Same.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie heldere lucht hier. Maan goed zichtbaar. Straks sterren kijken.
Hoeveel km heb je al gereden vandaagquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou, daar is de regen, was tijd om weer in de auto te zitten.
Geweldig. Was echt overal om me heen geflits
Wow, die is mooi.quote:
Zal ik straks even narekenen. 500 denk ik wel minimaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je al gereden vandaag
Weet je zeker dat het van het onweer is?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:10 schreef BE het volgende:
Een groot non-stop flitsfestijn hier met wat gerommel en af en toe zo’n heerlijke krakende klap. Mijn nachtkastje rammelt mee!
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het van het onweer is?
Halverwege wordt het beetje spannend.quote:
viel hier wel mee,quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Aan één stuk door flitsen richten het zuiden. Ook ziek benauwd buiten. Vrees een beetje voor wat er komt.
Volgens buienalarm zware neerslag in oldenzaal. Zit zelf in Borne nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gerommel in de verte en wind in Oldenzaal.
Lijkt ook een gigashelf op de radar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Fenomenale bliksem net in Den Haag: het heftigste gedeelte lijkt op de Noordzee te zitten. Was constant geflits richting de zee.
Ik poste al RIP Ameland.quote:
Het regent, maar niet knetterhardquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens buienalarm zware neerslag in oldenzaal. Zit zelf in Borne nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |