Ik wist de kopervraag niet, maar ik wist wel dat het Vrijheidsbeeld groen is natuurlijk.quote:
ijzer roest rood/oranje koper altijd groenigquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik wist de kopervraag niet, maar ik wist wel dat het Vrijheidsbeeld groen is natuurlijk.
Hij kwam met zwart haar erin toch? Was toen even blond-rood.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig.
Diederik was ook blond en nu schoensmeer zwart, net zoals Roma.
Toeval?
Zou ook kunnen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij kwam met zwart haar erin toch? Was toen even blond-rood.
Ja geblondeerd maar werd oranje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij kwam met zwart haar erin toch? Was toen even blond-rood.
Zal toch wel iets tactics achter zitten want het verleden leert ons dat een "sterke" keuze in het begin maken niet altijd goed uitpakt in latere keuzemomenten, daarbij was Julia ook nooit heel sterk in proeven hoor, plus Roma is misschien wat irritant maar veeeeeeeel sympaaaaaathieker dan Juliaaaaaaaa.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Jammer overigens dat de Slangen voor Roma hebben gekozen, tactisch was het beter geweest om Julia te pakken. Roma gaat geen opdrachten voor je winnen leert het verleden.
Yaska ??quote:Op donderdag 18 juni 2026 02:38 schreef dbgfan het volgende:
Even aangemeld voor fok aangezien ik een enorme Beau fan ben uit de utopia tijd. Respect voor de presentator dat hij die namen allemaal foutloos onthoudt trouwens. Vooral die tweeling. mooi dat beau dat vragenspel won.
Guttuo gutto gut, iemand affikken om haar figuur.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:24 schreef Chea49 het volgende:
Weer dat gezaag van die Roma met haar vreselijke figuur en kleding. Te kort bovenlichaam geeft je het idee dat diegene een bochel heeft. Ben geen fan van die aanstellerige Beau maar ze heeft prima gespeeld. Diederick had kennelijk niet door dat hij had moeten drukken bij de laatste ronde. Als jij het niet doet, doet de ander het sufferd. Vond de vragen trouwens niet echt moeilijk. En halve tweeling weer veel te snel met antwoorden. Binnenkort zullen we wel e.e.a. te zien krijgen van stut Diederick die niets heeft geleerd van het verleden en al snel onder een dekbed zal belanden. Wel een gedoe al dat gewissel, ook voor hier. Zo kun je nooit een band scheppen met je bondje.
Ja schei maar weer uit. Al haar monologen gespoeld.quote:
Nee, krijgen we nu van Julia na elke proef. "Ik wist alles!!"quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies dat.
Ik wist het! Ik wist het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |