quote:The SBS forces have destroyed the Glibivske underground gas storage on the Tarkhankut Peninsula, a number of air defense systems, and railway and transport logistics in Crimea.
🔥Glibivske gas storage, Doroznoye settlement, Crimean Autonomous Republic, 413th SBS battalion "Raid"
🔥Glibivske gas storage (central), Vnukove settlement, Crimean Autonomous Republic, 414th SBS battalion "Magyar Birds"
The storage regulates the seasonal and daily gas consumption norm on the peninsula and maintains pressure in the gas transportation system.
They don't tolerate any provocation.
Among the various targets in the operational depth of the enemy:
🔥Locomotive, Rozdolne settlement, Crimean Autonomous Republic, 1st SBS battalion
🔥P-18 "Terek" radar station, Novovasilivka settlement, Zaporizhia region, 5th battalion 414th SBS battalion "Magyar Birds"
🔥NRLS "Repyenik", Kamyanske settlement, Crimean Autonomous Republic, 1st SBS battalion
🔥MTLB with ZU-23, Smolyannovoe settlement, Luhansk region, 1st SBS battalion
🔥MTLB with ZU-23, Tarasivka settlement, Luhansk region, 20th SBS battalion "K-2"
🔥Fuel tankers, Donetsk, Zaporizhia, and Luhansk regions, combined detachment "13" 414th SBS battalion "Magyar Birds", 412th SBS battalion "Nemesis", 1st SBS battalion
🔥Enemy's logistics transport, Luhansk and Zaporizhia regions, SBS group "Phoenix" of the State Border Guard Service, 412th SBS battalion "Nemesis", 20th SBS battalion "K-2"
De NAVO was al veel langer betrokken in Oekraine door de bevolking aan te zetten tot een burgeroorlog. De VVD en Pvda deden bieraan mee. Ze liepen Oekrainers op te hitsen tot conflict met Rusland.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De duality van de pro-rus. Medvedev is een seniele gek wanneer het niet uitkomt en we moeten hem serieus nemen wanneer het wel uitkomt.
[ x ]
O jee, het Guy Verhofstadt (moge de tandenfee met hem zijn) en Hans van Baalen-argument wordt weer van stal gehaald.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
De NAVO was al veel langer betrokken in Oekraine door de bevolking aan te zetten tot een burgeroorlog. De VVD en Pvda deden bieraan mee. Ze liepen Oekrainers op te hitsen tot conflict met Rusland.
Of het zover ging weet ik niet maar ze waren sowieso betrokken bij de genetisch gemanipuleerde nazi sprinkhanen met blauwe ogen. Dat is tegenwoordig algemene kennis.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
De NAVO was al veel langer betrokken in Oekraine door de bevolking aan te zetten tot een burgeroorlog. De VVD en Pvda deden bieraan mee. Ze liepen Oekrainers op te hitsen tot conflict met Rusland.
Ik zal de Oekraieners die al sinds 2014 tegen de Russen vechten dat ze om de tuin zijn geleid door de VVD en de PvdA.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Ja, die werden gemaakt in de biolabs. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of het zover ging weet ik niet maar ze waren sowieso betrokken bij de genetisch gemanipuleerde nazi sprinkhanen met blauwe ogen. Dat is tegenwoordig algemene kennis.
Hij mag toch een mening hebben, de pro russen er zo malloot mogelijk uit laten zien met hun 'mening' voor derden die meekijken is 'the next best thing' op een forum zonder moderatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ga nu niet op die gozer in. Weer hetzelfde riedeltje
Er zijn ook Oekraïners, Moldaviërs en andere voormalige uniebewoners die er zo over denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij mag toch een mening hebben, de pro russen er zo malloot mogelijk uit laten zien met hun 'mening' voor derden die meekijken is 'the next best thing' op een forum zonder moderatie.
Ik geloof je direct dat die landen ook debielen hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn ook Oekraïners, Moldaviërs en andere voormalige uniebewoners die er zo over denken.
Bovendien heeft Oekraïne een periode van burgeroorlog gehad waardoor een waarheid vaak wat weerbarstiger wordt.
Aan jou om het te kwalificeren.
Hahah ja. Ik heb hier ook aan meegedaan! Alles voor een oorlog met Rusland! Heerlijk vinden we dat! Ik ga nu nog wat nazistische, minderjarige Oekraïners van straat plukken om alle onschuldige, arme Russen te vermoorden. Tot later!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:59 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
en er zijn ook Russen die Poetin haten. Diep haten. En ze schamen zich. Diep. Ik ga niet van je vragen om hierover na te denken, dat kan je niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn ook Oekraïners, Moldaviërs en andere voormalige uniebewoners die er zo over denken.
Bovendien heeft Oekraïne een periode van burgeroorlog gehad waardoor een waarheid vaak wat weerbarstiger wordt.
Aan jou om het te kwalificeren.
Je hebt gelijk, dit roep ik al 4 jaar, maar helaas, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ga nu niet op die gozer in. Weer hetzelfde riedeltje
Noem je de bemoeienis van Rusland vanaf 2014 tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Allemaal open deuren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:48 schreef BEFEM het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)t-verleden~be812c19/
Het draait niet om Moskou, maar om het Kremlin, dus om de elite van Rusland zelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rusland is nu steeds meer AA aan het bouwen rondom Moskou.
[ afbeelding ]
Ze plaatsen afweer systemen op dit soort torentjes
[ afbeelding ]
Alles draait om Moskou nu heb ik het idee, met de rest van het land vrijwel vrij spel voor drones.
Niet slim van Putin dan, juist in de steden geniet ie nog wel populariteit omdat ze daar minder last hebben van de oorlog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het draait niet om Moskou, maar om het Kremlin, dus om de elite van Rusland zelf.
De stad zelf zal ze echt een rot zorg zijn. Hadden zij en hun gezinnen in lutjebroek gezet, dan hadden ze daar alle raketafweer neergezet.
Onmogelijke hypothese.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het draait niet om Moskou, maar om het Kremlin, dus om de elite van Rusland zelf.
De stad zelf zal ze echt een rot zorg zijn. Hadden zij en hun gezinnen in lutjebroek gezet, dan hadden ze daar alle raketafweer neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |