel lekker wat uurtjes wil blijven slapen. Wat dat betreft gaat er niets boven de herfst
Ja ik heb gordijnen maar voor mijn gevoel hoort het snachts gewoon donker te zijn buiten![]()
Ja en geen stroomstoring zou ook fijn zijn. Met dat overvolle stroomnet. *klopt af*quote:Op zondag 21 juni 2026 14:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hoop alleen dat ze goed blijven werken en niet in storing vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |