Yep!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:25 schreef incel het volgende:
[..]
Dus deze moet ik hebben? https://www.action.com/nl-nl/p/2552720/elektrische-koelbox/
Vlaaiquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede timingIk neem meestal 4 halve vlaaien mee, en dan zo'n mini rijstevlaaitje voor onderweg
Vervolgens zit m'n broek onder de poedersuiker en kruimels van het proberen te eten achter het stuur, maar ach.
4 halve vlaaien en een kleintje onderweg naar vakantie achter het stuur etenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede timingIk neem meestal 4 halve vlaaien mee, en dan zo'n mini rijstevlaaitje voor onderweg
Vervolgens zit m'n broek onder de poedersuiker en kruimels van het proberen te eten achter het stuur, maar ach.
CEquote:
Je leest niet goed vriend.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:27 schreef incel het volgende:
[..]
4 halve vlaaien en een kleintje onderweg naar vakantie achter het stuur eten
Oh ja de komma ik zie het sorry kreeg gisteren iets in m'n oog of ik moet m'n beeldscherm poetsenquote:
Een druppel van die duivelse volle boerenmelk?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:30 schreef incel het volgende:
[..]
Oh ja de komma ik zie het sorry kreeg gisteren iets in m'n oog of ik moet m'n beeldscherm poetsen
Volgens mij zonnebrandquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een druppel van die duivelse volle boerenmelk?
Sssst, het is hier geen sc.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CEEn @:gianni61 natuurlijk ook
Dat we elkaar weer treffen in een melk koelhouden topic, wie had dat gedacht
Gast. Van welke planeet kom jij. Wat een trollquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:17 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb een koelrugzak van de action met van dat zilvere shit aan de binnenkant bedoel je dat dat niet zo goed werkt als een koelbox?
Als ik bier meeneem naar het strand blijft het uren goed, en dat is onder een handdoek en niet uit in een auto met aircoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:47 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gast. Van welke planeet kom jij. Wat een troll
Kalverliefdequote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:59 schreef Solotovski het volgende:
'Ik lust alleen die halfvolle melk van de Albert Heijn'
Deze man heeft nog nooit Kalverliefde biologische halfvolle melk of Arla biologische halfvolle melk gehad
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:49 schreef incel het volgende:
[..]
Als ik bier meeneem naar het strand blijft het uren goed, en dat is onder een handdoek en niet uit in een auto met airco
Ja hoor. Op het strand onder een handdoek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:49 schreef incel het volgende:
[..]
Als ik bier meeneem naar het strand blijft het uren goed, en dat is onder een handdoek en niet uit in een auto met airco
En de koeltas met koelelementen hequote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor. Op het strand onder een handdoek.
Dus ja als dat kan dan dacht ik dat kan in de auto met airco ook wel in de schaduw onder een handdoek of ietsquote:
Joh en anders ga je weg met melk en kom je terug met yoghurtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:02 schreef incel het volgende:
[..]
Dus ja als dat kan dan dacht ik dat kan in de auto met airco ook wel in de schaduw onder een handdoek of iets
In b4 grapjes van TS over zijn yoghurtbuks.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Joh en anders ga je weg met melk en kom je terug met yoghurt
wat een zure opmerkingquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
In b4 grapjes van TS over zijn yoghurtbuks.
Zo’n ding vertraagt het warmerworden alleen maar. Hou je een dag vol maar echt niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:25 schreef incel het volgende:
[..]
Dus deze moet ik hebben? https://www.action.com/nl-nl/p/2552720/elektrische-koelbox/
Sarcasme?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef Lenny77 het volgende:
Je zit in een auto met airco. Waarom zou je nog extra koelen?
In de winkel staat melk toch ook niet in de koeling?
Of ga je die melk daarna de hele dag meezeulen in de zon?
Ja ik zeg toch het is maar voor paar uurtjes, in auto met aircoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 04:01 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zo’n ding vertraagt het warmerworden alleen maar. Hou je een dag vol maar echt niet meer dan dat.
@incel 3 dagen is niet een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:58 schreef incel het volgende:
[..]
3 dagen
[..]
denk voor de zekerheid 2 liter
Gewoon als het bevroren is in 4 porties van 250 ml zagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe kun je minder dan 1 liter ontdooien?
Zo ja!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon als het bevroren is in 4 porties van 250 ml zagen.
We horen het vanzelf in dit topic of het werkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
Verandert bevriezing de smaak niet? Als TS al duidelijk verschil per merk proeft zullen de gevolgen van bevriezing vast ook wel merkbaar zijn.
In de auto is het 8 uur rijden, heb gewoon een koelkast in mn hotelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:17 schreef maily het volgende:
[..]
@:incel 3 dagen is niet een paar uurtjes.
Je riep 3 dagenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:49 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch het is maar voor paar uurtjes, in auto met airco
Maar 12volt koelbox is dus beter dan koeltas met koelelementen?
Ik ga straks wel ff bij action kijken maar waarschijnlijk zijn ze overal al uitverkocht nu
Nee? Hij wil 2 niet geopende flessen melk meenemen in een koele auto.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Rollins?
En dan toch maar zo'n koelbox aanschaffen voor de zekerheid.
@Lennyquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:04 schreef incel het volgende:
[..]
die metalen rekken waar paar honderd van die melk dingen in staan dat heten toch roll-ins of zo
Ow ja... dan moet je zelfs met stikstof gaan werkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
@:Lenny
ik denk dat het niet om houdbare melk gaat .....
Maar over trollenmelk.
Ja ik ga er 3 dagen heen maar ik zei toch dat ik 8u moest rijden het spreekt voor zich dat de koelbox voor onderweg is en ik daar gewoon een koelkast tot m'n beschikking heb he slimpiequote:
3 tientjes, geloof ik? Ik zag hem online staan, maar zag te weinig aan specificaties.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:42 schreef incel het volgende:
Bij de eerste de beste Action hadden ze hem gewoon nog op voorraad
[ afbeelding ]
Ja ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit iddquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
3 tientjes, geloof ik? Ik zag hem online staan, maar zag te weinig aan specificaties.
Ikzelf heb er eentje bij Lidl besteld.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit iddMaar action is meestal wel goeie. Lidl ook trouwens.
Ik ging hem net ff testen en er komt idd warme lucht uit de bovenkant bij t koelelement/ventilator dus hij doet wel iets
Ik ga denk ik gewoon alles in de vriezer leggen eerst ff en ook ingevroren vlessen water bovenop doen voor ik vertrek dan moet die het wel 8 uur lang in 30+ graden uithouden hoopik
Sinds ik mn pc heb geupgrade naar windows 11 in het engels neem ik de moeite niet meer om m'n spelling te controlerenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |