Ook dat, ik speel mijn spel binnen dit spel. Dus ook voor punten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja maar zeg nie meer je spelt niet wegen punten
Een mededeling. Je moet eens stoppen met klagen over punten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Was dat nu Warnung ⚠️? Ik gaa zo naar bed nu
Morguh Stevenquote:
Marioooooooquote:
Mario Brosquote:
Nee echt veel te warm. Wel iets van een systeem voor koeling maar boven de 30 graden doet ie dat niet goedquote:
5 uurtjes maar dus kan nog wel wat bij, nu is het nog niet superwarm dus kan het, anders lig ik er vanavond te vroeg in, ben ik morgen vroeg wakker en moet werken, dat ga ik dan niet redden met de warmtequote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:18 schreef Dotteke het volgende:
O je bed weer in, heb je vannacht niet geslapen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ga zo ook maar ff een uurtje tukken in de auto met de airco aan
Hahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]![]()
Wordt je wakker omdat men denkt dat je bewusteloos bent en een ruitje intikken
Ik nog geen drie uur. Ik ga vanmiddag ook even plat op de bank.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 uurtjes maar dus kan nog wel wat bij, nu is het nog niet superwarm dus kan het, anders lig ik er vanavond te vroeg in, ben ik morgen vroeg wakker en moet werken, dat ga ik dan niet redden met de warmte
Is in Japanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey waar is die games muur van die je toonde?
Ah jammer daar kan ik niet ff zomaar gaan kijkenquote:
Ik brandde gister mijn handen aan mijn autostuurquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
Het is buiten op de scoot nog wel te doen, staat ook een klein briesje
Maar toen ik weg ging was de klink van de keukendeur aan de b innenkant gewoon warm
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt
Hoog Silver Sable gehalte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah jammer daar kan ik niet ff zomaar gaan kijken
Wat jaren terug was ik op het vliegveld van Reykjavik en daar hadden ze ook een hele toffe comic muur. Effe googlen of ik die kan vinden.
EDIT: Gevonden:
[ afbeelding ]
O ja dat wil wel, leer in de zon.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik brandde gister mijn handen aan mijn autostuur
En auto's worden erg heet van binnen als ze lang in de zon staanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat wil wel, leer in de zon.
Ik heb dat wel eens als ik op mijn scoot gaat en hij staat buiten in de zon, dan verbrand ik mijn billen
Ja is ook zo, het is niet voor niets dat er zo gewaarschuwd wordt laat geen dieren en kinderen in autoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En auto's worden erg heet van binnen als ze lang in de zon staan
Mijn zonnebril kon ik ook niet opzetten zo heet was dat ding geworden
Pciesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, het is niet voor niets dat er zo gewaarschuwd wordt laat geen dieren en kinderen in auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |