quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had Turkije als poulewinnaar.
HAHAHA
Kan de beste gebeuren, lees mijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Probeer het een plekje te geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
sommige Italianen kijken al 6 maanden naar deze gifquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeschakeld in groepsfase:
Haïti (0 punten)
Turkije (0 punten)
Jij geilt zeker op Yeşilgözquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Domboquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Nee, knap gelijkspel tegen Ecuador. Ivoorkust was tegen Ecuador de mindere ploeg (ook al wonnen ze wel). Als Curaçao wint van Ivoorkust en Duitsland wint gewoon van Ecuador, dan is Curacao tweede. Niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Halcon het volgende:
Dicky kunnen we vandaag ook al uitzwaaien?
Zolang je nog niet uitgeschakeld bent is niets onmogelijk. Wel heel erg onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, knap gelijkspel tegen Ecuador. Ivoorkust was tegen Ecuador de mindere ploeg (ook al wonnen ze wel). Als Curaçao wint van Ivoorkust en Duitsland wint gewoon van Ecuador, dan is Curacao tweede. Niet onmogelijk.
Ik had ook wel wat meer van ze verwacht. Tunesië idemdito.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Waarom verwachtingen van Tunesie? Hadden ook al een dramatische voorbereiding en geen speler speelt op niveau.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik had ook wel wat meer van ze verwacht. Tunesië idemdito.
Zaten ook in een enorm zwakke poule bij de kwalificatie.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom verwachtingen van Tunesie? Hadden ook al een dramatische voorbereiding en geen speler speelt op niveau.
Ik heb ze ook duidelijk overschat die Turkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHA
Het blijft genieten dat Italië er weer niet bij is. Hun misplaatste arrogantie is nu drie keer op rij keihard afgestraft.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
sommige Italianen kijken al 6 maanden naar deze gif
En België.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb ze ook duidelijk overschat die Turken
Zometeen Irak (0 punten)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeschakeld in groepsfase:
2e ronde
Haïti (0 punten)
Turkije (0 punten)
Tunesië (0 punten)
En Jordanië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zometeen Irak (0 punten)
[ afbeelding ]
|
|