Dat wordt weer een onrustige nacht hier, ik durf dan nooit te slapen. bang dat het dak eraf waait oidquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met dit soort dingen weet je het nooit. Het kan zijn dat er vannacht een wereldwijde reddingsactie en Giro 555 voor Nederland moet worden opgezet omdat heel Nederland weg is. Of we krijgen niks.
Of een beetje.
Dat dak waait er vanaf of je nu slaapt of nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht hier, ik durf dan nooit te slapen. bang dat het dak eraf waait oid
Dit plaatje zien een goed uur voor het zover zou moeten zijn en dan naar een strakblauwe lucht kijken in de regio Eindhoven. Het kan snel gaan, maar dan moet het wel heel snel gaan. Hoop het overigens niet, vannacht hebben de plantjes al water gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:45 schreef Eightyone het volgende:
Regio Uden, net wel of net niet.
[ link | afbeelding ]
quote:
Dus het is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe oostelijk of westelijk het gebied precies overtrekt? Spannend.quote:
Wordt nog spannend voor Landgraaf. Die bui gaat er of precies overheen, of er net langs.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:14 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
NW Belgie: wat wolkentroep met laffe druppels.
ZO Belgie op de grens met Frankrijk: een stevig onweer dat misschien straks bij Pinkpop aanklopt.
Linksonder in Frankrijk: Brongebied van nieuw, grootschalig onweer?
Een poosje later was de rode vlek ook alweer verdwenen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:48 schreef d.k. het volgende:
[..]
Dit plaatje zien een goed uur voor het zover zou moeten zijn en dan naar een strakblauwe lucht kijken in de regio Eindhoven. Het kan snel gaan, maar dan moet het wel heel snel gaan. Hoop het overigens niet, vannacht hebben de plantjes al water gehad.
Ik zat op het terras en was op tijd thuis, maarrrrr... er valt dus geen druppel, zoals het er nu naar uitziet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:39 schreef Gia het volgende:
Zit nu op het terras, kwart voor 5 valt er 29,5 mm/u. Maar, zijn we wel weer thuis. Hoeven weer niet te sproeien vandaag.
IJzer smeden (biertje pakken) als het heet is.
Het kan nog zo veranderen. Zou het gewoon even afwachten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zat op het terras en was op tijd thuis, maarrrrr... er valt dus geen druppel, zoals het er nu naar uitziet.
Wordt sproeien!
De enige druppels die hier lijken te vallen, druipen van mezelf af.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zat op het terras en was op tijd thuis, maarrrrr... er valt dus geen druppel, zoals het er nu naar uitziet.
Wordt sproeien!
Doe ik ook. Is met 25 graden koeler dan buiten waar het nu 32 graden is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:08 schreef Adrie072 het volgende:
In Gent wordt opgeroepen binnen te blijven, rare Belgen.
Maar... Wolken in het westen nu.. dus wie weet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een poosje later was de rode vlek ook alweer verdwenen.
Hartstikke fijn dat zo'n airco lang leeft maar hoe is het met de rest?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:13 schreef Arizona het volgende:
Het is hier (Twente) echt schroeiend heet. Lang leve onze airco
Ook goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat zo'n airco lang leeft maar hoe is het met de rest?
Ah goede tip. Ik ga mijn tuin volzetten met pampasgras.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook goed!
Offtopic: behalve met één kat, die moest halsoverkop naar de dierenarts omdat er pampasgras in zijn keel vastzatDe katten waren nog even buiten, met briljant resultaat dus
![]()
De rest van de hittegolf blijven ze maar mooi binnenen dat pampasgras gaat direct de tuin uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |