Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik zeg mijn mening dat mogen jullie ook
Wat zeggen ze op links ook al weer, 6 mensen aan tafel met 1 nazi zijn 7 nazi's?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet kapot komt toch geen zinnig woord uit die kerel
Wegloper
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op kosten van onze belastingcenten komt die haatzaaier met zijn beveiliging weer haatzaaien
En wat is daar op tegenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dan worden ze nogal emotioneel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dit is gewoon een vreedzaam protest, dat mag toch ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen
Het forum wordt overheerst door rechtse shit
Dus mag mijn mening er op staan
Blijf lekker rechts stemmen johquote:
Die discussie ga ik niet voeren. Beide kanten zit een hoop rot tussen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien ja
Dan worden ze nogal emotioneel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iemand vroeg mij vandaag in een andere draad nog om een voorbeeld. Een voorbeeld dat heel rechts Nederland de schuld krijgt van het gedrag van enkelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien ja
En ondertussen fuck nederlandquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
als we TattooBitch1975 toch niet hadden, hè?
Je loopt te schelden op mensen die niets verkeerds doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen
Het forum wordt overheerst door rechtse shit
Dus mag mijn mening er op staan
Wij zijn Nederland en protesteren tegen het gedrag van de asielzoekers maar slopen zelf de boelquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet voeren. Beide kanten zit een hoop rot tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf lekker rechts stemmen joh
De voorzieningen van de hardwerkende Nederlander worden uitgekleed en de elite lacht zich kapot en laat arbeidsmigranten binnen komen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon dom kut volk
Dat is mijn mening
Tot welk "volk" behoor jij dan ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon dom kut volk
Dat is mijn mening
Dat zagen we bij de UvA ook ja. Wil je nu echt die kant op?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland en protesteren tegen het gedrag van de asielzoekers maar slopen zelf de boel
Maar die discussie wil je niet voeren
Links volkquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Tot welk "volk" behoor jij dan ?
De veiligheid bedoelen ze. Maar dat zal wel te ver gedacht zijn voor je.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
"de toekomst van onze kleinkinderen"
Ja. jahoor. die asielzoekers gaan de baantjes inpikken van jouw kleinkinderen. nu kunnen de kleinkinderen nooit magazijnmedewerker worden1111!!!11
Organiseer een asielmars, ga soep uitdelen of verwelkom ze in je land met een ludiek nummer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Links volk
Wat jij ook kut volk mag vinden
Tegen een AZC zijn is niet extreem rechts, er zijn inmiddels legio voorbeelden dat mensen daar terecht vraagtekens bij zetten, omdat namelijk niemand weet wie of wat er naar binnen komt.quote:
Waarom sta jij daar niet met een spandoek dat ze welkom zijn ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Links volk
Waarom welquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Waarom sta jij daar niet met een spandoek dat ze welkom zijn ?
Abject gedrag vertoon jequote:
Ja, was vandaag even in Strijen, en daar zie je ook wat hoofddoekjes. Het begint overal met een paar hoofddoekjes als gewennining en dan komen er gewoon steeds meer totdat je merkt "Hey wacht eens even, ik ben hier helemaal niet ok mee en mij is helemaal niks gevraagd."quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Moet nu ook in iedere uithoek van Nederland een AZC gaan verrijzen ofzo? Overal moet de multiculturaliteit worden opgedrongen kennelijk, zodat men er niet meer omheen kan en geen toevlucht meer kan zoeken naar overwegend Nederlandse gebieden.
Hard schreeuwen in een kussen wil ook nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op kosten van onze belastingcenten komt die haatzaaier met zijn beveiliging weer haatzaaien
vergallen ? soort wraak actie dusquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Deed ik even expres, om te laten zien hoe vervelend het is om een topic te vergallen
Nu ben ik weg in dit topic
Nee dat was niet de intentiequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vergallen ? soort wraak actie dus
En je ziet dat nooit bij links gebeuren, wat dan de schuld krijgt van misdaden door asielzoekers/statushouders, of van wat XR demonstranten uitspoken? Dat ga je toch niet oprecht beweren?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan worden ze nogal emotioneel.
[..]
Iemand vroeg mij vandaag in een andere draad nog om een voorbeeld. Een voorbeeld dat heel rechts Nederland de schuld krijgt van het gedrag van enkelen.
Hierbij mijn dank.
Oh dat gebeurt ook. Absoluut. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:39 schreef probeer het volgende:
[..]
En je ziet dat nooit bij links gebeuren, wat dan de schuld krijgt van misdaden door asielzoekers/statushouders, of van wat XR demonstranten uitspoken? Dat ga je toch niet oprecht beweren?
Die linker is in elk geval elektricien. Die hebben we nodigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:39 schreef Tengano het volgende:
We hebben in ieder geval de foto's nog voor de aanstaande jihadisering van Didam
Bekijk deze YouTube-video
Een situatieschets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deden ze dat maar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:57 schreef Hathor het volgende:
Je zal als eerbiedwaardige Somalier je land maar 'ontvlucht' zijn om vervolgens te eindigen in Didam of all places.
Ik zou gillend terug naar Somalie zwemmen.
Ja, dat zal straks wel even wennen worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:45 schreef probeer het volgende:
Wel fijn dat er van de muziek gespecificeerd wordt dat het gezellig is.
Wat bol staat van de tolerantie naar mensen met een andere meningquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Links volk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |