abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221075701
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:10 schreef greysbones het volgende:
rood zegt ze :o
Ik wist de kopervraag niet, maar ik wist wel dat het Vrijheidsbeeld groen is natuurlijk. _O-
Hotapnyc
pi_221075716
Leuke quiz. :)
Hotapnyc
pi_221075717
wel prima aflevering :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221075721
Heeft Diederik nu achter zijn oor "69" staan of het sterrenbeeld vissen O-)
pi_221075743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:12 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik wist de kopervraag niet, maar ik wist wel dat het Vrijheidsbeeld groen is natuurlijk. _O-
ijzer roest rood/oranje koper altijd groenig O-)
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:15:39 #131
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221075758
Wel grappig.
Diederik was ook blond en nu schoensmeer zwart, net zoals Roma.
Toeval?
pi_221075768
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:15 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig.
Diederik was ook blond en nu schoensmeer zwart, net zoals Roma.
Toeval?
Hij kwam met zwart haar erin toch? Was toen even blond-rood.
Hotapnyc
pi_221075774
En Roma lijkt meer donkerbruin.
Hotapnyc
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:17:47 #134
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221075789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Zou ook kunnen.
Ze kleuren veel daar.
pi_221075830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ja geblondeerd maar werd oranje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221076070
Grappig, Wim Vroege komt met zijn mannen even de tent voor de Leeuwen opbouwen. Die kent Beau ongetwijfeld nog uit Utopia. Sayf gelukkig uit het bondje van de Slangen, een blok aan het been wordt die gast. Lekker opgejorist naar de Leeuwen.
Delano lijkt inderdaad wat op Jimmy en hij heeft met LLDL mee gedaan nog niet zo heel lang geleden volgens mij. Die Jordy Vossen zoals ik hem nu maar even aanduid gaat hem niet worden, die zakt al helemaal weg in de menigte die er nu is in de loods.
Jammer overigens dat de Slangen voor Roma hebben gekozen, tactisch was het beter geweest om Julia te pakken. Roma gaat geen opdrachten voor je winnen leert het verleden. In ieder geval is ze weer volkomen zichzelf en heeft het bekende Roma-toontje weer opgezet. En Beau maar serieus blijven kijken naar haar als ze met haar praat. _O-
Leuk dat Beau haar eerste opdracht 250 punten heeft opgeleverd, flink uit de min.
Dat ballenblaas opdrachtje waarbij Anouk knock out ging was nu wel wat lastiger dan de vorige keer dat ze het speelde met 2 bewoners. Dat vreselijke opstaande randje hielp ook al niet mee. Waardeloos spel.
Die Diederik gaat weer de verkeerde kant op in de aflevering van morgen. Duurt niet lang meer of hij licht met Fatima te palen. Het is allemaal weer voorspelbaar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221076187
Als een leeuw is gewisseld, mag die met een volgende wissel weer op de bank worden gezet?
All those angels with their wings glued on.
pi_221076540
Even aangemeld voor fok aangezien ik een enorme Beau fan ben uit de utopia tijd. Respect voor de presentator dat hij die namen allemaal foutloos onthoudt trouwens. Vooral die tweeling. mooi dat beau dat vragenspel won.
pi_221077028
Die Fatima had volgens mij beter aan EOTB mee kunnen doen.....
pi_221077221
Weer dat gezaag van die Roma met haar vreselijke figuur en kleding. Te kort bovenlichaam geeft je het idee dat diegene een bochel heeft. Ben geen fan van die aanstellerige Beau maar ze heeft prima gespeeld. Diederick had kennelijk niet door dat hij had moeten drukken bij de laatste ronde. Als jij het niet doet, doet de ander het sufferd. Vond de vragen trouwens niet echt moeilijk. En halve tweeling weer veel te snel met antwoorden. Binnenkort zullen we wel e.e.a. te zien krijgen van stut Diederick die niets heeft geleerd van het verleden en al snel onder een dekbed zal belanden. Wel een gedoe al dat gewissel, ook voor hier. Zo kun je nooit een band scheppen met je bondje.
pi_221077336
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Jammer overigens dat de Slangen voor Roma hebben gekozen, tactisch was het beter geweest om Julia te pakken. Roma gaat geen opdrachten voor je winnen leert het verleden.
Zal toch wel iets tactics achter zitten want het verleden leert ons dat een "sterke" keuze in het begin maken niet altijd goed uitpakt in latere keuzemomenten, daarbij was Julia ook nooit heel sterk in proeven hoor, plus Roma is misschien wat irritant maar veeeeeeeel sympaaaaaathieker dan Juliaaaaaaaa.
pi_221077454
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 02:38 schreef dbgfan het volgende:
Even aangemeld voor fok aangezien ik een enorme Beau fan ben uit de utopia tijd. Respect voor de presentator dat hij die namen allemaal foutloos onthoudt trouwens. Vooral die tweeling. mooi dat beau dat vragenspel won.
Yaska ??
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221077476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:24 schreef Chea49 het volgende:
Weer dat gezaag van die Roma met haar vreselijke figuur en kleding. Te kort bovenlichaam geeft je het idee dat diegene een bochel heeft. Ben geen fan van die aanstellerige Beau maar ze heeft prima gespeeld. Diederick had kennelijk niet door dat hij had moeten drukken bij de laatste ronde. Als jij het niet doet, doet de ander het sufferd. Vond de vragen trouwens niet echt moeilijk. En halve tweeling weer veel te snel met antwoorden. Binnenkort zullen we wel e.e.a. te zien krijgen van stut Diederick die niets heeft geleerd van het verleden en al snel onder een dekbed zal belanden. Wel een gedoe al dat gewissel, ook voor hier. Zo kun je nooit een band scheppen met je bondje.
Guttuo gutto gut, iemand affikken om haar figuur. :')
pi_221077738
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
speciaal voor @:Kinkijan
Ja schei maar weer uit. Al haar monologen gespoeld.

Zo ook haar speculaas over de leeuwen tegen Beau, op de stukjes die je tussen het spoelen hoort en ziet leek Beau ook niet al te enthousiast over te komen, maar dat leek misschien zo. De behoefte om het te checken bestaat gewoon niet. :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221077742
Maar Sayf, eerst het slangenvoer uitdelen en dan aanbieden naar de leeuwen te gaan _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221077831
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 629.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14

Niets aan de hand kijkcijfers vorige week. Wat een verschil met de lineaire kijkcijfers van gisterenavond toen de lineaire aflevering pas om 22.00 uur te zien was. En dat is te merken....365.000 kijkers....Tja, niet echt geweldig dus omdat er een onbenullig duetten programmaatje tussendoor geplaatst moest worden. Staaltje misprogrammering van jewelste. Ik zou toch echt de afleveringen eerder beschikbaar stellen op KIJK.NL. Maar bij Talpa denken ze liever ouderwets en vinden ze blijkbaar lineair belangrijker dan VOD (Video On Demand).

Dag Top 25 nr. 14

Dat is dan nog wel vrij normaal. Vanavond overigens weer 'normaal' om 21.00 uur een aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221078008
Zou Sayf met Britt (ex van Diederik) gesproken hebben en zodoende zichzelf wat aangepraat hebben over gluten....https://lovereality.nl/ka(...)name-de-bondgenoten/
Allemaal cabaretteketet!
pi_221078035
Zouden die mensen ooit eerder gekampeerd hebben? Dat niemand even die raampjes oprolt zodat er wat frisse lucht in kan en het niet zo warm is.
pi_221078044
Deden ze vorig jaar ook niet, blijkbaar mag dat niet van de FEBO of zo. Ding was 1 Turkse zweettent. Er stond ook een kleine 'airco' meen ik toen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:33:42 #150
3542 Gia
User under construction
pi_221078121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:13 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja precies dat.

Ik wist het! Ik wist het! :')
Nee, krijgen we nu van Julia na elke proef. "Ik wist alles!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo