Hey GGquote:
Gezellig een bakkie doenquote:
Zekers te weten. Zelfs als het warm isquote:
Morguh Murp,quote:
Koffie in hotels en restaurants zijn niet altijd lekker hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Onze koffie kan vast niet tippen aan de koffie van het hotel.
JIj geniet natuurlijk van dit weer GG of niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj geniet natuurlijk van dit weer GG of niet?
Nou je kan je lol op de komende twee wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet verkeerd.
Ik hoop het nietquote:
Hoe is het met Wilma, spreek je haar nog wel eens?quote:
Mwoah, het buffet is prima, maar de bonen machines zijn over het algemeen vrij slap afgesteld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit. We hebben niet voor niets ons eigen nespresso machine met cupjes meegenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie in hotels en restaurants zijn niet altijd lekker hoor
Ik was nog aan het terug lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Je eigen koffie apparaat mee nemen voor op de kamer
Kijk dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit. We hebben niet voor niets ons eigen nespresso machine met cupjes meegenomen
Morguh Halconquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |