Ja zeker alleen jammer dat hij een slang is. Maar hulde voor alle 4quote:
Vind ik met je meequote:
Daar is hij voor gekomen. Lust, liefde en nog iets wat ik vergeten ben.quote:
Anouk lust ook wel een stukje Diedquote:
Ik zie nog wel potentie deze maand met een jaloerse Fatima en een valse Anouk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is hij voor gekomen. Lust, liefde en nog iets wat ik vergeten ben.
Zie haar kijken joh !! Ze zal niet vreemdgaan maar poeh die is wel gecharmeerd hoor.quote:
Bonnie heeft wel gelijk, iedereen dendert door hun kamer heen. Opzoutenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bonnie is geschikt voor "echte meisjes in de jungle" dat wordt dan oorlog met Michella
Nou ja ik dacht echt dat ze een vriend had maar ik heb ook haar blikken en gedrag gezien naar Salar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie haar kijken joh !! Ze zal niet vreemdgaan maar poeh die is wel gecharmeerd hoor.
Die vond ze ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht echt dat ze een vriend had maar ik heb ook haar blikken en gedrag gezien naar Salar.
Dat vond ik ook al zo vreemd en dat ze zo veel van hem pikte.
Ken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:05 schreef chufi het volgende:
Vermoeiend Diederik... ziet er ook niet uit om eerlijk te zijn .... soort Barbi-pop in de gay male versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |