Israël kennelijk nog niet met (het door Iran, gesteunde) Hezbollah.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
De hele wereld is klaar met Netanyahu.
Israel heeft er zelf voor gekozen de Iran oorlog met Amerika te starten. Ze hadden het ook zonder Amerika kunnen proberen. Het is natuurlijk te verwachten dat Israel zich aan geen enkele afspraak houdt, dat doen ze al jaren niet. Begrijpelijk dat de Amerikanen dat bizar vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Israël kennelijk nog niet met (het door Iran, gesteunde) Hezbollah.
Trump heeft op eigen houtje een doorzichtige way-out deal gemaakt, zonder Israël daarin te betrekken en dan is niet verwachten dat de regering Netanyahu dat volgt.
Trump als veroorzaker van alles ("obliterate a civilization") , zal ook bemerken - vanwege de machtige lobby - hij dat zeker niet kan (be)sturen.
Eindelijk zeg je iets nuttigs, geef jij het door aan Bibi?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moeten die zwakbegaafden stoppen met rakketen afvuren, opgelost
Als ik jouw hond 50 keer schop zeg je zeker ook dankjewel?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:23 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets nuttigs, geef jij het door aan Bibi?
Als ze dat doen ontstaat er chaos in Washington en kan het grote gevolgen hebben voor de politieke carriëres van die mensen daar. Dus dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Amerika slim is trekken ze de stekker een tijdje uit de Iron Dome dan gaat Israel wel luisteren.
In jouw geval trekken we na de 1ste keer de stekker van je internet er uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik jouw hond 50 keer schop zeg je zeker ook dankjewel?
Ik heb nog nergens iets positiefs over Ben-Gvir gezegd. Dat is een idioot eerste klas. Maar het idee heerst hier bij sommigen nogal dat als je pro-Israël bent, je dit soort mensen steunt, wat heel raar is want iedereen in Israël is pro-Israël en de overgrote meerderheid hekelt die man.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt! Maar goed, daar zijn we het over eens iig. Veel Israeliers zullen het dan ook niet eens zijn met Ben-Gvir, maar wat kunnen zij daar aan doen? Het lijkt mij voor een democratisch land minder moeilijk dan de bevolking van een land als Iran die onder een verschrikkelijk regime lijdt. Daar wordt ook van gezegd, de bevolking moet er tegen in gaan, toch?
Hij heeft het natuurlijk over Hezbollah. Of dat jij dat we nu een situatie hadden waarbij Israël niets mag doen, maar Hezbollah wel drones afvuren op Israël?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:23 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets nuttigs, geef jij het door aan Bibi?
Zodat Hezbollah of andere partijen zonder problemen op Israël kunnen afschieten zonder luchtverdediging? Bijzondere oplossing is dat. Ik denk dat het hier heel goed duidelijk wordt wát het punt is dat sommigen willen maken: Israël mag worden aangevallen, maar niets terugdoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Israel heeft er zelf voor gekozen de Iran oorlog met Amerika te starten. Ze hadden het ook zonder Amerika kunnen proberen. Het is natuurlijk te verwachten dat Israel zich aan geen enkele afspraak houdt, dat doen ze al jaren niet. Begrijpelijk dat de Amerikanen dat bizar vinden.
Als Amerika slim is trekken ze de stekker een tijdje uit de Iron Dome dan gaat Israel wel luisteren.
Dingen die je niet verwacht.quote:
In Israel steunt zo'n 80% van de bevolking de genocide op de Palestijnen. Dat is geen fringe mening ofzo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef HowardRoark het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder als je erover nadenkt:
'75% van de Palestijnen steunden de aanslagen van 7 oktober'
Reactie van sommigen: 'Je moet een onderscheid maken tussen Hamas en de Palestijnen, Hamas zijn de Palestijnen niet'
'Partij van Ben-Gvir heeft 5% tot 7.5% support van de Israëlische stemgerechtigden'
Reacties van sommigen: 'Ben-Gvir staat voor hoe heel veel Israëliërs denken.'
Die meneer draagt het nationale veiligheidsbeleid van het kabinet-Netanyahu uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef HowardRoark het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder als je erover nadenkt:
'75% van de Palestijnen steunden de aanslagen van 7 oktober'
Reactie van sommigen: 'Je moet een onderscheid maken tussen Hamas en de Palestijnen, Hamas zijn de Palestijnen niet'
'Partij van Ben-Gvir heeft 5% tot 7.5% support van de Israëlische stemgerechtigden'
Reacties van sommigen: 'Ben-Gvir staat voor hoe heel veel Israëliërs denken.'
Jij adoreert zijn gedachtegang, maar je durft het alleen niet toe te geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets positiefs over Ben-Gvir gezegd. Dat is een idioot eerste klas. Maar het idee heerst hier bij sommigen nogal dat als je pro-Israël bent, je dit soort mensen steunt, wat heel raar is want iedereen in Israël is pro-Israël en de overgrote meerderheid hekelt die man.
Zelfs genocide ondersteunende FOK!kers hebben klaarblijkelijk hun grenzen. Ben Gvir doet in extremisme niet onder voor de de meeste extreme nazi's en is bij uitstek een voorstander van genocidaal beleid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:52 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Jij adoreert zijn gedachtegang, maar je durft het alleen niet toe te geven.
Los dat met Israël hier(over) geen afspraken zijn gemaakt noch opdrachten aanvaardt, (her)ontdekt menigeen - net zoals Trump nu - die het MiddenOosten wat beter kent, dat er geen sprake is van iemands (on)gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Israel heeft er zelf voor gekozen de Iran oorlog met Amerika te starten. Ze hadden het ook zonder Amerika kunnen proberen. Het is natuurlijk te verwachten dat Israel zich aan geen enkele afspraak houdt, dat doen ze al jaren niet. Begrijpelijk dat de Amerikanen dat bizar vinden.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In Israel steunt zo'n 80% van de bevolking de genocide op de Palestijnen. Dat is geen fringe mening ofzo.
Israel pretendeert een democratie te zijn in een democratie is de bevolking verantwoordelijk voor hun vertegenwoordiging.
Toch bijzonder dat Libanezen en Palestijnen alleen maar bommen mogen koppen en niet terugschieten.
Deze Israelische historicus legt goed uit hoe Israel precies dezelfde narratieven gebruikt als de Nazi's deden om de holocaust goed te praten.
Volgens mij ben ik duidelijk geweest. Waarom probeer je mij dan tóch een ander standpunt in de voeten te schuiven?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:52 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Jij adoreert zijn gedachtegang, maar je durft het alleen niet toe te geven.
Kun je hier enkele namen noemen? Welke users op FOK! ondersteunen een genocide?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Peppert het volgende:
[..]
Zelfs genocide ondersteunende FOK!kers hebben klaarblijkelijk hun grenzen. Ben Gvir doet in extremisme niet onder voor de de meeste extreme nazi's en is bij uitstek een voorstander van genocidaal beleid.
Oh, een land waar zo'n man 'toevallig minister' wordt is niet aan te spreken op hun gelegenheidskeuzes? Als dat je mening is, wat heeft het dan nog voor zin om beleidsconsequenties te bespreken op een discussieforum?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets positiefs over Ben-Gvir gezegd. Dat is een idioot eerste klas. Maar het idee heerst hier bij sommigen nogal dat als je pro-Israël bent, je dit soort mensen steunt, wat heel raar is want iedereen in Israël is pro-Israël en de overgrote meerderheid hekelt die man.
En het feit dat hij dan toevallig minister is, wordt gebruikt als een argument om te doen alsof iedereen in Israël hem steunt. Zijn partij staat in de polls echter op tussen de wisselend 6 tot 9 zetels, wat neerkomt op 5% en 7.5% van de stemmen.
Als je de Israëlische regering niet aan kunt spreken op uitspraken/beleid van Ben-Gvir kun je ook niet zeggen dat Palestijnen achter Hamas staan omdat er 20 jaar geleden op gestemd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En het feit dat hij dan toevallig minister is, wordt gebruikt als een argument om te doen alsof iedereen in Israël hem steunt. Zijn partij staat in de polls echter op tussen de wisselend 6 tot 9 zetels, wat neerkomt op 5% en 7.5% van de stemmen.
[..]
Dat leid ik af aan jouw posts op dit forum, it’s not rocket science. Ik heb er even snel twee opgezocht tussen het voetbal door en er zullen er vast meer zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik duidelijk geweest. Waarom probeer je mij dan tóch een ander standpunt in de voeten te schuiven?
Stoppen de Iraniërs en de Palestijnen met vechten en het is vrede.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dat leid ik af aan jouw posts op dit forum, it’s not rocket science. Ik heb er even snel twee opgezocht tussen het voetbal door en er zullen er vast meer zijn.
Deze slachtoffers vallen door de manier hoe de Palestijnen vechten. Al zouden het er 600.000 zijn, jammer dan. (#125 Gaza topic)
Sterker nog, Israël zou de Palestijnen nog veel en veel harder aan moeten pakken.#163 (en dat na tienduizenden gedode burgers)
Shame on you man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |