abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221087158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja bizar toch, tragisch en sneu is ook dat die man voor de hysterisch geobsedeerde mensen nu al DE mens is die het meeste impact heeft op hun leven tot ze zullen sterven.
Zelfde gaat natuurlijk ook op voor hysterisch geobsedeerde mensen die hem als een halfgod aanbidden en hem dag en nacht verdedigen, no matter what.. Zelfs als ie glashard staat te jokkebrokken dat Iran volledig militair verslagen is.
pi_221087189
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:38 schreef havanagila het volgende:

[..]
Zelfde gaat natuurlijk ook op voor hysterisch geobsedeerde mensen die hem als een halfgod aanbidden. Zelfs als ie glashard staat te jokkebrokken dat Iran volledig militair verslagen is.
Ja het is dat ook zowat zijn eigen uitvinding in deze moderne tijd, typisch dat zijn grootste vijanden exact hetzelfde gedrag zijn gaan vertonen.
graag verwijderen
pi_221087222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Logisch toch, Amerika heeft zijn billen gebrand (vliegdekschepen zijn eventjes kwetsbaar, het WK, de nobelprijs voor vrede voor Trump, Amerika 250 jaar, Cuba, oude bondgenoten aan de zijlijn, Oekraine) en proberen nu met hard blaffen hun protegé ervan te weerhouden om zich te verdedigen tegen een herhaling van 7 oktober.
Die krijgen gewoon, net als iedereen die niet doet wat MAGA wil, een dolk in de rug. Zelfde zagen/zien we bij de behandeling die Europese bondgenoten krijgen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:47:23 #79
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221087229
Ik ben benieuwd of Bibi nog ergens een troefkaart heeft.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:49:32 #80
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221087242
Gaat goed met die overeenkomst.
quote:
bron: cnn • Talks under pressure: Vice President JD Vance is no longer traveling to Switzerland for US-Iran negotiations today, with talks postponed. Iran has asked for guarantees that hostilities in Lebanon will end before it resumes the talks, a diplomat told CNN.
Wel - feitelijk niet zo mooie - mooie uitkomst voor MIG; bommenruimen door anderen, autonomie over tolheffing en geen inname van kernmateriaal.
Trump wilde als Chamberlain happy terug(v)liegen uit Versailles.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221087244
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja het is dat ook zowat zijn eigen uitvinding in deze moderne tijd, typisch dat zijn grootste vijanden exact hetzelfde gedrag zijn gaan vertonen.
Mwah, dat bullshitten van hem gaat zo ver dat ie zoveel onzin en leugens de wereld in slingert dat niet alleen de linkse sneeuwvlokjes met hem klaar zijn.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:57:52 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221087275
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:45 schreef havanagila het volgende:

[..]
Die krijgen gewoon, net als iedereen die niet doet wat MAGA wil, een dolk in de rug. Zelfde zagen/zien we bij de behandeling die Europese bondgenoten krijgen.
Afspraken, overeenkomsten en toezeggingen; doen er totaal niet toe in de Trump regering.
Join or Die en wie niet nuttig is in bijdrage tot oppervlakkige schijnwinst van de (denk)beeldige Keizer, kan ver(t)rekken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221087327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
Mwah, dat bullshitten van hem gaat zo ver dat ie zoveel onzin en leugens de wereld in slingert dat niet alleen de linkse sneeuwvlokjes met hem klaar zijn.
Trumpitis.
graag verwijderen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:12:58 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221087375
Hmm interessant, blijkbaar is het gaat wanneer je geen fan bent van een man die naast het feit dat hij een dief, een fraudeur, een oplichter, een aanrander is, geen enkel positief resultaat in zijn presidentschap laat zien “Trump-haat”. Bijzonder.

Trump heeft geen middel tegen welke ziekte dan ook uitgevonden. Trump heeft nergens vrede gebracht. Trump heeft de Amerikaanse samenleving niet rijker of invloedrijker gemaakt. Trump heeft niet bijgedragen aan wereldvrede, voorspoed of verbetering van welke vorm van welzijn voor de mensheid waar dan ook.

Trump heeft wel de invloed van de VS uitgehold, tienduizenden extra slachtoffers bij een pandemie veroorzaakt, verdeling intern en extern gezaaid, internationale verdragen en samenwerking vernietigd en gezorgd voor meer armoede, meer doden en meer verdeeldheid wereldwijd.

Geen hekel hebben aan deze amateuristische narcistische would-be despoot lijkt mij eigenlijk zorgelijker dan wel. Niet omdat het een vieze 140 kilo wegende misdadige zak stront is (wat natuurlijk ook gewoon zo is), maar om wat hij het Amerikaanse volk en de rest van de wereld aandoet. Zijn zelfverrijking, zijn amateurisme, zijn nepotisme, zijn unieke kwaliteit die perfect wordt weergegeven via:


  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:19:03 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221087457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is geen onrust tussen Libanon en Israel, het is onrust tussen hezbollah en Israel, je weet wel....die Iran proxy.
https://www.geenstijl.nl/

quote:
Zoals te lezen in het Iran-liveblog: er zijn gisteravond kort na middernacht 4 IDF-soldaten, waaronder de onderstaande commandant van een tankbataljon, gedood door een Hezbollah-aanval. Een paar uur later raakten er die nacht door een nieuwe Hezbollah-aanval vijf IDF-soldaten gewond, waarvan een ernstig. Je zou denken: dat is nogal relevante context als de staatsomroep om 09:39 vanochtend "Zeker 18 mensen gedood bij Israëlische luchtaanvallen in Libanon ondanks bestand" kopt. ""op Libanon""", wat sowieso misleidende taal is, omdat het aanvallen zijn op Hezbollah, en niet op Libanese overheidsdoelen.

Het enige dat de NOS schrijft is: "Het Israëlische leger zei dat het aanvallen uitvoerde op Hezbollah-strijders en -infrastructuur in Zuid-Libanon. Volgens het leger waren de aanvallen een reactie op de "herhaalde schendingen van het staakt-het-vuren" door Hezbollah. Zo zou de groep afgelopen nacht raketten hebben afgestuurd op Israëlische troepen in Zuid-Libanon."

Hier ondertussen een overzicht van de 25 (!) Hezbollah aanvallen eergisteren en gisteren, dus nog zonder die van na afgelopen middernacht. Mooie wapenstilstand. En dat terwijl/omdat Iran eist dat 'de oorlog tussen Israël en Hezbollah stopt'.
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:
https://www.nu.nl/midden-(...)an-al-zichtbaar.html

Laakbaar en stemmingmakerij.
Zoveelste voorbeeld dat ze totaal niet te vertrouwen zijn.

*insert de 2 katten meme waarvan 1 continu de andere mept en de ander 1x terug slaat, waarna de eerste totaal verbaasd is*
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:01:36 #86
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221087893
En de straat van hormus zit weer dicht, die Mullahs trekken Trump echt naakt door het dorp aan een ring door zijn neus
pi_221088117
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
https://www.geenstijl.nl/
[..]
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:
https://www.nu.nl/midden-(...)an-al-zichtbaar.html

Laakbaar en stemmingmakerij.
Zoveelste voorbeeld dat ze totaal niet te vertrouwen zijn.

*insert de 2 katten meme waarvan 1 continu de andere mept en de ander 1x terug slaat, waarna de eerste totaal verbaasd is*
A la Goebbels.
graag verwijderen
pi_221088183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
https://www.geenstijl.nl/
[..]
nu meldt zelfs totaal niet dat het om een reactie gaat dus op de beschietingen van hezbollah:
https://www.nu.nl/midden-(...)an-al-zichtbaar.html

Laakbaar en stemmingmakerij.
Zoveelste voorbeeld dat ze totaal niet te vertrouwen zijn.

*insert de 2 katten meme waarvan 1 continu de andere mept en de ander 1x terug slaat, waarna de eerste totaal verbaasd is*
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.
Zoiets als wanneer mijn buurman tijdens een ruzie mijn huiskamer binnenkomt, weigert weg te gaan en vervolgens zegt dit is nu van mij. Dan gaat klagen wanneer ik hem een klap geef om hem mijn huis uit te krijgen.
pi_221088199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.
Zoiets als wanneer mijn buurman tijdens een ruzie mijn huiskamer binnenkomt, weigert weg te gaan en vervolgens zegt dit is nu van mij. Dan gaat klagen wanneer ik hem een klap geef om hem mijn huis uit te krijgen.
Ik hoop toch echt dat jij nooit de politiek ingaat want ik eis van mijn regering dat ze haar inwoners beschermd in plaats van te kontenlikken en te liegen.
graag verwijderen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:44:16 #90
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221088267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik zal even voor de beeldvorming het verhaal compleet maken: Israel nonstop aan het bombarderen is en daarmee nooit gestopt is, Zuid Libanese dorpen letterlijk platgooit en zelfs woonwijken in een erg dichtbevolkt Beirut aanvalt.
Zoiets als wanneer mijn buurman tijdens een ruzie mijn huiskamer binnenkomt, weigert weg te gaan en vervolgens zegt dit is nu van mij. Dan gaat klagen wanneer ik hem een klap geef om hem mijn huis uit te krijgen.
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221088597
Trump wil het niet hebben.

En Israël bestaat dankzij hem, dat heeft hij deze week nog bevestigd.

Trump vindt het voldoende als 2 partijen een overeenkomst sluiten na een conflict waarbij 3 partijen betrokken waren.

Israël moet LUI-STE-REN.

(Wat een goed idee was het toch, die oorlog.)
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:22:26 #92
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221088764
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
De succesvolle acties tegen Gaza en op de Westoever. De steun van de VS tegen Iran. Toen heeft Israel deze broek aangetrokken en nu de steun van de VS wegvalt is de broek misschien toch iets te groot.
pi_221089049
Het stikt hier van kloon accountjes.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:45:57 #94
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_221089063
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
Waarom namen ze delen van Syrie in in 2024 en vervolgens 2025 om nu te stellen dat het nooit meer wordt weggegeven? Geen Hamas, geen Hezbollah (vijand van diegenen die Syrie nu regeren), geen aanvallen op Israel. Is daar toch ook nog een reden mouw aan vast te knopen om dat recht te lullen of iets aan voorafgegaan of gewoon "vanwege nationale veiligheid".
enkelband
pi_221089093
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom bombardeert Israël het Zuiden van Libanon? Is daar wellicht een reden voor of iets aan voorafgegaan?
Wake up and smell reality,....zie Trumps and J.D Vance recente uitspraken.
pi_221089135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:45 schreef recidivist het volgende:

[..]
Waarom namen ze delen van Syrie in in 2024 en vervolgens 2025 om nu te stellen dat het nooit meer wordt weggegeven? Geen Hamas, geen Hezbollah (vijand van diegenen die Syrie nu regeren), geen aanvallen op Israel. Is daar toch ook nog een reden mouw aan vast te knopen om dat recht te lullen of iets aan voorafgegaan of gewoon "vanwege nationale veiligheid".
In het gewijde boek 'Wijsheid van Jheronimus Distront' staat dat aarsvader Jacob in die gebieden ooit scheten heeft gelaten, dus hoort het erbij.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221089162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Peppert het volgende:Ik geloof niet dat dit blijvend zal zijn. De VS heeft een lange geschiedenis van eerst haar wonden likken, even pas op de plaats maken en vervolgens weer keihard toeslaan. Dat begon al bij de inheemse Amerikanen, met wie tientallen akkoorden werden gesloten die later werden geschonden, en sindsdien is dat patroon eigenlijk nooit verdwenen.
pi_221089170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:59 schreef Peppert het volgende:

[..]

Wat een rotstreek.

Is dat die superieure westerse beschaving?
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:01:09 #99
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221089181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:50 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Wake up and smell reality,....zie Trumps and J.D Vance recente uitspraken.
Wat is volgens jou de realiteit dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:59 schreef Peppert het volgende:

[..]

Waar komt jouw aversie tegen het Westen eigenlijk vandaan? Oprechte vraag dit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat een rotstreek.

Is dat die superieure westerse beschaving?
De Westerse beschaving is inderdaad superieur, de keus van Trump om nu 'vrede' te sluiten met Iran is daarentegen geen superieure maar een domme keuze.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:02:39 #100
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_221089191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik hoop toch echt dat jij nooit de politiek ingaat want ik eis van mijn regering dat ze haar inwoners beschermd in plaats van te kontenlikken en te liegen.
Waarom lieg jij dan constant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')