Dan heb je nog eem motor buiten hangen tochquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn enige tip is misschien een mobiele split airco, want dat bestaat blijkbaar ook. Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar het erg warm werd en de manager zo'n ding had neergezet en die deed het verrassend goed. Wat ik van hem begreep wel duurder dan een normale mobiele airco, maar je voorkomt die "wasdroger" slang en raam ver open.
Zou dan wel kijken of het eventueel los te koppelen is, omdat je anders die hele buitenunit door je raam moet krijgen. En natuurlijk of je hem ergens op een balkon oid kwijt kan. En wat de ervaringen zijn, want nu is het alleen mijn anecdotal evidence.
Het is beetje een tussenvorm, zon standaard mobiele airco binnen unit en die motor zet je dan gewoon om het hoekje door het raam of deur. Zonder allerlei ophangwerk, leidingen etc dus opzich ideaal voor een huurwoning. Dit idee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dan heb je nog eem motor buiten hangen toch
Zat ik ook al naar te kijken maar wel flink buiten mijn budget helaas. Misschien dat die dingen in de toekomst wat gebruikelijker worden en goedkoper wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn enige tip is misschien een mobiele split airco, want dat bestaat blijkbaar ook. Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar het erg warm werd en de manager zo'n ding had neergezet en die deed het verrassend goed. Wat ik van hem begreep wel duurder dan een normale mobiele airco, maar je voorkomt die "wasdroger" slang en raam ver open.
Zou dan wel kijken of het eventueel los te koppelen is, omdat je anders die hele buitenunit door je raam moet krijgen. En natuurlijk of je hem ergens op een balkon oid kwijt kan. En wat de ervaringen zijn, want nu is het alleen mijn anecdotal evidence.
Ah, klinkt wel handigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is beetje een tussenvorm, zon standaard mobiele airco binnen unit en die motor zet je dan gewoon om het hoekje door het raam of deur. Zonder allerlei ophangwerk, leidingen etc dus opzich ideaal voor een huurwoning. Dit idee.
[ afbeelding ]
Ja lijkt me handig, zijn alleen nog wel heel duur.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:29 schreef marc0871 het volgende:
Ik zag vanmorgen deze langskomen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het altijd wel interessant om de comments te lezen. Voor mij springt eruit: apparaat vier jaar in gebruik, doet het niet meer, geen reparateur voor te vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:29 schreef marc0871 het volgende:
Ik zag vanmorgen deze langskomen.
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, je weet hoe dat gaat he. De slechte reviews hoor je eerst.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant om de comments te lezen. Voor mij springt eruit: apparaat vier jaar in gebruik, doet het niet meer, geen reparateur voor te vinden.
Dat vind ik wel een groot nadeel voor zo’n duur apparaat.
Dat is wel heel zuur ja, heb je zoveel geld uit gegeven kan niemand hem repareren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant om de comments te lezen. Voor mij springt eruit: apparaat vier jaar in gebruik, doet het niet meer, geen reparateur voor te vinden.
Dat vind ik wel een groot nadeel voor zo’n duur apparaat.
Alles met een slang is kut, zeker die met een luchtslangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja lijkt me handig, zijn alleen nog wel heel duur.
Ik zie wel meer van dat soort modellen op de markt dan vorig jaar, misschien gaat er ook nog een budget versie van komen.
Klein spanbandje er omheen doet natuurlijk wonderen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:13 schreef incel het volgende:
Lol die mobiele split units heb je 9 van de 10x niks aan, ja als je toevallig net een balkon bij je slaapkamer hebt of zo maar als je in appartement woont van 9 hoog probeer dat ding maar eens aan de buitenkant op te hangen die pleurt er gegarandeerd een keer af
incel denkt altijd in de meest negatieve vormenquote:Op zondag 21 juni 2026 13:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Klein spanbandje er omheen doet natuurlijk wonderen.
En waar maak je het aan vast dan? meeste ramen hangen gewoon boven de afgrond. Ben gewoon benieuwd hoe handig die split dingen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Klein spanbandje er omheen doet natuurlijk wonderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |