Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik zeg mijn mening dat mogen jullie ook
Wat zeggen ze op links ook al weer, 6 mensen aan tafel met 1 nazi zijn 7 nazi's?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet kapot komt toch geen zinnig woord uit die kerel
Wegloper
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op kosten van onze belastingcenten komt die haatzaaier met zijn beveiliging weer haatzaaien
En wat is daar op tegenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dan worden ze nogal emotioneel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dit is gewoon een vreedzaam protest, dat mag toch ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen
Het forum wordt overheerst door rechtse shit
Dus mag mijn mening er op staan
Blijf lekker rechts stemmen johquote:
Die discussie ga ik niet voeren. Beide kanten zit een hoop rot tussen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien ja
Dan worden ze nogal emotioneel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iemand vroeg mij vandaag in een andere draad nog om een voorbeeld. Een voorbeeld dat heel rechts Nederland de schuld krijgt van het gedrag van enkelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien ja
En ondertussen fuck nederlandquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
als we TattooBitch1975 toch niet hadden, hè?
Je loopt te schelden op mensen die niets verkeerds doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen
Het forum wordt overheerst door rechtse shit
Dus mag mijn mening er op staan
Wij zijn Nederland en protesteren tegen het gedrag van de asielzoekers maar slopen zelf de boelquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet voeren. Beide kanten zit een hoop rot tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf lekker rechts stemmen joh
De voorzieningen van de hardwerkende Nederlander worden uitgekleed en de elite lacht zich kapot en laat arbeidsmigranten binnen komen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon dom kut volk
Dat is mijn mening
Tot welk "volk" behoor jij dan ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon dom kut volk
Dat is mijn mening
Dat zagen we bij de UvA ook ja. Wil je nu echt die kant op?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland en protesteren tegen het gedrag van de asielzoekers maar slopen zelf de boel
Maar die discussie wil je niet voeren
Links volkquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Tot welk "volk" behoor jij dan ?
De veiligheid bedoelen ze. Maar dat zal wel te ver gedacht zijn voor je.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
"de toekomst van onze kleinkinderen"
Ja. jahoor. die asielzoekers gaan de baantjes inpikken van jouw kleinkinderen. nu kunnen de kleinkinderen nooit magazijnmedewerker worden1111!!!11
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |