Jawel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met zijn muizenkoppie wilde ik zeggen maar ehhhh denk niet dat jij het daar mee eens bent.
En Casper speelt weer blufpoker, die kan allesquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Do is een kouwe die klimt er fluitend overheen, Ricky zie ook wel als een kanshebber.
Dat kunnen ze gewoon aanschaffen van PGB.quote:
Jordy is ook wat stilquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Casper speelt weer blufpoker, die kan alles
Heftig ding hoor.quote:
Ik vind het overal wat pittiger worden. Of ligt dat aan mij? Ook de kennis vragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had Salar dit wel willen zien doen..... oh nee mijn manicurenaar de maan boehoehoe
Eindelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het overal wat pittiger worden. Of ligt dat aan mij? Ook de kennis vragen.
Het waren de laatste tijd ook wel weggevertjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het overal wat pittiger worden. Of ligt dat aan mij? Ook de kennis vragen.
Ja die 1000 punten fail zullen ze niet meer doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het waren de laatste tijd ook wel weggevertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |