abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221087312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel kut dat ik ga slapen dat ze plots bginnen te voetballen. De nachtwedstrijden waren gisteren precies ook veel boeiender dan de avondwedstrijden
In een bioscoop loop je toch ook niet vóór het einde van een film weg? Als het goed is, weet je het plot niet. Eigen keuze, eigen schuld. Val ons niet lastig met je slaapkeuzes.
pi_221087335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel kut dat ik ga slapen dat ze plots bginnen te voetballen. De nachtwedstrijden waren gisteren precies ook veel boeiender dan de avondwedstrijden
Bij deze heb jij morgen een kijkverbod voor het Nederlands elftal.
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 19:19:55 #128
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221090586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
In een bioscoop loop je toch ook niet vóór het einde van een film weg? Als het goed is, weet je het plot niet. Eigen keuze, eigen schuld. Val ons niet lastig met je slaapkeuzes.
Wow, hier ben ik niet goed van.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221090705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wow, hier ben ik niet goed van.
Laat u niet op uwen poep zitten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')