Zelfde gaat natuurlijk ook op voor hysterisch geobsedeerde mensen die hem als een halfgod aanbidden en hem dag en nacht verdedigen, no matter what.. Zelfs als ie glashard staat te jokkebrokken dat Iran volledig militair verslagen is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar toch, tragisch en sneu is ook dat die man voor de hysterisch geobsedeerde mensen nu al DE mens is die het meeste impact heeft op hun leven tot ze zullen sterven.
Ja het is dat ook zowat zijn eigen uitvinding in deze moderne tijd, typisch dat zijn grootste vijanden exact hetzelfde gedrag zijn gaan vertonen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zelfde gaat natuurlijk ook op voor hysterisch geobsedeerde mensen die hem als een halfgod aanbidden. Zelfs als ie glashard staat te jokkebrokken dat Iran volledig militair verslagen is.
Die krijgen gewoon, net als iedereen die niet doet wat MAGA wil, een dolk in de rug. Zelfde zagen/zien we bij de behandeling die Europese bondgenoten krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Logisch toch, Amerika heeft zijn billen gebrand (vliegdekschepen zijn eventjes kwetsbaar, het WK, de nobelprijs voor vrede voor Trump, Amerika 250 jaar, Cuba, oude bondgenoten aan de zijlijn, Oekraine) en proberen nu met hard blaffen hun protegé ervan te weerhouden om zich te verdedigen tegen een herhaling van 7 oktober.
Wel - feitelijk niet zo mooie - mooie uitkomst voor MIG; bommenruimen door anderen, autonomie over tolheffing en geen inname van kernmateriaal.quote:bron: cnn • Talks under pressure: Vice President JD Vance is no longer traveling to Switzerland for US-Iran negotiations today, with talks postponed. Iran has asked for guarantees that hostilities in Lebanon will end before it resumes the talks, a diplomat told CNN.
Mwah, dat bullshitten van hem gaat zo ver dat ie zoveel onzin en leugens de wereld in slingert dat niet alleen de linkse sneeuwvlokjes met hem klaar zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is dat ook zowat zijn eigen uitvinding in deze moderne tijd, typisch dat zijn grootste vijanden exact hetzelfde gedrag zijn gaan vertonen.
Afspraken, overeenkomsten en toezeggingen; doen er totaal niet toe in de Trump regering.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:45 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die krijgen gewoon, net als iedereen die niet doet wat MAGA wil, een dolk in de rug. Zelfde zagen/zien we bij de behandeling die Europese bondgenoten krijgen.
Trumpitis.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Mwah, dat bullshitten van hem gaat zo ver dat ie zoveel onzin en leugens de wereld in slingert dat niet alleen de linkse sneeuwvlokjes met hem klaar zijn.
https://www.geenstijl.nl/quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is geen onrust tussen Libanon en Israel, het is onrust tussen hezbollah en Israel, je weet wel....die Iran proxy.
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:quote:Zoals te lezen in het Iran-liveblog: er zijn gisteravond kort na middernacht 4 IDF-soldaten, waaronder de onderstaande commandant van een tankbataljon, gedood door een Hezbollah-aanval. Een paar uur later raakten er die nacht door een nieuwe Hezbollah-aanval vijf IDF-soldaten gewond, waarvan een ernstig. Je zou denken: dat is nogal relevante context als de staatsomroep om 09:39 vanochtend "Zeker 18 mensen gedood bij Israëlische luchtaanvallen in Libanon ondanks bestand" kopt. ""op Libanon""", wat sowieso misleidende taal is, omdat het aanvallen zijn op Hezbollah, en niet op Libanese overheidsdoelen.
Het enige dat de NOS schrijft is: "Het Israëlische leger zei dat het aanvallen uitvoerde op Hezbollah-strijders en -infrastructuur in Zuid-Libanon. Volgens het leger waren de aanvallen een reactie op de "herhaalde schendingen van het staakt-het-vuren" door Hezbollah. Zo zou de groep afgelopen nacht raketten hebben afgestuurd op Israëlische troepen in Zuid-Libanon."
Hier ondertussen een overzicht van de 25 (!) Hezbollah aanvallen eergisteren en gisteren, dus nog zonder die van na afgelopen middernacht. Mooie wapenstilstand. En dat terwijl/omdat Iran eist dat 'de oorlog tussen Israël en Hezbollah stopt'.
A la Goebbels.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/
[..]
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:
https://www.nu.nl/midden-(...)an-al-zichtbaar.html
Laakbaar en stemmingmakerij.
Zoveelste voorbeeld dat ze totaal niet te vertrouwen zijn.
*insert de 2 katten meme waarvan 1 continu de andere mept en de ander 1x terug slaat, waarna de eerste totaal verbaasd is*
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/
[..]
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:
https://www.nu.nl/midden-(...)an-al-zichtbaar.html
Laakbaar en stemmingmakerij.
Zoveelste voorbeeld dat ze totaal niet te vertrouwen zijn.
*insert de 2 katten meme waarvan 1 continu de andere mept en de ander 1x terug slaat, waarna de eerste totaal verbaasd is*
Ik hoop toch echt dat jij nooit de politiek ingaat want ik eis van mijn regering dat ze haar inwoners beschermd in plaats van te kontenlikken en te liegen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.
Zoiets als wanneer mijn buurman tijdens een ruzie mijn huiskamer binnenkomt, weigert weg te gaan en vervolgens zegt dit is nu van mij. Dan gaat klagen wanneer ik hem een klap geef om hem mijn huis uit te krijgen.
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.
Zoiets als wanneer mijn buurman tijdens een ruzie mijn huiskamer binnenkomt, weigert weg te gaan en vervolgens zegt dit is nu van mij. Dan gaat klagen wanneer ik hem een klap geef om hem mijn huis uit te krijgen.
De succesvolle acties tegen Gaza en op de Westoever. De steun van de VS tegen Iran. Toen heeft Israel deze broek aangetrokken en nu de steun van de VS wegvalt is de broek misschien toch iets te groot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
Waarom namen ze delen van Syrie in in 2024 en vervolgens 2025 om nu te stellen dat het nooit meer wordt weggegeven? Geen Hamas, geen Hezbollah (vijand van diegenen die Syrie nu regeren), geen aanvallen op Israel. Is daar toch ook nog een reden mouw aan vast te knopen om dat recht te lullen of iets aan voorafgegaan of gewoon "vanwege nationale veiligheid".quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
Wake up and smell reality,....zie Trumps and J.D Vance recente uitspraken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het gewijde boek 'Wijsheid van Jheronimus Distront' staat dat aarsvader Jacob in die gebieden ooit scheten heeft gelaten, dus hoort het erbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:45 schreef recidivist het volgende:
[..]
Waarom namen ze delen van Syrie in in 2024 en vervolgens 2025 om nu te stellen dat het nooit meer wordt weggegeven? Geen Hamas, geen Hezbollah (vijand van diegenen die Syrie nu regeren), geen aanvallen op Israel. Is daar toch ook nog een reden mouw aan vast te knopen om dat recht te lullen of iets aan voorafgegaan of gewoon "vanwege nationale veiligheid".
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Peppert het volgende:Ik geloof niet dat dit blijvend zal zijn. De VS heeft een lange geschiedenis van eerst haar wonden likken, even pas op de plaats maken en vervolgens weer keihard toeslaan. Dat begon al bij de inheemse Amerikanen, met wie tientallen akkoorden werden gesloten die later werden geschonden, en sindsdien is dat patroon eigenlijk nooit verdwenen.
Wat is volgens jou de realiteit dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:50 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wake up and smell reality,....zie Trumps and J.D Vance recente uitspraken.
Waar komt jouw aversie tegen het Westen eigenlijk vandaan? Oprechte vraag dit.quote:
De Westerse beschaving is inderdaad superieur, de keus van Trump om nu 'vrede' te sluiten met Iran is daarentegen geen superieure maar een domme keuze.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat een rotstreek.
Is dat die superieure westerse beschaving?
Waarom lieg jij dan constant?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat jij nooit de politiek ingaat want ik eis van mijn regering dat ze haar inwoners beschermd in plaats van te kontenlikken en te liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |