En België.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb ze ook duidelijk overschat die Turken
Zometeen Irak (0 punten)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeschakeld in groepsfase:
2e ronde
Haïti (0 punten)
Turkije (0 punten)
Tunesië (0 punten)
En Jordanië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zometeen Irak (0 punten)
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze vrij veel miljoenen toevoegen op de rekening van Infantino.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:16 schreef DobbyDobby het volgende:
Midden Oosten troep voegt echt niets toe.
STOP daarmee @:Fifa.
Als ik de comments lees van Australiërs is de AFC extreem corrupt en krijgen al die Golfstaten elk voordeel dat je kan bedenken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:16 schreef DobbyDobby het volgende:
Midden Oosten troep voegt echt niets toe.
STOP daarmee @:Fifa.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vrij veel miljoenen toevoegen op de rekening van Infantino.
Beiden waarschijnlijk waar ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ik de comments lees van Australiërs is de AFC extreem corrupt en krijgen al die Golfstaten elk voordeel dat je kan bedenken.
Hij heeft wel gelijk, niemand had gedacht dat ze er al in de groepsfase uit zouden liggenquote:
quote:
Wat een verval van deze voetbalnatie. Na Nederland verloren zij de meeste wk-finales zonder de cup ooit te winnen.quote:
Nedved kan hier nog meekomenquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een verval van deze voetbalnatie. Na Nederland verloren zij de meeste wk-finales zonder de cup ooit te winnen.
Waren tijden dat iedereen in Nederland nachtmerries kreeg van Tsjechie, echte angstgegner toen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dick heeft nog nachtmerries van die ploeg, net verkeerd gewisseld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |