quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ik kan dit tokkiekutnummer niet meer aanhoren
quote:omdat we vechten voor alle vrouwen op straat
Kans voor woningzoekenden: koop goedko(o)p(er) huis bij (geplande) AZC!quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de huizenprijzen naar beneden willen halen. Dat lukt wel zo.
Kun je je ff gedragen, Hans?quote:
Nee ik zeg mijn mening dat mogen jullie ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je je ff gedragen, Hans?
Jaar in, jaar uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef StaceySinger het volgende:
In 2026 schommelt de totale wekelijkse asielinstroom (inclusief eerste en herhaalde aanvragen, hervestiging en nareizigers) in Nederland tussen de 700 en 1.000 personen. Zo bedroeg de instroom in week 23 ongeveer 900 mensen, na vergelijkbare wekelijkse cijfers van 800 in week 22 en 1.000 in week 19
--
Een standaard touringcar heeft doorgaans 40 zitplaatsen
25 volle bussen per week
Zegt natuurlijk genoeg dat jouw kant staat te springen om hem kapot te schieten dat die beveiliging nodig is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op kosten van onze belastingcenten komt die haatzaaier met zijn beveiliging weer haatzaaien
Dan doe je aangifte. Haatzaaien is immers strafbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op kosten van onze belastingcenten komt die haatzaaier met zijn beveiliging weer haatzaaien
Van mij hoeft hij niet kapot komt toch geen zinnig woord uit die kerelquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk genoeg dat jouw kant staat te springen om hem kapot te schieten dat die beveiliging nodig is.
Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik zeg mijn mening dat mogen jullie ook
Wat zeggen ze op links ook al weer, 6 mensen aan tafel met 1 nazi zijn 7 nazi's?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niet kapot komt toch geen zinnig woord uit die kerel
Wegloper
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, je loopt schuimbekkend het topic vol te baggeren. Uit frustratie dat er meer dan 10 man staat.
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien jaquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dan worden ze nogal emotioneel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, bepaalde lui uit een bepaalde hoek kunnen zich namelijk niet beheersen als iemand een felle andere mening heeft.
Dit is gewoon een vreedzaam protest, dat mag toch ?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen
Het forum wordt overheerst door rechtse shit
Dus mag mijn mening er op staan
Blijf lekker rechts stemmen johquote:
Die discussie ga ik niet voeren. Beide kanten zit een hoop rot tussen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat rechts zich kan beheersen hebben we gezien ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |