abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221086033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mensen die anti-Trump zijn willen hem gewoon op zijn bek zien gaan. Die hebben alle objectiviteit inmiddels verloren. Zoals al eerder gezegd: als Trump vandaag een medicijn tegen kanker uitvindt dan staat morgen in de krant dat hij de oncologen werkeloos gemaakt heeft.
Ja bizar toch, tragisch en sneu is ook dat die man voor de hysterisch geobsedeerde mensen nu al DE mens is die het meeste impact heeft op hun leven tot ze zullen sterven.
graag verwijderen
pi_221086043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je eigen wereldbeeld zit vol propaganda. Dat je dat zelf niet ziet is juist het probleem.
Weerleg de zaken eens die ik stel?

Ik zal je een gratis voorzetje schenken, niet het woordje Trump gebruiken :+
graag verwijderen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:48:10 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221086075
twitter


Nieuwe onrust tussen Libanon en Israel zal deze deal wel tegenhouden?
pi_221086085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mensen die anti-Trump zijn willen hem gewoon op zijn bek zien gaan. Die hebben alle objectiviteit inmiddels verloren. Zoals al eerder gezegd: als Trump vandaag een medicijn tegen kanker uitvindt dan staat morgen in de krant dat hij de oncologen werkeloos gemaakt heeft.
Als, als, als. Het feit is dat Trump geen medicijn tegen kanker ontwikkelt. Trump doet al jaren lang dagelijks de meest achterlijke dingen, het één nog achterlijker dan het ander. Je moet door een flinke berg stront heen graven om de zaken te vinden die bij wel goed heeft gedaan. Dus ja, het is niet meer dan logisch dat men hem graag op de bek ziet gaan
Цой жив
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:50:10 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221086090
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als, als, als. Het feit is dat Trump geen medicijn tegen kanker ontwikkelt. Trump doet al jaren lang dagelijks de meest achterlijke dingen, het één nog achterlijker dan het ander. Je moet door een flinke berg stront heen graven om de zaken te vinden die bij wel goed heeft gedaan. Dus ja, het is niet meer dan logisch dat men hem graag op de bek ziet gaan
Dat mag ook. Maar men moet wel feitelijk en rationeel blijven
The End Times are wild
pi_221086106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Voor het uiteindelijk toch kleine landje dat ze zijn heeft Israel extreem veel invloed uitgeoefend op deze oorlog. Zonder Israel was er helemaal geen oorlog geweest zelfs. Maar op zeker moment moeten ze gewoon 'back in line' vallen. Want zonder de VS stellen ze toch niet zo veel voor.
Wie heeft die grote invloed van doorslaggevende betekenis laten zijn?

En zal Israël er nu uiteindelijk van geleerd hebben?
Door 'back in line' te gaan?

Dit hele verhaal, inclusief de wijze waarop dit interim-akkoord tot stand is gekomen, geeft aan dat alle activiteiten vanaf eind februari uitermate ondoordacht zijn geweest. En dat terwijl er destijds al gesprekken gaande waren die stukje bij beetje de goede richting op leken te gaan. En dat terwijl er in de regio al ontwikkelingen hadden plaatsgevonden die de positie van Iran hadden verzwakt.

Dat laatste kunnen we nu niet meer zeggen, helaas.

En voor Israël, in deze strijd de bondgenoot van de VS, zijn de melk en de honing nu extreem zuur.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221086116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat mag ook. Maar men moet wel feitelijk en rationeel blijven
Voor de goede orde: het fenomeen 'alternative facts' is ooit door de Trump-kliek geïntroduceerd en gepropageerd, zelfs als officiële richtlijn voor het landsbeleid.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:55:16 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221086138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wie heeft die grote invloed van doorslaggevende betekenis laten zijn?

En zal Israël er nu uiteindelijk van geleerd hebben?
Door 'back in line' te gaan?

Dit hele verhaal, inclusief de wijze waarop dit interim-akkoord tot stand is gekomen, geeft aan dat alle activiteiten vanaf eind februari ondoordacht zijn geweest. En dat terwijl er destijds al gesprekken gaande waren die stukje bij beetje de goede richting op leken te gaan. En dat terwijl er in de regio al ontwikkelingen hadden plaatsgevonden die de positie van Iran hadden verzwakt.

Dat laatste kunnen we nu niet meer zeggen, helaas.

En voor Israël, in deze strijd de bondgenoot van de VS, zijn de melk en de honing nu extreem zuur.
Ja, en verdiend
The End Times are wild
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:55:53 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221086143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Voor de goede orde: het fenomeen 'alternative facts' is ooit door de Trump-kliek geïntroduceerd en gepropageerd, zelfs als officiële richtlijn voor het landsbeleid.
Dus?
The End Times are wild
pi_221086154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dus?
Jij begon een pagina geleden over autisme.

Steek nog maar een peukje op en denk er nog eens over na.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:58:27 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221086168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Jij begon een pagina geleden over autisme.

Steek nog maar een peukje op en denk er nog eens over na.
Wat probeer je nu te zeggen? Dat omdat Trump met alternative truth werkt, jullie dat ook mogen? Of zoiets? Of dat ik dat zou goedkeuren omdat ik het terugtrekken uit Iran beter vindt dan er blijven hangen?
The End Times are wild
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 11:03:28 #62
364681 over_hedge
pi_221086209
Trump haten > daardoor (bijna) alles wat die doet afkeuren - :R
(bijna) Alles wat die doet afkeuren > Daardoor Trump haten - ^O^

Maar dat verschil is blijkbaar lastig te begrijpen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221086216
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat probeer je nu te zeggen? Dat omdat Trump met alternative truth werkt, jullie dat ook mogen? Of zoiets? Of dat ik dat zou goedkeuren omdat ik het terugtrekken uit Iran beter vindt dan er blijven hangen?
Dit akkoord is een wangedrocht.
Zoals hier al eerder vermeld: meer dan de boel volschijten en er daarna met een doekje overheen gaan, is het niet
De VS is nog lang niet klaar met Iran, laat staan met de rest van de regio.

Het tegendeel geloven, is geloven in alternative facts.

Wat mij betreft bemoeit het westen zich helemaal niet (meer) met deze kutregio. Deze hatende mensen zijn niet meer te helpen.

Ermee zaakjes doen is blijkbaar onvermijdelijk, maar laat ze verder maar mooi in hun sop gaar smoren.

Maar zowel de oorlog als deze 'terugtrekking', alsmede de gedachte dat Iran zich nu wel koest gaat houden, of anders Israël, is een illusie.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:04:45 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221086221
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dit akkoord is een wangedrocht.
Zoals hier al eerder vermeld: meer dan de boel volschijten en er daarna met een doekje overheen gaan, is het niet
De VS is nog lang niet klaar met Iran, laat staan met de rest van de regio.

Het tegendeel geloven, is geloven in alternative facts.

Wat mij betreft bemoeit het westen zich helemaal niet (meer) met deze kutregio. Deze hatende mensen zijn niet meer te helpen.

Ermee zaakjes doen is blijkbaar onvermijdelijk, maar laat ze verder maar mooi in hun sop gaar smoren.

Maar zowel de oorlog als deze 'terugtrekking', alsmede de gedachte dat Iran zich nu wel koest gaat houden, of anders Israël, is een illusie.
Dat kan en is waarschijnlijk ook zo.
The End Times are wild
pi_221086265
Sowieso, asmongold. De posterboy van stop making studid people famous.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:20:23 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221086456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat mag ook. Maar men moet wel feitelijk en rationeel blijven
Rationeel was om niet deze oorlog in te gaan. Want er lagen, ook in Amerika, allerlei adviezen om dit niet te doen. Je wint het niet.

De mensen die vanaf begin hebben geroepen dat dit geen regimechange gaat bewerkstellingen hebben gelijk gekregen. Hoe jammer ik dat ook vind want van mij mag die regime ook weg. Doen alsof dit een anti-Trump spelletje is triest.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:25:03 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221086591
Hell, dan hebben we het nog niet over het opzeggen van obamadeal omdat meester Trump daar met ART OF THE DEAL wel een betere deal voor zou terugkrijgen.

Ook niet heel rationeel. Rationeel is om op bestaand deal verder te onderhandelen als je pressiemiddelen hebt. Die had Amerika niet.
pi_221086701
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wie heeft die grote invloed van doorslaggevende betekenis laten zijn?

En zal Israël er nu uiteindelijk van geleerd hebben?
Door 'back in line' te gaan?

Dit hele verhaal, inclusief de wijze waarop dit interim-akkoord tot stand is gekomen, geeft aan dat alle activiteiten vanaf eind februari uitermate ondoordacht zijn geweest. En dat terwijl er destijds al gesprekken gaande waren die stukje bij beetje de goede richting op leken te gaan. En dat terwijl er in de regio al ontwikkelingen hadden plaatsgevonden die de positie van Iran hadden verzwakt.

Dat laatste kunnen we nu niet meer zeggen, helaas.

En voor Israël, in deze strijd de bondgenoot van de VS, zijn de melk en de honing nu extreem zuur.
Israël zal nooit stoppen voordat ze er zeker van zijn dat 7 oktober nooit meer voor kan komen.
graag verwijderen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:35:17 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221086792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Israël zal nooit stoppen voordat ze er zeker van zijn dat 7 oktober nooit meer voor kan komen.
Dan moeten ze stoppen met Palestijns gebied steeds meer te koloniseren en in te pikken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221086842
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dan moeten ze stoppen met Palestijns gebied steeds meer te koloniseren en in te pikken.
Geef de Palestijnen een eigen staat (is ze inmiddels al 888 keer aangeboden) en een overgrote meerderheid zal nog steeds naar de vernietiging van Israël streven.

Grootste probleem is hierbij dat de gematigde PLO gewapenderhand kaltgestellt is door HAMAS na de Oslo akkoorden, en Abbas is helaas een zwakke broeder,
graag verwijderen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:48:51 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_221086882
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:48 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Nieuwe onrust tussen Libanon en Israel zal deze deal wel tegenhouden?
Het is geen onrust tussen Libanon en Israel, het is onrust tussen hezbollah en Israel, je weet wel....die Iran proxy.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:00:41 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221086954
Ben wel benieuwd wat @UitStraling vind over de recent uitspraken van Trump en Vance over Netanyahu en Israël.
pi_221086997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Israël zal nooit stoppen voordat ze er zeker van zijn dat 7 oktober nooit meer voor kan komen.
Dus jij denkt serieus dat de weg die Bibi is ingeslagen met vele tienduizenden doden (en nog oplopend elke dag), de weg is naar vrede in de regio? Trust. me, hij bereikt precies het tegenovergestelde en zeker op de langere termijn.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:11:07 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221087014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:07 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Dus jij denkt serieus dat de weg die Bibi is ingeslagen met vele tienduizenden doden (en nog oplopend elke dag), de weg is naar vrede in de regio? Trust. me, hij bereikt precies het tegenovergestelde en zeker op de langere termijn.
Het doel van Israël is toch niet om zoveel slachtoffers te maken?

En hoe vindt jij dat Israël moet reageren op het terreur waar het mee te maken krijgt. Als we teruggaan naar 7 oktober, wat had Israël moeten doen in plaats van hoe het heeft gereageerd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221087105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:00 schreef Momo het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:UitStraling vind over de recent uitspraken van Trump en Vance over Netanyahu en Israël.
Logisch toch, Amerika heeft zijn billen gebrand (vliegdekschepen zijn eventjes kwetsbaar, het WK, de nobelprijs voor vrede voor Trump, Amerika 250 jaar, Cuba, oude bondgenoten aan de zijlijn, Oekraine) en proberen nu met hard blaffen hun protegé ervan te weerhouden om zich te verdedigen tegen een herhaling van 7 oktober.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')