Ow ja... dan moet je zelfs met stikstof gaan werkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
@:Lenny
ik denk dat het niet om houdbare melk gaat .....
Maar over trollenmelk.
Ja ik ga er 3 dagen heen maar ik zei toch dat ik 8u moest rijden het spreekt voor zich dat de koelbox voor onderweg is en ik daar gewoon een koelkast tot m'n beschikking heb he slimpiequote:
3 tientjes, geloof ik? Ik zag hem online staan, maar zag te weinig aan specificaties.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:42 schreef incel het volgende:
Bij de eerste de beste Action hadden ze hem gewoon nog op voorraad
[ afbeelding ]
Ja ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit iddquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
3 tientjes, geloof ik? Ik zag hem online staan, maar zag te weinig aan specificaties.
Ikzelf heb er eentje bij Lidl besteld.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit iddMaar action is meestal wel goeie. Lidl ook trouwens.
Ik ging hem net ff testen en er komt idd warme lucht uit de bovenkant bij t koelelement/ventilator dus hij doet wel iets
Ik ga denk ik gewoon alles in de vriezer leggen eerst ff en ook ingevroren vlessen water bovenop doen voor ik vertrek dan moet die het wel 8 uur lang in 30+ graden uithouden hoopik
Sinds ik mn pc heb geupgrade naar windows 11 in het engels neem ik de moeite niet meer om m'n spelling te controlerenquote:
Yoghurtquote:Op zondag 21 juni 2026 16:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die melk dat wordt een pak vol vieze prak.
Verse melk. Oh was al gezegd, iets met de ogen net open.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee? Hij wil 2 niet geopende flessen melk meenemen in een koele auto.
In de winkel staat de melk ook gewoon op het schap. Thuis bewaar je melk toch ook in een kast en niet in je koelkast?
Dus waarom zou je in godsnaam met bevroren melk, koelbox, weet ik veel wat aan de slag gaan?
Neem die melk gewoon mee.
Punt is meer ik moet gewoon een bepaald ontbijt hebben (altijd bacon en eieren op brood met een beetje mayo) anders functioneer ik niet. Maar als we laat zijn en k heb geen zin meer om naar supermarkt te gaanquote:Op maandag 22 juni 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goeie! Varkensvlees is inderdaad een compleet onbekend concept in het buitenland
Caravan dat koelkast heeft. Maar idd dan redt je net die laatste week niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:00 schreef maily het volgende:
En hoe ga je dat straks 3 weken doen op de camping in Italië?![]()
![]()
Nu geloof ik het niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:15 schreef incel het volgende:
[..]
Punt is meer ik moet gewoon een bepaald ontbijt hebben (altijd bacon en eieren op brood met een beetje mayo) anders functioneer ik niet. Maar als we laat zijn en k heb geen zin meer om naar supermarkt te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |