In superslowmo lijkt dit altijd ergquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rce=share&utm_term=1
@:ggmm
Dan is het duidelijk Portugal. En zou ik Denemarken nog boven België plaatsen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet de nationale competitie.
Portugal of België lijken mij de enige kanshebbers. Na het winnen van het EK lijkt me dat Portugal het wel wint.
2 zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef RipCity het volgende:
Betwijfel of kroatie nog uberhaupt gaat scoren
Ja, dat is rood.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rce=share&utm_term=1
@:ggmm
Vast een een of andere lange Kroaat die er een corner in kopt in de 89e minuut.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef RipCity het volgende:
Is er op fok ook een VAR?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is rood.
Wat triest dat die niet gegeven is
Nee, dit kan niet. We kunnen grappen maken wat we willen maar nee, die legobouwers zijn niet beter dan de Belgen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk Portugal. En zou ik Denemarken nog boven België plaatsen.
Klassejustitie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is rood.
Wat triest dat die niet gegeven is
Alleen in F1.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is er op fok ook een VAR?
POLLquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:32 schreef RipCity het volgende:
Die moeten tegen Panama en Ghana. Zeg het maar.quote:
De bal is rond en Parijs is nog ver.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten tegen Panama en Ghana. Zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |