Ze rouleren elke wedstrijd. Deden we vroeger in de F8 ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die keeper van Jordanië is toch gewoon een veldspeler in vermomming?
Ja, in dat bootje zat ik ook! Gelukkig weer wat punten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:41 schreef TAmaru het volgende:
Normaal zou ik niet voor Algerije zijn, maar ik heb 1-2 voorspeld, dus ik ben nu heel hard aan het juichen voor Algerije aangezien ik de punten goed kan gebruiken.
Na het bedrog van Gijon, 44 jaar geleden, gun ik Algerije dat van harte.quote:
Eigen goal in minuut 94?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen beide niet tweede willen worden lijkt mij, dan mag je tegen Spanje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |