Dit maakt de kunst in principe al geslaagd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:47 schreef Pegos het volgende:
Het gaat mijn eenvoudige boerenverstand te boven om een pindakaasvloer aan te leggen.
Ik houd het op hout of een andere degelijk vloermateriaal. Natuurlijk kan er een fraai patroon of desnoods een mozaïek in aangebracht worden of kunnen er natuurlijke elementen toegepast worden, maar pindakaas lijkt mij helemaal niks. Ik zie het kunstzinnige hiervan ook totaal niet in. Gewoon te idioot voor woorden.
Ik ben zelf nogal scherp op prijzen, dus dan mag jij mij precies vertellen in welke winkel en welke pot dat dan is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
pindakaas kost 1 euro per pot
nou nou nou
Daar hadden we makkelijk een paar statushouders een paar maanden lang van kunnen funden denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef michaelmoore het volgende:
ja er is voldoende subsidie voor kennelijk
Bij de Dirk tot kort geleden 87 cent. Na de Kassa Prijstest meteen verhoogd in prijs.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal scherp op prijzen, dus dan mag jij mij precies vertellen in welke winkel en welke pot dat dan is.
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:20 schreef SimonB. het volgende:
Ik vind het eerbetoon geweldig.
Maar het voedsel verspillende element heb ik toch ook wel wat moeite mee...
Calve Pindakaas zonder stukjes wordt beter verkocht dan met stukjes.quote:
Hoezo weggegooid geld? Mensen vermaken zich erom en dus is het geslaagd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Mubassie het volgende:
Alleen hierom al zouden ze een paar miljoen subsidie in moeten trekken.
Wat een onzin en wat een weggegooid geld weer.
Was vandaag in de Notenshop en daar was een pot notenpasta afgeprijsd met 50%quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de Dirk tot kort geleden 87 cent. Na de Kassa Prijstest meteen verhoogd in prijs.
bij Dirk kost de pindakaas 1, 49 euro , sinds kort, was vorige week 1,15 centquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal scherp op prijzen, dus dan mag jij mij precies vertellen in welke winkel en welke pot dat dan is.
bah , Calve pindakaas kost 4,39 per pot van 650 gram , vieze stukjesquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Calve Pindakaas zonder stukjes wordt beter verkocht dan met stukjes.
Aha, dan ga ik binnenkort eens op zoek naar een Dirkquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
bij Dirk kost de pindakaas 1, 15 euro , sinds kort, was vorige week 85 cent
Da's wel het uiterste. Ik koop pindakaas altijd voor 1,50, en dat is een grote pot van 600grquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Was vandaag in de Notenshop en daar was een pot notenpasta afgeprijsd met 50%
Kostte dus nog steeds 5 euro
https://www.denotenshop.nl/gemengde-notenpasta-vers-500-gram.html
Maar ben nog steeds geinteresseerd in die goedkope pindakaas. Iemand?
[ afbeelding ]
Dat is ook een goeie prijsquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
Da's wel het uiterste. Ik koop pindakaas altijd voor 1,50, en dat is een grote pot van 600gr
Die lijers Dirk hebben de pindakaas deze week weer verhoogd naar 1,50quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bij Dirk kost de pindakaas 1, 15 euro , sinds kort, was vorige week 85 cent
[..]
bah , Calve pindakaas kost 4,39 per pot van 650 gram , vieze stukjes
AH huismerkquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie prijsWelke is dat?
Oh wow ja, die kocht ik vroeger altijd, maar ik kom eigenlijk nooit meer bij de AH.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH huismerk
https://www.ah.nl/producten/product/wi461685/ah-pindakaas-naturel
"Boehoe, ik vind een kunstwerk niet mooi dus dan moet het hele museum weg!!!!"quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Mubassie het volgende:
Alleen hierom al zouden ze een paar miljoen subsidie in moeten trekken.
Wat een onzin en wat een weggegooid geld weer.
Bovendien pleurt de voedingsindustrie dagelijks tonnen weg. Maar een pindakaasvloer, dat is pas een schande!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Mijn god. Dit topic begon als een soort eerbetoon aan Wim T. Schippers.
En het eindigt in typisch Nederlands gesteggel over de prijs van pindakaas.
Waarin een klein land toch nog kleiner kan zijn.
Ik vind Caroline van der Plas ook niet mooi, maar je kunt slechts de 2e kamer opdoeken daarom.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
"Boehoe, ik vind een kunstwerk niet mooi dus dan moet het hele museum weg!!!!"
Dit inderdaad. Het zal vast een democratische beslissing zijn geworden na rijp beraad. Maar gemiste kans inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |